Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 *Gisp* YOU FILTHY SLUT! Ey, jeg må da leve opp til navnet mitt? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er SÅÅ med. Hvorfor har ingen kommet på å arrangere forumorgie før? Kongeidé! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Om det ikke blir en pølseorgie så er jeg med, tøsa. Kyllingkebab på Lille Amir kan gå som betaling =D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Om det ikke blir en pølseorgie så er jeg med, tøsa. Kyllingkebab på Lille Amir kan gå som betaling =D Det blir veldig mange x) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg byyyr...eksklusiv valgfri middag, glasscola så det holder ut året, valgfritt spill vi kan game ooog en høne. Må jeg lage middagen også? Glasscola er jo greit da, så jeg skriver deg opp på lista jeg! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg byyyr...eksklusiv valgfri middag, glasscola så det holder ut året, valgfritt spill vi kan game ooog en høne. Må jeg lage middagen også? Glasscola er jo greit da, så jeg skriver deg opp på lista jeg! Neida. Jeg har faktisk et par spesialretter som jeg er helt superduper til å lage. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så det blir et eller annet fra Fjordland til middag altså. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Så det blir et eller annet fra Fjordland til middag altså. Avslørt.... Nei, faktisk ikke =D Edit: Med mindre det er det som flyter båten din. Endret 5. mai 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nei, her må det levende lys, vin/øl og sånne greier til før det skal bli noe altså! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Navn: Ballus (Ballina) Kjønn: Det du foretrekker. Spesialitet: Tunga. Høyde: Elastisk, fra 1.65 - 1.90. Sted: Ikke viktig. Pris: 80 kr pr kg. Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Har en venn som vil ha.. "så lenge det er til peneste dame så..." Kan sikkert kidnappes på vei hvem fra skolen ell jeg kan lukke opp døra. Kjønnet: påstår det er en gutt(eller mann) Lengde: Ta av han buksa Blir gjerne med og ser på Lenke til kommentar
Johari Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Er på nytt ute for salg for en magisk kveld eller 2 Navn: Mads Kjønn: Mann Spesialitet: hender Høyde: 180cm Sted: avtalest Pris: om du er god nokk, gratis Kontaktes per pm for mere info. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei. Jeg vil bli sugd av en jente med piercing. Ta kontakt.=D Jeg har piercing... tror han mente tungepiercing Ja, egentlig, men jeg sier ikke nei for det Er jo det jeg har, tungepiercing. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå snakker vi! Vi snakker nå! Lenke til kommentar
S..hh ahh a a ggrilla Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kjønn: Gutt Fødselsår: 1990 Høyde: 192cm Vekt: 102 kilo Med på: Alt untaken djevelens trekant. Pris: Eit plekter Kontakt: PM Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kjønn: Gutt Fødselsår: 1986 Høyde: 179 - 184 (Ja, jeg har så dårlig holdning) Vekt: 110 kg rein muskel Lengde: Jeg har både store sko og store hender Har: 2-roms leilighet, bil fra denne siden av milleniumsskiftet, bowlingskills og musikalsk forståelse Trenger: Det som tilbys Med på: Alt (Selv om jeg ikke er Svein) Pris: Det er verdt det uansett hva du betaler Kontakt: Pm, E-post, Telefon, Her i tråden, bank på døra mi Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg byr deg en sixpack med øl og gjennomlytting av Steppenwolf's samlede verker. Og muligens multekrem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå