Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Det går bra, hvilken bakgate? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Hm, du bestemmer. Helst en uten døde katter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Hm, du bestemmer. Helst en uten døde katter. Døde katter er et must! Det er jo bare deilig Lenke til kommentar
Johari Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Navn: Mads Modell: 1986 Kjønn: What ever you pay me for Høyde: Unknown Tilstand: Stabil Med på: Alt Spesialiteter:Cock push-up's Pris: Diskuteres Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Navn: KimModell: 1989 Kjønn: Male til de grader Høyde: Et sted mellom 1.89 og 1.93 Tilstand: Sliten, men ellers greit Hobby: Rette på grammatiske feil Fritid: Spill, musikk, forumtøsing Spesialtriks: Det skulle du vel likt å vite Med på: Litt av hvert. Grenser kan diskuteres Pris: Samme som HB Eventuelt bytt ut øl med mjød! Bump + update Kan vel forøvrig også legge til at jeg er hetero Endret 22. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Colb Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Litt mer informasjon da kanskje? Må vite hva du gir. Akkurat nå har jeg ett limited offer med "ta med din datter på tur" (aldersgrense 16 år) Så bare fantasien setter grenser. kan kjøre thundercoaster til du ikke gidder mer. hva som skjer etter det får bli privat Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Navn: TøseGuriKjønn: Det finner du ut når du kjøper meg Spesialitet: Det finner du ut Sted: Øst-Norge, andre steder etter avtale Pris: Øl, og andre ting jeg måtta ha lyst på. Gi bud! Med på: Det meste Kontakt: PM meg Høyde: Ca 170 En hvit ponni og knall rosa spraylakk inni ei lita campingvogn, all kebaben du klarer spise, et videokamera. Jeg jobber også med å få med en ismann og en skrollan som villig tar imot hvaenn som kommer deres vei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Navn: TøseGuriKjønn: Det finner du ut når du kjøper meg Spesialitet: Det finner du ut Sted: Øst-Norge, andre steder etter avtale Pris: Øl, og andre ting jeg måtta ha lyst på. Gi bud! Med på: Det meste Kontakt: PM meg Høyde: Ca 170 En hvit ponni og knall rosa spraylakk inni ei lita campingvogn, all kebaben du klarer spise, et videokamera. Jeg jobber også med å få med en ismann og en skrollan som villig tar imot hvaenn som kommer deres vei. Jeg er solgt, høres ut som en fortreffelig aften. Det skal taes på TG10? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Oh yeah, baby! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Gleder meg allerede.. ^^ Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Navn: B-Dawg Årsmodell: 1992 Registreringsnummer: 13373 Med på: Ting som gir meg b-b-boner! Antall penetrerbare kroppsdeler: meget få Antall penetrerende kroppsdeler: meget mange Spesialitet: Dawgy-stilling Pris: Kommer ann på utseendet ditt. Jo finere, jo billigere. Homofile aktviteter utgår. Dog kan tre og firkant aksepteres hvis prisen er den rette Dyrisk entusiasme garanteres, får du ikke det, tar jeg et forsøk til! Det gjøres også oppmerksom på at alle aktiviteter må filmes og legges ut på Youtube/andre mer passende nettsteder. Camshow er også mulig Endret 1. mai 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg slår til, Blarcky. Name your price. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Ei kasse med glasscola, og jeg er din i en uke Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 *løpe på Kiwi* Dette kan bli... gøy. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Dawgy-stilling, jeg spenner på meg en strap-on og tar deg i begge hull Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) lol! XD Jeg vil også bli kjøpt! Er jeg løs i fylla, kan jeg like så godt være løs ellers og Jeg er beruset WoohoooooOO! Endret 2. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Du glemte smiley etter "WoohoooooOO!"-en, Ghraag. Jeg lurer på om det er noen som faktisk har gjort noe i virkeligheten pga. denne tråden. ^^ Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 TanTheMan: med alle de syke ideene her inne? Garantert Ghraag: Skulle kjøpt deg, men etter hva jeg har forstått er verken du eller jeg glad i homoseksuelle aktiviteter. Men skaff ei dame, så årner vi trekant Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Tviler jeg på. Men jeg har solgt meg selv før For å komme meg hjem fra en kompis en gang xD Edit : Blarcky : lol Jeg er hva man kan kalle ekstrem-hetero Du får skaffe deg en dame du og, så har vi en firkant Endret 2. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg lurer på om det er noen som faktisk har gjort noe i virkeligheten pga. denne tråden. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå