HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Neitakk, frister ikke nevneverdig å få erm trepinner opp enkelte steder men betalinga tar jeg gjerne. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Hanna: Jeg byr fire store melkesjokolader, tre stratos, en sixpac til hver av oss, samt en stor kopp kakao til deg Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Hanna:Jeg byr fire store melkesjokolader, tre stratos, en sixpac til hver av oss, samt en stor kopp kakao til deg Etter en sixpack og masse sjokolade burde jeg klare å ha meg med en venn så søte dere er. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Hanna:Jeg byr fire store melkesjokolader, tre stratos, en sixpac til hver av oss, samt en stor kopp kakao til deg Blir hun ikke dårlig av alt det, så blir hun ikke dårlig av noe Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Ønskes leid Person med god rygg(hagearbeid), mage som tåler sterkt krydder(personlig forskning) og som ikke er høyere enn 1.64. Kjønn er ikke relevant. Pris kan diskuteres, men jeg disponerer en sekk med gjødsel og to flasker shampo. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Rapporter Del Skrevet 1. november 2008 Noen som vil være med på onanering til gammelt hardware? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Noen som vil være med på onanering til gammelt hardware? Duuuude.. Endret 9. november 2008 av S.Larsen Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Navn: Fedde AKA FeddieTeddie AKA LongPole Alder: 17 Kjønn: Gutt Lengde: 17,5436 cm Høyde: 197 cm Vekt: 85 +-, mer muskler kan på føres hvis ønskelig. Dette sponses selvfølgelig av klient (mat, protein/kreatinpulver etc.). Spesialtriks: Kan synge harder better faster stronger baklengs med en hånd. Sted: Oslo og Bærum Krav/pris: 2 sixpack's (levert på døra kl. 20:00 fredag og lørdag kveld), to peppes pizzaer, et stk. nytt 1-års medlemsskap på treningsstudioet, et stk. melkesjokoladeplate delt opp nøye etter mine instrukser. Kravene justeres selvsagt etter utseende på klient, personer under 7/10 i utseende må uansett betale fullt ut. Kontakt: PM Endret 9. november 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 (endret) - Endret 14. november 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Du det der er ikke gratis! Det kommer til å koste deg dyrt, ref. krav: "2 sixpack's (levert på døra kl. 20:00 fredag og lørdag kveld), to peppes pizzaer, et stk. nytt 1-års medlemsskap på treningsstudioet, et stk. melkesjokoladeplate delt opp nøye etter mine instrukser. Kravene justeres selvsagt etter utseende på klient, personer under 7/10 i utseende må uansett betale fullt ut." Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Noen som vil være med på onanering til gammelt hardware? Duuuude.. Jeg snakker om onanering av e-penis. Lenke til kommentar
person Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hanna:Jeg byr fire store melkesjokolader, tre stratos, en sixpac til hver av oss, samt en stor kopp kakao til deg Etter en sixpack og masse sjokolade burde jeg klare å ha meg med en venn så søte dere er. så det er dette som er hemmeligheten deres.... jeg burde skjønt det... Endret 15. november 2008 av person Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg byr en halv flaske Jim Beam og teltplass under Roskilde 09 mot grøftefyll asap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Namn: Mads Alder: 18 Kjønn: Gut Høgde: 183/184 cm Spesialtriks: Kan snu tunga 90 grader. Med på: Alt som ikkje inkluderer dyr eller insekt, døde menneske, jord, småungar eller eldre (50+) menneske osv. You get the idea. Kun seriøse bud? Kontakt: PM Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Hvor langt kommer jeg med en lilla hårstrikk med en ku på? NB: Den er ehm.. godt brukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Edit: Nevermind. Eg treng ein hårstrikk. Solgt! Endret 20. desember 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) - Endret 19. januar 2009 av Kanuca Lenke til kommentar
Moff Skrevet 24. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Kjønn: Mann Alder: 16 Tilstand: Uskyldig, fragile jomfru Er med på Alt* *Er redd for : Tekstiler, plast Fetish: Bunader, kaktuser,glassmaneter Så bunad fetishen min blir veldig dempa av frykten for tekstiler. men bunad funker da for all del. For det skaper en redsel samtidig som jeg blir kraftig tent. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kommer gjerne til koldtbord og underholder, skriver konfirmasjons tekster eller er bitchen din for en kveld. Ta kontakt innen nyttår god jul Endret 24. desember 2008 av Moff Lenke til kommentar
floww Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Navn: van-tastic Modell: 1990 Kjønn: Gutt Lengde: nok til å motbevise myten om asiatiske menn Høyde: 177ish, kanskje 180 med sko Vekt: vet ikke hvordan jeg skal veie junior Tilstand: noen småskader(mest psykiske) Spesialtriks: jeg kan late som om jeg er diverse animechars, letteste er uchiha sasuke og L Med på: spanking og skumle fetisjer, liker det rough Pris: søtsaker av type kake, vafler eller pai Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Navn: Carl Riot Kjønn: Mainn, som mormi. Høyde: 1.76 Vekt: 65 - 70 kg Spesialitetl: Kan få deg til å oppleve masse nytt uten stress. Ikke være pyse da. Sted: Bergen og omegn. Pris: 21,000kr. Med på: Det meste. Er ikke så keen på scat/golden showers og ei heller noe med samme kjønn, men det meste funker fint. Er du nybegynner så kan jeg fint lære deg opp. Se på det som julegave. Kontakt: PM Bilde. :xmas OBS: Jeg må bare få lagt inn at jeg har klippet meg litt kortere men venter godt på at det vokser ut igjen. :xmas God Hanukha! Endret 15. januar 2009 av Riot™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå