Pinup Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Lemon, du er jo min. Det vet du vel. Og jeg tror du er klar over hva jeg kan tilby også. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 Åhåhå. Sant, sant. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 *trekker tråden opp fra søla igjen* Etter godt over et år utenfor markedet, er jeg herved tilgjengelig igjen. Alle vitale mål som tidligere. (Kanskje +/- et par kilo) Ellers er "stats" som følger: Kjønn: Mann Født: Jepp, for snart 30 år siden. Med på: Kommer veldig an på den andre. Spesialiteter: Tha'ts for me to know, and you to find out. Pris: Så lenge du har førerkort det neste halve året så du kan frakte meg litt rundt, så er jeg rimelig fornøyd. (For det har nemlig ikke jeg) Andre ting: Har en halv dobbeltseng som skriker etter å bli bedre fyllt opp om natta. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 fire forskjellige trekk?? du kommer ikke til å finne en dame som går med på det der Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det er bare tre. Den blå puta og dyna matcher Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Navn: Drinks like fish kjønn: mann 91' Spesialitet: You name it! Lengde: L Høyde: ca 181cm Med på: det meste... Pris: Hva byr du? Lenke til kommentar
McCutcheon Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Navn: Kitty Kjønn: Jente, eller kvinne om du vil Spesialitet: Kloring, kosing og biting Høyde: Noe mellom 170 og 180 Med på: Alt som ikke inneholder lær, skinn, pisker og det der. Pris: Verken billig eller dyr Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 note to self... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 haha for et bilde navn: Ole kjønn: Mann med stor M spesialitet: Klatring og hopping over alt høyde: 183 i følge passet mitt med på: ting som er gøy pris: godt og kaldt glass vann på en varm dag, eller et grønt eple. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Hva i svarte er dette for en tråd? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Selg deg selv, din bæsj En sånn tråd er det. x) Anygays. Navn: Kim (Eller ett av de navnene jeg har hatt på forumet) Kjønn: Sist jeg sjekket var jeg mann. Spesialitet: Ja, det skulle du likt å vite. Høyde: 1.86 over bakken. Musikksmak: Det meste som ville irritert vettet av snobbete pappagutter. Med på: Får være opp til den eventuelle kjøper. Om ikke kjøperen har noen idèer ; Hardfyll. Pris: Name a price. Endret 27. juli 2010 av Rektal utblåsning Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Navn: Kitty Kjønn: Jente, eller kvinne om du vil Spesialitet: Kloring, kosing og biting Høyde: Noe mellom 170 og 180 Med på: Alt som ikke inneholder lær, skinn, pisker og det der. Pris: Verken billig eller dyr Bitch stole my name. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Navn: Petter Kjønn: Det sterke Spesialitet: Du får vente å se Høyde: 191 Med: alt? Pris: Alkohol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Navn: Petter Kjønn: Det sterke Spesialitet: Du får vente å se Høyde: 191 Med: alt? Pris: Alkohol Jeg byr en flaske vodka, godtar du budet? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Navn: Petter Kjønn: Det sterke Spesialitet: Du får vente å se Høyde: 191 Med: alt? Pris: Alkohol Jeg byr en flaske vodka, godtar du budet? En grei start fungerer som leie ihvertfall 1 dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Navn: Petter Kjønn: Det sterke Spesialitet: Du får vente å se Høyde: 191 Med: alt? Pris: Alkohol Jeg byr en flaske vodka, godtar du budet? En grei start fungerer som leie ihvertfall 1 dag Det holder bare for en dag? Dæven, luksushore du eller? Men greit, du er så deilig at jeg bare må ha deg! <3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Navn: Petter Kjønn: Det sterke Spesialitet: Du får vente å se Høyde: 191 Med: alt? Pris: Alkohol Jeg byr en flaske vodka, godtar du budet? En grei start fungerer som leie ihvertfall 1 dag Det holder bare for en dag? Dæven, luksushore du eller? Men greit, du er så deilig at jeg bare må ha deg! <3 Holder til flaska er tom Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Navn: Julius Høyde: 90cm (200cm når jeg strekker meg) Kjønn: rampegutt Spesialitet: Male og spise med skje Med: på lek Pris: Sjokolademelk Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 wow, er du 90cm å kan strekke deg til 200cm, det var interesangt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 wow, er du 90cm å kan strekke deg til 200cm, det var interesangt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå