LadyKatie Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fikk nettopp min nye maskin fra Dell. Satte i tingene og kjørte opp. Men i det jeg kom til internett så skjer det ingenting. Har en D-link router og koblet til med ledning (sikkert feil gjort). Og får fremdeles ikke startet opp. Kan noen si meg hvordan jeg logger meg på? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Tja, flere mulige feilkilder her... Hva er D-linken koblet til, foruten pc'n (hvilken internettleverandør bruker du...) Du bruker vanlig nettverkskabel? Er nettverkskortet aktivert? (Start -> kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger. Høyreklikk på "lokal tilkobling", velg aktiver) Har du prøvd å koble deg rett på "modem/ruter" fra din internettleverandør..... Endret 2. november 2006 av norbat Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Tja, flere mulige feilkilder her... Hva er D-linken koblet til, foruten pc'n? Den er koblet til en svart boks på veggen. (hvilken internettleverandør bruker du...) Telenor Du bruker vanlig nettverkskabel? Ja, men kan være den er ødelagt. Er nettverkskortet aktivert?Det er aktivert (Start -> kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger. Høyreklikk på "lokal tilkobling", velg aktiver) Har gjort det der Har du prøvd å koble deg rett på "modem/ruter" fra din internettleverandør..... Er ikke sikker! 7205828[/snapback] Tja, flere mulige feilkilder her... Hva er D-linken koblet til, foruten pc'n? Den er koblet til en svart boks på veggen. (hvilken internettleverandør bruker du...) Telenor Du bruker vanlig nettverkskabel? Ja, men kan være den er ødelagt. Er nettverkskortet aktivert?Det er aktivert (Start -> kontrollpanel -> nettverkstilkoblinger. Høyreklikk på "lokal tilkobling", velg aktiver) Har gjort det der Har du prøvd å koble deg rett på "modem/ruter" fra din internettleverandør..... Er ikke sikker! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Denne svarte boksen på veggen, hva står det på den? Har den lys, hvilke lyser og hvilke lyser ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå