Gå til innhold

Dualskjerm med 7600GT

Seregon85

Anbefalte innlegg

Hei,

Har kjøpt et XFX 7600GT-kort og 2 Samsung SyncMaster920N flatskjermer, og har tenkt å kjøre disse i dual. Men når jeg velger horizontal view, blir alle vinduer stilt til midten av skjermen. Dvs: Alle feilmeldinger kommer midt imellom de to skjermene og når jeg spiller av filmer i fullscreen, blir bildet midtstilt på lignendes måte med to store svarte rammer på høyre og venstre side. Også når jeg kjører programmer i fullscreen, f.eks. Firefox, blir vinduet over begge skjermene, og dette er mildt sagt veldig irriterendes. Det jeg vil, er å ha det slik det er på den bærbare pc'n min. Når jeg kjører fullscreen der, blir filmer bare på den ene skjermen, feilmeldinger kommer bare på primary screen, og det blir også Firefox, Min datamaskin etc. i fullscreen.

Hvordan kan jeg få til dette her også?

(Dette er på Windows XP. Noen som har tips om hvordan jeg kan få til å kjøre dual screen i Fedora 6?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører dual på to stk Dell 20" mes samme type Gfx kort. Jeg bruker bare expand my desktop valget på monitor #2.

Så bruker jeg et tillgesprogram som heter Ultramon (ikke freware) som sørger for startmeny og gjør det litt lettere å flytte ting fram og tilbake mellom vinduene.

Endret av H_S
Lenke til kommentar
Horizontal view gjør at skjermene oppfører seg som en skjerm. Høyre museknapp på bakgrunden -> properties->settings-> trykk på extend my desktop onto this monitor ruten, apply. Da har du riktig innstilling

7205716[/snapback]

Ey, takk for svar! Jeg vet ikke hvorfor, men dette hadde jeg ikke tilgang til før nå! Veit ikke hva jeg gjorde, men plutselig hadde jeg muligheten til å gjøre slik dere sa jeg skulle gjøre. Det var denne funksjonen jeg leitet etter hele tiden! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...