sete Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 jeg skal kjøpe meg datautstyr og jeg har lyst til å prøve vsdata.no som er nesten lik psdata :smile: men billigere. Noen som har gode erfaringer med vsdata? de har gode priser, men jeg lurer på om de plusser på andre omkostninger i tillegg til porto mhv vidar Lenke til kommentar
Rlovoll Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei, vs data er ein videreforhandler av hattelco, ikkje heilt slik som psdata er men slik som ardata og ein mengde andre er, alle forsendelser kommer direkte ifra hatteloc sitt lager, så du skulle ikkje ha noen problemer med ein handel ifra vsdata Lenke til kommentar
sete Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 tusen takk for svaret! :smile: vidar Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Det var ikke bare navnet som lignet, sidene dems var jo veldig like psdata sine... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 En annen ting jeg la merke til var at vsdata har helt like salgsbetingelser og leveringsbetingelser osv som psdata... Har de noen relasjoner med psdata eller er det en butikk som prøver å snylte på andre?? Lenke til kommentar
Rlovoll Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Som skrevet så videre forhandler alle distrubitøren hattelco, med samme webshop , samme lager og samme database, dog psdata og hattelco hører til samme selskap, gjer ikkje dei andre det men videre selger produkta, dog seriøse er dei alle sammen, så trur ikkje du vil få store problemr herifra, kvar enkel butikk velger sine spesial funksjoner extra utstyr pris osv. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Har sett på siden, ser ok ut den, men hvilke varer er det som er billigere???? Jeg kjøpte nettop et SB EXTIGY lydkort fra PS, og det koster 1465 hos PS, og 1541 hos VSdata. Har ikke sett noe som er så veldig mye billigere der. Lenke til kommentar
rusken Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Heisann, vsdata.no er sikkert grei og ganske rimelig men jeg tror norskelektrodata.no er rimmeligere på varene, de kjører det samme opplegget. ( tror jeg ganske sikkert ) Men norskelektrodata.no legger ivertfall ikke på noen ekstra gebyrer. de tar kun frakt. Lenke til kommentar
VS Data Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Vi tar ikke gebyr for å sende ut varer. Det eneste som kommer i tilegg er postens sattser for servicepakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå