Gå til innhold

Prostitusjonstråden - Kjøp og selg her


Fredrik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man forresten legge ut generelt bud, og se om noen lar seg selge?

Isåfall byr jeg;

 

-Møblert hjem, mi casa es su casa

-Det ypperste i kjøkkenutstyr, vaskeremedier må vi gå over sammen. Du skal selvsagt ikke slite unødig

-Romslig matbudsjett

-Flere vindusflater som trenger en shine

-Lover å spise middagen du har klar når jeg kommer fra jobb, uansett hva

-Hver fredag rydder jeg bort min egen tallerken

-Litt mer kos enn du faktisk behøver

-Nyoppusset bad, lett vedlikeholdt

-Ekte "United" støvsuger (149,- , kjøpt sammen med kaffetrakter, totalsum 948,-)

-Derav god kaffe

-Stor seng m/flere tilhørende sengesett

Fristende, jeg liker å lage mat. Meeen. Jeg gidder ikke være den eneste som rydder.

Så du ikke punktet om fredagen? :p

 

Jeg prøvde egentlig å erte på meg noen rødstrømper, men det gikk visst dårlig.. :p

Men strengt tatt, å holde 72 kvadrat ryddig i bytte mot gratis bo er vel ikke så galt..?

Lenke til kommentar
Ukens tilbud:

 

Pent brukt ungkar. EU-godkjent uten feil eller mangler 2007. Selges med alt utstyr til høystbydende over vrakpant...

 

86 modell. kommer i to farger avhengig av årstid: nerdehvit eller bondebrun.

 

Bondebrun, når kun venstrearmen er brun, etter å ha hengt ut av vinduet på bilen mens du kjører?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bondebrun, når kun venstrearmen er brun, etter å ha hengt ut av vinduet på bilen mens du kjører?

Nei, bondebrun er når kun høyrearmen er brun, etter å ha hjulpet kviga med kalvinga.

 

Evt når begge armene er brune som en følge av å jobbe ute hele sommeren uten å tenke på at det ser tåpelig ut når du tar av deg t-skjorta...

Lenke til kommentar

Siste "annonse" fikk ikke overveldende respons, derfor blir det en alternativ variant denne gangen.

 

"Hei, jeg er en dobbeltseng som er lei av å stå tom på ene siden. Er DU en jente/dame i rett alder som kan fylle tomrommet? Min andre leieboer oppfører seg pent, røyker ikke på senga og biter ikke (utenom på oppfordring). Bill.merk -Ligge innerst-"

Fri tilgang på kjøleskapet inngår i leien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...