Gå til innhold

Zelda Twilight Princess en tabbe?

kristian04

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svar til første post:

Hvis du har fulgt med Zelda-spillene siden dens spede begynnelse, så er du vel like fullt klar over at spillbarheten, feelingen og flyten i disse spillene er hovedgrunnen til at du digger det så hardt. Jeg betviler sterkt at klagepunktene dine noensinne vil sprette opp i hodet ditt en gang til etter du har spilt spillet.

Føler meg som en fanboy når det gjelder den utgivelsen her - gleder meg som en liten unge til å kaste bort mengder med tid på å leve meg inn i Hyrule en gang til.

Lenke til kommentar
Mener du den nyeste traileren? Får inntrykk av at det er filmmusikk, et helt orkester som spiller. Men var det ikke den samme musikken i den aller første traileren?

7225298[/snapback]

No blir eg forvirret her sjøl, link med samtlige trailere til TP og eg skal trekke frem den eg snakket om :p

Lenke til kommentar
E3 2005 trailer

Nyeste Trailer

7230155[/snapback]

Hmm, må desverre si meg litt skuffet likevel eg :hmm: Orkester så ljomer etter, så absolutt. Men det var "tynt", og for raskt. Men så har eg blitt skjemmet bort med det fantastiske soundtracket til Shadow of the Colossus de siste ukene da....

Men så raskt de klassiske Zelda låtene begynner å trille så blir det litt gåsehud uansett :wee:

Lenke til kommentar
Hva er feil med de bildene du poster? Zelda har aldri vært en "next-gen" spill. Vil heller spille spille spillet på Wii med 480p, eller på en X360 med 1080p.

7205538[/snapback]

Må bare opplyse om at x360 ikke har sjans å vise 1080p :!:

Er nok bare PS3 som tilbyr den slags luksus..

Lenke til kommentar
Hmm, må desverre si meg litt skuffet likevel eg  Orkester så ljomer etter, så absolutt. Men det var "tynt", og for raskt. Men så har eg blitt skjemmet bort med det fantastiske soundtracket til Shadow of the Colossus de siste ukene da....

Men så raskt de klassiske Zelda låtene begynner å trille så blir det litt gåsehud uansett 

Er heldigvis bare trailer "soundtracket", den musikken vil sannsynligvis ikke dukke opp så altfor ofte i spillet. Musikken skildrer jo på en måte bevegelser og drastiske hendelser i traileren, med en slags spenningskurve. Et så kort handlingsforløp skjer vel ikke i selve spillet, så mest sannsynlig vil "in game" låtene bli mer som de klassiske zelda låtene :)

Lenke til kommentar
Hva er feil med de bildene du poster? Zelda har aldri vært en "next-gen" spill. Vil heller spille spille spillet på Wii med 480p, eller på en X360 med 1080p.

7205538[/snapback]

Må bare opplyse om at x360 ikke har sjans å vise 1080p :!:

Er nok bare PS3 som tilbyr den slags luksus..

7235045[/snapback]

Må bare påpeke at du tar så feil det går an å ta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...