Acrid Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg byr tur til hotellrom på plaza (business class såklart) med sjokoladesaus og håndjern. Kallenavnet ditt blir "Cumslut Gubulcoque". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg velger Glint fordi han ikke legger skjul på at det eneste han egentlig vil er å pule meg. Jeg byr tur til hotellrom på plaza (business class såklart) med sjokoladesaus og håndjern. Kallenavnet ditt blir "Cumslut Gubulcoque". Solgt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Der ser dere, popbarn. Ærlighet varer alltid lengst. Tur i parken? Gitar? Marshmallows? Hvem GIDDER det da? Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg velger Glint fordi han ikke legger skjul på at det eneste han egentlig vil er å pule meg. Jeg la ikke skjul på det, fordi det ikke var slik. Jeg liker bedre båt og bål jeg, enkelt og greit. Så glint; Hvem som gidder det? Jeg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Navn: Scream Født: 1992 Høyde: 174 cm Pris: Høystbydende Med på: Alt som ikke innebærer barn og dyr. Favorittsteder: Strender, kjøkken og soverom. Villkår: Aldri begrens deg. PM meg. Endret 6. mars 2008 av d0lly Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Siste "annonse" fikk ikke overveldende respons, derfor blir det en alternativ variant denne gangen. "Hei, jeg er en dobbeltseng som er lei av å stå tom på ene siden. Er DU en jente/dame i rett alder som kan fylle tomrommet? Min andre leieboer oppfører seg pent, røyker ikke på senga og biter ikke (utenom på oppfordring). Bill.merk -Ligge innerst-" Fri tilgang på kjøleskapet inngår i leien. Jeg byr en cola. =D Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Navn: JailbaitFødt: 27 august 1992 Fixed. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Navn: ScreamFødt: 1992 Høyde: 174 cm Pris: Høystbydende Med på: Alt som ikke innebærer barn og dyr. Favorittsteder: Strender, kjøkken og soverom. Villkår: Aldri begrens deg. Hmm... et kontantkort og beskjed om å ringe meg om 3-4 år? edit: ikke quote bilder, selv om de er fine... Endret 6. mars 2008 av Melfacion Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Navn: ScreamFødt: 1992 Høyde: 174 cm Pris: Høystbydende Med på: Alt som ikke innebærer barn og dyr. Favorittsteder: Strender, kjøkken og soverom. Villkår: Aldri begrens deg. Hmm... et kontantkort og beskjed om å ringe meg om 3-4 år? edit: ikke quote bilder, selv om de er fine... Haha, la en 15 åring ha humor også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 De vil gjerne la deg ha humor, de vil bare ikke ha straff for det. Det kan være kripos, vet du :-| Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Haha, la en 15 åring ha humor også. 15 så du? 50lapp? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 De vil gjerne la deg ha humor, de vil bare ikke ha straff for det. Det kan være kripos, vet du :-| Haha, pappa jobber faktisk i Kripos så watch out. Haha, la en 15 åring ha humor også. 15 så du? 50lapp? Legg på et par-tre-fire 0'r Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Haha, la en 15 åring ha humor også. 15 så du? 50lapp?Legg på et par-tre-fire 0'r 000050? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Haha, la en 15 åring ha humor også. 15 så du? 50lapp?Legg på et par-tre-fire 0'r 000050? Hahah, jeg håper virkelig du strøk i matte. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hahah, jeg håper virkelig du strøk i matte. Pøth, gikk ut med 6er tenk men jeg glemte at du ikke var blond;\ Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hahah, jeg håper virkelig du strøk i matte. Pøth, gikk ut med 6er tenk men jeg glemte at du ikke var blond;\ Oh, du gjorde det ja? Kanskje det bare er iq'n din som er litt for høy! Blondiner er bare pes, man blir tatt for å være blond _hele_ tiden. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Oh, du gjorde det ja? Kanskje det bare er iq'n din som er litt for høy!Blondiner er bare pes, man blir tatt for å være blond _hele_ tiden. har ikke noe med IQ å gjøre, det har med hvor god man er til å tilfredstille lærerene Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Oh, du gjorde det ja? Kanskje det bare er iq'n din som er litt for høy!Blondiner er bare pes, man blir tatt for å være blond _hele_ tiden. har ikke noe med IQ å gjøre, det har med hvor god man er til å tilfredstille lærerene Haha, please ikke la meg tenke over det der så veldig lenge. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Haha, please ikke la meg tenke over det der så veldig lenge. Don't think it, feel it Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Siste "annonse" fikk ikke overveldende respons, derfor blir det en alternativ variant denne gangen. "Hei, jeg er en dobbeltseng som er lei av å stå tom på ene siden. Er DU en jente/dame i rett alder som kan fylle tomrommet? Min andre leieboer oppfører seg pent, røyker ikke på senga og biter ikke (utenom på oppfordring). Bill.merk -Ligge innerst-" Fri tilgang på kjøleskapet inngår i leien. Jeg byr en cola. =D En kasse høres mer riktig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå