Melfacion Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ukens tilbud: Pent brukt ungkar. EU-godkjent uten feil eller mangler 2007. Selges med alt utstyr til høystbydende over vrakpant... 86 modell. kommer i to farger avhengig av årstid: nerdehvit eller bondebrun. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hva legger du i alt utstyr? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kjøretøy, møblert leilighet og egen inntekt? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kjøretøy, møblert leilighet og egen inntekt?hmm... høres fristende ut Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Naturligvis er også særegen humor, nerdete interesser og natulrig latskap ting som følger med uten ekstra kostnad Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Kan man forresten legge ut generelt bud, og se om noen lar seg selge?Isåfall byr jeg; -Møblert hjem, mi casa es su casa -Det ypperste i kjøkkenutstyr, vaskeremedier må vi gå over sammen. Du skal selvsagt ikke slite unødig -Romslig matbudsjett -Flere vindusflater som trenger en shine -Lover å spise middagen du har klar når jeg kommer fra jobb, uansett hva -Hver fredag rydder jeg bort min egen tallerken -Litt mer kos enn du faktisk behøver -Nyoppusset bad, lett vedlikeholdt -Ekte "United" støvsuger (149,- , kjøpt sammen med kaffetrakter, totalsum 948,-) -Derav god kaffe -Stor seng m/flere tilhørende sengesett Fristende, jeg liker å lage mat. Meeen. Jeg gidder ikke være den eneste som rydder. Så du ikke punktet om fredagen? Jeg prøvde egentlig å erte på meg noen rødstrømper, men det gikk visst dårlig.. Men strengt tatt, å holde 72 kvadrat ryddig i bytte mot gratis bo er vel ikke så galt..? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg prøvde egentlig å erte på meg noen rødstrømper, men det gikk visst dårlig.. Hvor mange rødstrømper tror du egentlig besøker en horetråd i et 99.9% mannsdominert forum? Prøv her istedenfor: http://forum.kvinneguiden.no/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Pft. Rødstrømper og Ottar-mannfolk (det der ER ikke kjerringer) gjør vel egentlig bare godt i å holde seg unna her. 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Ukens tilbud: Pent brukt ungkar. EU-godkjent uten feil eller mangler 2007. Selges med alt utstyr til høystbydende over vrakpant... 86 modell. kommer i to farger avhengig av årstid: nerdehvit eller bondebrun. Bondebrun, når kun venstrearmen er brun, etter å ha hengt ut av vinduet på bilen mens du kjører? 1 Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Bondebrun, når kun venstrearmen er brun, etter å ha hengt ut av vinduet på bilen mens du kjører? Nei, bondebrun er når kun høyrearmen er brun, etter å ha hjulpet kviga med kalvinga. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kjønn: Mann Alder: 18 Høyde: 183-ish Vekt: 75 + - Bor: hjemme for øyeblikket. Jobb: Freelance så ingen fast inntekt. Triks: Jeg kan rulle rundt. tegne, og bruke spisepinner ( !!! ) Har: masse ark over alt. Pris 1 øre per sekund ( eller kom med bud ) Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Bondebrun, når kun venstrearmen er brun, etter å ha hengt ut av vinduet på bilen mens du kjører? Nei, bondebrun er når kun høyrearmen er brun, etter å ha hjulpet kviga med kalvinga. Evt når begge armene er brune som en følge av å jobbe ute hele sommeren uten å tenke på at det ser tåpelig ut når du tar av deg t-skjorta... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Siste "annonse" fikk ikke overveldende respons, derfor blir det en alternativ variant denne gangen. "Hei, jeg er en dobbeltseng som er lei av å stå tom på ene siden. Er DU en jente/dame i rett alder som kan fylle tomrommet? Min andre leieboer oppfører seg pent, røyker ikke på senga og biter ikke (utenom på oppfordring). Bill.merk -Ligge innerst-" Fri tilgang på kjøleskapet inngår i leien. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kjønn: MannAlder: 18 Høyde: 183-ish Vekt: 75 + - Bor: hjemme for øyeblikket. Jobb: Freelance så ingen fast inntekt. Triks: Jeg kan rulle rundt. tegne, og bruke spisepinner ( !!! ) Har: masse ark over alt. Pris 1 øre per sekund ( eller kom med bud ) Jeg byr fargeblyanter Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har Penis Trygve prostituert seg enda? Ikke at det spiller noen rolle. Jeg forsyner meg av det jeg vil ha læll. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Bare å forsyne seg det, glintern! Kjønn: JenteFødselsår: 1989 Høyde: 176 cm Med på: Alt som ikke innebærer barn, avføring eller dyr. Pris: Selges til høystbydende. Antall hull: 15 Kallenavn: Hva enn du foretrekker. Pent brukt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kjønn: JenteFødselsår: 1989 Høyde: 176 cm Med på: Alt som ikke innebærer barn, avføring eller dyr. Pris: Selges til høystbydende. Antall hull: 15 Kallenavn: Hva enn du foretrekker. Pent brukt. Tur i parken med hvitvin og jordbær en varm sommerdag Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Espen, jeg har egentlig litt mer lyst på Glint enn deg. 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Båttur i sørlandske skjærgården med hvitvin og jordbær en varm sommerdag inyoface espen Bonus ved rask avgjørelse: Bål, gitar og grillede marshmallows etter mørkets frembrudd samme dag. Endret 5. mars 2008 av toth Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Espen, jeg har egentlig litt mer lyst på Glint enn deg.damn da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå