SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Navn: Sunniva Kjønn: Jente Høyde: 160 Vekt: 50 kg Spesialitet: Er ganske flink å ri da Sted: Det skulle du likt å visst Pris: Det blir vi enig om Med på: Alt. Spesielt trekant. Kontakt: PM Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Navn: Lisa Licious Modell: 1991 Kjønn: F Høyde: 161-162 Tilstand: Skrubbsår på knær, ellers frisk og rask Spesialtriks: Kan sitere Hamsun-dikt, spille gitar og bake Med på: Det meste, men stopp hvis jeg griner Pris: Øl, mat og kos Endret 21. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Navn: Kanin Modell: 1991 Kjønn: Jente Høyde: 170 Tilstand: Sulten Spesialiteter: Vel, jeg er en kanin Pris: Sjokolade Kan bestilles sammen med SunnivaKL og Hoppende bryster mot en høyere pris. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Navn: Kim Modell: 1989 Kjønn: Male til de grader Høyde: Et sted mellom 1.89 og 1.93 Tilstand: Sliten, men ellers greit Spesialtriks: Det skulel du vel likt å vite Med på: Litt av hvert. Grenser kan diskuteres Pris: Samme som HB Eventuelt bytt ut øl med mjød! Endret 21. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Kan bestilles sammen med SunnivaKL og Hoppende bryster mot en høyere pris. Bekreftes. /stemple og underskrive Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Navn: KaninModell: 1991 Kjønn: Jente Høyde: 170 Tilstand: Sulten Spesialiteter: Vel, jeg er en kanin Pris: Sjokolade Kan bestilles sammen med SunnivaKL og Hoppende bryster mot en høyere pris. Jeg er med =) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Navn: S.Ameboe Modell: 1992 Kjønn: Gutt Høyde: 178 Tilstand: Meget god, litt dårlig i ryggen, eller fin Spesialiteter: Alt, bortsett fra wet,scat og toejobs Pris: To bokser med joikaboller = WIN for meg altså Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Navn: KimModell: 1989 Kjønn: Male til de grader Høyde: Et sted mellom 1.89 og 1.93 Tilstand: Sliten, men ellers greit Spesialtriks: Det skulel du vel likt å vite Med på: Litt av hvert. Grenser kan diskuteres Pris: Samme som HB Eventuelt bytt ut øl med mjød! Jeg byr en halvfull kartong "sitronbrus" (også kalt hvitvin), en melkesjokoladekanin (type påske), en curamed og fjernkontrollen til TVen i en time. Men da skal jeg ha deg hele dagen! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Navn: S.AmeboeModell: 1992 Kjønn: Gutt Høyde: 178 Tilstand: Meget god, litt dårlig i ryggen, eller fin Spesialiteter: Alt, bortsett fra wet,scat og toejobs Pris: To bokser med joikaboller = WIN for meg altså hah, sjokk Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Oppdaterer meg Navn: Matti Fitta Modell: 1992 Kjønn: Mann Høyde: mellom 175-180 Tilstand: meget god Spesialtriks: Kan imitere Tore Andre Flo Med på: Jeg er med på alt som ikke blir for sykt Pris: All I want is some titts eller noen tyrkershots Endret 21. april 2009 av samebror Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Navn: Programvare (Du kan sjekke ut "hardwaren" min) Modell: 1992 Kjønn: Chuck Norris Høyde: 170 Tilstand: horni og bi Spesialiteter: scat Pris: Kake og blowjob Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Navn: White Knight Kjønn: Gutt Høyde: 169 Vekt: 63 kg Spesialitet: Går dypt Sted: Bergen, og vestlandet generelt. Av og til tilgjengelig i Oslo Pris: Skammelig lav Med på: Alt. Absolutt alt -^ Kontakt: PM Endret 21. april 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Navn: KimModell: 1989 Kjønn: Male til de grader Høyde: Et sted mellom 1.89 og 1.93 Tilstand: Sliten, men ellers greit Spesialtriks: Det skulel du vel likt å vite Med på: Litt av hvert. Grenser kan diskuteres Pris: Samme som HB Eventuelt bytt ut øl med mjød! Jeg byr en halvfull kartong "sitronbrus" (også kalt hvitvin), en melkesjokoladekanin (type påske), en curamed og fjernkontrollen til TVen i en time. Men da skal jeg ha deg hele dagen! Får du byttet ut vinen? Er ikke så begeistret for vin akkurat Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Frister med en sånn whiteknight. Med på alt liker vi jo. Men jeg tror den lyver om alderen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Navn: TøseGuri Kjønn: Det finner du ut når du kjøper meg Spesialitet: Det finner du ut Sted: Øst-Norge, andre steder etter avtale Pris: Øl, og andre ting jeg måtta ha lyst på. Gi bud! Med på: Det meste Kontakt: PM meg Høyde: Ca 170 Endret 21. april 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Får du byttet ut vinen? Er ikke så begeistret for vin akkurat Den kan til nøds byttes ut med en øl. Men da forlenger jeg tiden til ett helt døgn. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Får du byttet ut vinen? Er ikke så begeistret for vin akkurat Den kan til nøds byttes ut med en øl. Men da forlenger jeg tiden til ett helt døgn. Ouch. To dager? Kan bli sliten da jo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Kjønn: Gutt? *titte i bokseren* a'a Fødselsår: 1986 Høyde: 179 om sommeren, 180 om vinteren Med på: Det meste, så lenge det inneholder romlemantisk tur nede ved elva og stjerneklar natt og titting på månen og masse bilder Samt sensuell tåslikking. Pris: Selges til høystbydende jente som nyter Guinness, Pink Floyd og div. nerdete tendenser Triks: Jeg kan bøye tommelen langt bakover, få pekefingeren til å gå fra normalt til misfosteraktig og div. annet med hendene. Kallenavn: Vaage, smurf, bitch, pus OBS: Åpne på eget ansvar, jeg tar ikke ansvar for permanent / midlertidig blindhet som evt. forekommer ved å se disse bildene Se det, se det. Jeg visste jeg hadde en post her, og den gjelder ennå Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 En WhiteKnight lyver aldri! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. april 2009 Rapporter Del Skrevet 21. april 2009 Ghraag: Pfff..jeg kan by på fem heineken, tur til parken med grillings (spandert av meg, såklart) samt en romantisk til hjem til mitt sted med hardcore gaming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå