Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har du en med bare Donald historier (gjerne i de morsomme parodi-på-kjente-bøker-historiene) er jeg solgt Kan du vaske? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke for én Donald Pocket Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke for én Donald Pocket tre da? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Fristende hva skal vaskes? For den prisen kan jeg godt vaske Nora for deg... Endret 6. mars 2008 av Melfacion Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Neh, liker ikke. En donaldpocket med bare Skrue historier? Oki, Skrue er turn on <3 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sorry d0lly. Vil ikke kjøpe deg likevel. Vil ikke ha valpen din på nakken heller Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sorry d0lly. Vil ikke kjøpe deg likevel. Vil ikke ha valpen din på nakken heller Om det er det den kalles. Your loss. Du kan få 105 50'øringer. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Navn: ScreamFødt: 1992 Høyde: 174 cm Pris: Høystbydende Med på: Alt som ikke innebærer barn og dyr. Favorittsteder: Strender, kjøkken og soverom. Villkår: Aldri begrens deg. PM meg. Byr en pakke tyggis, mulitiverktøy fra biltema til en verdi av 50kr en brukt antitørrleppeting og en telefonsamtale daglig. Kan slenge med 6 kronestykker hvorav 4 av de har vært i nesa mi, men da forebeholder meg til retten om å kunne vidreselge deg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sorry d0lly. Vil ikke kjøpe deg likevel. Vil ikke ha valpen din på nakken heller hvem valp ? Navn: ScreamFødt: 1992 Høyde: 174 cm Pris: Høystbydende Med på: Alt som ikke innebærer barn og dyr. Favorittsteder: Strender, kjøkken og soverom. Villkår: Aldri begrens deg. PM meg. Byr en pakke tyggis, mulitiverktøy fra biltema til en verdi av 50kr en brukt antitørrleppeting og en telefonsamtale daglig. Kan slenge med 6 kronestykker hvorav 4 av de har vært i nesa mi, men da forebeholder meg til retten om å kunne vidreselge deg. hvis du legger til en liten lovehearts kjærlighet er jeg kjøpt! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hvis du legger til en liten lovehearts kjærlighet er jeg kjøpt! Jeg har allerede kjøpt deg da... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kjønn: MannAlder: 18 Høyde: 183-ish Vekt: 75 + - Bor: hjemme for øyeblikket. Jobb: Freelance så ingen fast inntekt. Triks: Jeg kan rulle rundt. tegne, og bruke spisepinner ( !!! ) Har: masse ark over alt. Pris 1 øre per sekund ( eller kom med bud ) Jeg byr fargeblyanter Hadde håpa på litt mer ;< Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hvis du legger til en liten lovehearts kjærlighet er jeg kjøpt! Jeg har allerede kjøpt deg da... dere kan da dele? :!: Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg tar ho i helgene. sorry, men jeg deler ikke! og jeg fikk henne først! men du kan godt kjøpe henne av meg da Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Haha, gutter da Nå må dere holde opp. (Bare fortsett, jeg liker det!) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg tar henne først og lar pjokkene få dele restene. Bra plan syns nå jeg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg tar henne først og lar pjokkene få dele restene. Bra plan syns nå jeg. Åneidu, du er way to old. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Åneidu, du er way to old. Eldre og erfaren. Reidar til utlån. Alder: 11 måneder Spesialiteter: Sove og ete Pris: Hva enn som gjør eier fornøyd. Gi bud. Endret 6. mars 2008 av Penis Trygve Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg tar ho i helgene. sorry, men jeg deler ikke! og jeg fikk henne først! men du kan godt kjøpe henne av meg da How much? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Oh, for en herlig tråd i disse blakke tider! Navn: Du velger! Alder: 22. Høyde: 163? Kropp: Pent brukt, slank, snerten rumpe, store pupper og langt hår. BH str: Du kan gjerne spandere en Dcup på meg!? Spesialtriks: Jeg kjører deg til du griner at utmattelse. Svelger ikke, men suger som en helt! Pris: Luksusprostituert. Sted: Du velger, gjerne Bahamas. Kan godt kle meg ut, om De foretrekker det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå