Demonfudge Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Navn: Torstein Kjønn: Mann Spesialitet: Flink til å lage mat, flink med håndarbeid, takler ikke unger. Høyde: 181 (tror jeg) Med: Det meste. Pris: 130 kr i timen (+ ubekvem arbeidstid) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Byr et par pils på Krydder Lenke til kommentar
McCutcheon Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Navn: Kitty Kjønn: Jente, eller kvinne om du vil Spesialitet: Kloring, kosing og biting Høyde: Noe mellom 170 og 180 Med på: Alt som ikke inneholder lær, skinn, pisker og det der. Pris: Verken billig eller dyr Bitch stole my name. Faen, var ikke meningen Kittycat. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Søker person med varme føtter som liker skikkelig julebrus og gode filmer, samt kakao og snøballkrig til julekos ila. måneden desember. Betaling i julebrus og kakao. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Må man like snøballkrig, eller kan man late som? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg er vanligvis ikke overbegeistret for faking, så da er det bedre om man dropper hele snøballkrigen og heller ser en film til. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 Navn: Kvit Ridder Kjønn: Gutt/mann/utovertiss Spesialitet: Kosing, lytting, matlaging Høyde: Noe mellom 167 og 172 Med på: Kosing, film, shopping, middag Pris: Dumsnill Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Navn: Evelen (nick) Kjønn: Mann Alder: 20 Spesialitet: Informasjonsteknologi Høyde: Vet ikke Med: Alt til rett pris Pris: kommer an på tjeneste. Tar kontant og PayPal. Kontakt: PM Endret 16. desember 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Navn: Hanna Kjønn: jente/innovertiss Alder: 21år Høyde: 170cm Med på: ALT (så lenge det ikke har med bæsj, tiss, lik, føtter, barn eller dyr å gjøre) Spesialitet: kos? Pris: gratis Endret 20. mai 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Mazkin Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) ... Endret 13. mai 2012 av Mazkin Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Huske jeg trodde denne tråden var ekte når jeg ble medlem her back in 07.. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 5. april 2011 Rapporter Del Skrevet 5. april 2011 Er den ikke ekte? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Ekte eller ei, moro er det og føler meg såppass ensom disse tider at jeg gjør et forsøk. Første gang ever jeg deltar i denne tråden, go figure. Navn: Myst Kjønn: Ungkar Alder: 26år Høyde: 177cm Med på: Aller meste, untatt bæsj, dyr, BDSM og sub/dom. Spesialitet: Kosing, lytting, matlaging, datatekniker for ukyndige Pris: Kom med tilbud. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Navn: Gavekort Kjønn: Mann Alder: 18år Høyde: 185cm Med på: Soving, TV-titting og lange turer på stranda. Spesialitet: Er knallgod i rollespill og kan prate i timesvis om naturvitenskap. Pris: Kost og losji, resten er veldedighet. Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Navn: Finger'n Kjønn: Mann Alder 14 Lengde: Lang. Med på: Lange romantiske turer i måneskinn langs en elv i Rondane, tåslikking, navelrensing mm. Spesialitet: Spille pusete sanger på gitar og akkompagnere med stemmen. Pris: Tilsvarende hele USAs nasjonalgjeld for en kveld. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Navn: Quakecry Kjønn: Mann Alder 17 Lengde: 1.75 Med på: Alt mulig, filmkvelder, gjøre ting ute - bowling/blijard, slappe av inne, sove, og slike ting : ) Spesialitet: Er lett å prate med når samtalen først er igang, kan vell være interessant med å prate med og, andre spesialiteter får du finne ut av selv. Pris: gratis - kontakt - PM. Endret 20. mai 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2011 Lengde: 1.75 *fnise* - det var jo smått Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg tror ikke du forstår forskjellen på lengde og høyde i denne tråden. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2011 Jo, er 1.75 høy, og lang nok ellers ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå