imfrommanndame Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Hei Jeg bestilte et Asus EN7950GX2 for et par måneder siden hos enten Amentio eller PC Utstyr... Jeg husker ikke hvilken, og har ikke tid akkurat nå til å sjekke. Men saken er at jeg savner et klistremerke som skal festes på utsiden av kabinettet. Grunnene er mange. Jeg har sendt e-post til nVidia og AsusTeK. nVidia svarte at jeg skulle spørre AsusTek om eventuelle klistremerker. AsusTeK har ikke svart ennå, enda det er minst en mnd siden jeg spurte. Hva skal jeg gjøre? Jeg er skikkelig keen på et slikt! Endret 2. november 2006 av eguliano Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det virkelig så viktig for deg at du må ha klistremerker av hvilket skjermkort du har? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Kjempeviktig! Men uansett. Skal det ikke følge med? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) bruker ikke å følge med... Men du kan sjekke webshoppen til Microplex... Der har jeg handla klistremerker tidligere.... Endret 4. november 2006 av Fidel_Castro Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ikke alle som ligger med klistremerke at sitt skjermkort..Ut av alle skjermkort jeg har kjøpt gjennom tidene så har jeg fått klistremerke en gang.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå