Axyon Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har alltid likt Zelda. Ocarina of Time syns jeg fremdeles er det bestet spillet ever, med dets geniale historie. Spilleområdet var digert og grafikken var nærmest revolusjonerende. Det var tider det! Majoras Mask var nok et bra spill, men det var tydelig at det ikke kunne slå forgjengeren. Men så kom gamecube, og Zelda the Wind Waker, som jeg ble utrolig skuffa av. Ikke av historien og sånnt, men av den tegnefilm-lignende grafikken, som fikk Zelda til å bli litt barnslig på en måte. Det var liksom ikke så ekte og "skummelt" som det hadde vært tidligere Nå synes ikke jeg at det var et dårlig spill, men jeg ble skuffa må jeg si. Så står The Legend of Zelda Twilight Princess for døra, et spill som jeg har hatt kjempeforventninger til! Den EKTE zelda-grafikken kommer tilbake, bare enda bedre! Dette kan bare ikke gå galt! Etterhvert har mange bilder og videoklipp kommet ut og jeg må igjen si at jeg blir litt skuffa når jeg ser dette her! Hvorfor, spør dere sikkert dere. Jo, jeg synes nemmelig at alle disse bildene og filmene som blir vist nå for tida viser at det har blitt masse high tech ting blandet i spilet. Jeg veit ikke hva dere synes, men jeg syns ikke det blir det gode gammle Zelda liksom. Rart og si det ass, men jeg syns det blir litt science fiction opplegg her, dette var kanskje ikke det rette ordet, men dere skjønner? 7205514[/snapback] Ekte zelda grafikk? 8-bit farge pixel grafikk. Men ta det med ro lille venn, du får lasta det første The Legend of Zelda med Virtual Console. Ser heller på utviklingen som positiv, fordi... akkurat ja. Lenke til kommentar
mad-hatter Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Folk vil alltid protestere når det kommer noe virkelig originalt og spennende på markedet. Zelda-teamet gjør det de kan for å lage spill som folk ikke har sett før, og nyvinniger i en eldgammel, sikker og testet serie som dette blir naturligvis møtt med protester... fra noen. Noen som har hørt om Rolf Lislevand? Tenkte meg det. Rolf Lislevand er den mest originale nordmannen som lever i dag. Han spiller ukjente lutt-stykker fra 1500-1600 tallet på en ny og spennende måte og er kjent overalt i verden bortsett fra Norge. Nå når han har gått over til ECM vil sikkert flere høre om ham. Hans siste CD heter Nuove Musiche btw. Jeg elsket TWW forresten . Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hva er feil med de bildene du poster? Zelda har aldri vært en "next-gen" spill. Vil heller spille spille spillet på Wii med 480p, eller på en X360 med 1080p. 7205538[/snapback] Må bare opplyse om at x360 ikke har sjans å vise 1080p :!: Er nok bare PS3 som tilbyr den slags luksus.. 7235045[/snapback] Må bare påpeke at du tar så feil det går an å ta. 7235892[/snapback] Hvorfor må altid xbox360 og ps3 fanboys komme inn på wii diskusjoner å starte en eller annen debatt om tekniske spesifikasjoner?! Ang selve tråden, skjønner på en måte at du synes det ser scifi ut, men jeg velger å se på det som mørk og mystisk magi, det er bare asosiasjoner fra typ digimon og sånnt som gjør at man får scifi feel av de sshotsa tror jeg. Og hvis du ser på øvrige trailere og screens så innser du at zelda feelen er der, og i bøtter og spann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå