-Alex- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei, vet noen hvor jeg kan få tak i Poker Chips sett til en billig penge? Helst brukbar kvalitet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Din lokale bokhandel, eBay, netthandelen.no osv. auksjonssider går de som oftest for en billig penge. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 komplett har jo et sett til 200 spenn, men aner ikke hvordan det er...' de hadde jo flere før ... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309952 Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Takker for svar. De fra komplett så jo greie ut, men hadde vært greit med small og big blind brikker og. Kanskje vanskelig å få tak i? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 de har vel pokersett på forskjellige bokforhandlere å tror jeg... Stikk innom en, så finner du kanskje det du er ute etter.. Når jeg spiller, og ikke har big/smal blind brikker, bruker vi bare en ølkork elns... Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Clas Ohlson, 298 kr: 7205752[/snapback] Den fra Clas Ohlson var litt fristende. Selger de den kun på nett eller finner jeg den i butikkene deres og? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ring din lokale Clas og spør da, vel. Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Clas Ohlson, 298 kr: 7205752[/snapback] Den fra Clas Ohlson var litt fristende. Selger de den kun på nett eller finner jeg den i butikkene deres og? 7205809[/snapback] Du finner også med gjevene mellomrom på netthandelen. Legger med link her: http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx...sjonsID=6111574 Hvis auksjonen er avslutttet når du kikker, klikker du bare på neste auksjon. Einar. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 www.finn.no har masse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Den fra Clas Ohlson var litt fristende. Selger de den kun på nett eller finner jeg den i butikkene deres og? 7205809[/snapback] De hadde iallefall chips på C.O. forrige gang jeg var innom. Vil anbefale deg å kjøpe kortstokker siden de som følger med de billige chipssettene pleier å være søppel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå