TanTheMan Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg lurer på om det er noen som faktisk har gjort noe i virkeligheten pga. denne tråden. ^^ Vent litt ... Hvorfor bruker vi disse smiliene nå? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Skal jeg virkelig svare på det? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Fordi dere alle skal bli med meg hjem og få mat og kjærlighet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Fordi dere alle skal bli med meg hjem og få mat og kjærlighet. Cunt me in. Jeg mener, count. Endret 2. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Skal jeg virkelig svare på det? Ja. Eller, nei. Jo. Ja. Bare svar. @HB: Jippi? Du høres ut som heksa i Hans og Grete eller hva det eventyret het. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Fordi dere alle skal bli med meg hjem og få mat og kjærlighet. Så du sier at vi alle drar hjem til deg og har en gigantisk orgie hvor vi gjennomfører alt som er blitt skrevet i denne tråden? Likte du ideen min på forrige side btw? Endret 2. mai 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg lurer på om det er noen som faktisk har gjort noe i virkeligheten pga. denne tråden. ^^ Du skulle bare visst Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Fordi dere alle skal bli med meg hjem og få mat og kjærlighet. Kommer straks, skal bare kjøpe nytt balltre først, pisk er for pingler... 1 Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Kommer straks, skal bare kjøpe nytt balltre først, pisk er for pingler... Du kan låne teleskopbatongen min? Men vask den etterpå, da. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Dette høres bra ut, folk1s. Og ja, Blarcky, er veldig med på det. Ser ut som vi får selskap óg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg lurer på om det er noen som faktisk har gjort noe i virkeligheten pga. denne tråden. ^^ Du skulle bare visst TG kommer til å bli morsomt.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Navn: Torstein Modell: 1985 Kjønn: Herre Høyde: 182 (ca) Tilstand: Ja takk. Med på: Det meste. Spesialiteter: Flink med øks og motorsag. Pris: Du ringer, jeg bringer. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg lurer på om det er noen som faktisk har gjort noe i virkeligheten pga. denne tråden. ^^ Du skulle bare visst Haha, å jadda --- Jeg er til salgs igjen, etter lang tid utenfor markedet. Medfølgende utstyr til kreativt bruk er følgende: - Defekt varmtvannstank - Halv boks med Litago Sjokolademelk med moccasmak Kan briljere med følgende imponerende triks: - "I accidentally the whole water heater" - "Why so basement". Denne er inspirert av senere hendelser i østerrike, utenom incesten. Smakebit av hva du får leke med om du kjøper meg: Jeg vil helst ha noen gode bud her nå. Skambud aksepteres selvfølgelig. Foretrekker en kvinnelig kjøper, men om du er en jævel med tape og penistapeing, så skal vi nok komme frem til noe :---) Endret 4. mai 2009 av clvn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 clvn, hvor mye skal du ha? Jeg byr en six-pack med øl! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Problemet mitt er at jeg vil huske noe etter en sixpack. Sleng inn en liter teknisk sprit i tillegg, så snakker vi! ... kan du tape, da? Ellers så er jeg svak for skatesko, og alt det kan brukes til.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 O_O Jeg orker ikk bumpe meg selv igjen. Jeg vil også ha buuuuuuud D: D: D: D: D: Jeg er, som jeg har sagt før, hetero! XD Veldig hetero Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Ghraag: Du må legge ut et bilde av varene du har å by på. Og i prostitusjonstråden må man være litt fleksibel med hva man kan ta ;D Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Jeg vil ikke være fleksibel på den måten xD Og bilde? Er litt skeptisk til det altså. Endret 5. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Navn: TorsteinModell: 1985 Kjønn: Herre Høyde: 182 (ca) Tilstand: Ja takk. Med på: Det meste. Spesialiteter: Flink med øks og motorsag. Pris: Du ringer, jeg bringer. Jeg byyyr...eksklusiv valgfri middag, glasscola så det holder ut året, valgfritt spill vi kan game ooog en høne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har nå bestemt meg for å gjøre noe skikkelig vilt: Jeg kjøper alle, ja du hørte riktig. Alle sammen. alle bes om å møte i en mørk bakgate i Oslo for en skikkelig orgie. God betaling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå