hylo Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg byr to utgaver av Hard Dance Mania. Solgt og fjortiss-forelska. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Kjønn: MannÅrsmodell: 1990 Kroppsbygning: Kraftig, bred over skuldrene (yarr!) Er med på: Det meste Har: Hybel, hår på brystet, skjegg, dårlige vaner, en ok datamaskin, flott hardware ( ) og TV. 15 kr Åe Hadde håpet på litt mer.. dette er jo heltid, da. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Åe Hadde håpet på litt mer.. dette er jo heltid, da. var det jeg hedde i lommen... kan heve til 250kr i dag Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Mann'84 mellom 170 og 180 mellom 75 og 80kg mørkt for øyeblikket kort hår stabil livssituasjon mtp jobb og bo Har: Inntekt, bil og leilighet(eid, ikke leid), mer enn nok venner og sosialt liv Mangler: Kjerring, unger, volvo stasjonsvogn og enebolig. Lukter relativt godt, fordel om du også gjør det. Vaskes daglig, fullt servicehefte. Får jevnlig kjærlig smøring i form av øl Oppgraderes jevnlig via multimedia og papir Nebbete/spydig, men som regel med et glimt Ekspert på innynding hos svigerforeldre, og dermed tilsynelatende svigermors drøm Ønsket bud: Nattlig selskap med sovepupp(med det menes et kvinnelig bryst man kan holde løst rundt v/søvn.) PS! En røver på selvkomponerte, ugjenkjennelige oppskrifter på kjøkkenet(flykræsj) No takers, altså? Skjøt jeg over mål? Fremstilte jeg meg selv som såpass bra fangst at alle bare overså meg som "waay out of their league"? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Mann'84 mellom 170 og 180 mellom 75 og 80kg mørkt for øyeblikket kort hår stabil livssituasjon mtp jobb og bo Har: Inntekt, bil og leilighet(eid, ikke leid), mer enn nok venner og sosialt liv Mangler: Kjerring, unger, volvo stasjonsvogn og enebolig. Lukter relativt godt, fordel om du også gjør det. Vaskes daglig, fullt servicehefte. Får jevnlig kjærlig smøring i form av øl Oppgraderes jevnlig via multimedia og papir Nebbete/spydig, men som regel med et glimt Ekspert på innynding hos svigerforeldre, og dermed tilsynelatende svigermors drøm Ønsket bud: Nattlig selskap med sovepupp(med det menes et kvinnelig bryst man kan holde løst rundt v/søvn.) PS! En røver på selvkomponerte, ugjenkjennelige oppskrifter på kjøkkenet(flykræsj) No takers, altså? Skjøt jeg over mål? Fremstilte jeg meg selv som såpass bra fangst at alle bare overså meg som "waay out of their league"? du er dessverre litt for kravstor Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 du er dessverre litt for kravstor Om jeg stryker "kvinnelig" får kanskje fler muligheten til å møte ønsket mitt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 du er dessverre litt for kravstor Om jeg stryker "kvinnelig" får kanskje fler muligheten til å møte ønsket mitt? Det vil jeg tro. Jeg digger ikke helt volvo- og kidsideen din, føler jeg er for ung fremdeles. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Om jeg stryker "kvinnelig" får kanskje fler muligheten til å møte ønsket mitt? da vil jeg tro du får flere tilbud Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 du er dessverre litt for kravstor Om jeg stryker "kvinnelig" får kanskje fler muligheten til å møte ønsket mitt? Jepp, og bytt ut "sovepupp" med "sovesnabb", så strømmer nok budene inn Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 du er dessverre litt for kravstor Om jeg stryker "kvinnelig" får kanskje fler muligheten til å møte ønsket mitt? Det vil jeg tro. Jeg digger ikke helt volvo- og kidsideen din, føler jeg er for ung fremdeles. Hehe, var ikke ment som at jeg vil ha stv og småtroll nå, var mer for å illustrere at resten er på stell. Eventuell volvo og unger kommer helst endel år etter første date. Jepp, og bytt ut "sovepupp" med "sovesnabb", så strømmer nok budene inn Det er jo sovepupp jeg mangler da, snabb har jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 I så fall så byr jeg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Et bud! Adresse og evt. reiseutlegg via PM, vil ikke bli nedrent heller. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Et bud! Adresse og evt. reiseutlegg via PM, vil ikke bli nedrent heller. er du god underholdning? kjæresten reiser straks bort og jeg trenger selskap Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Et bud! Adresse og evt. reiseutlegg via PM, vil ikke bli nedrent heller. er du god underholdning? kjæresten reiser straks bort og jeg trenger selskap Det spørs vel hva slags underholdning man liker, men på generelt grunnlag kan jeg si et rungende "ja". Men med reiseutgifter og adresse mente jeg hit til kristiansand, jeg har ingen planer om å flytte på meg.. Bortsett fra at jeg er rundt moss imorgen kveld.. *wink* Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Åe Hadde håpet på litt mer.. dette er jo heltid, da. var det jeg hedde i lommen... kan heve til 250kr i dag Solgt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Det spørs vel hva slags underholdning man liker, men på generelt grunnlag kan jeg si et rungende "ja". Men med reiseutgifter og adresse mente jeg hit til kristiansand, jeg har ingen planer om å flytte på meg.. Bortsett fra at jeg er rundt moss imorgen kveld.. *wink* Bor i Arendal selv, så det burde gå greit Solgt venter på at du kommer ned da Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Kan man forresten legge ut generelt bud, og se om noen lar seg selge? Isåfall byr jeg; -Møblert hjem, mi casa es su casa -Det ypperste i kjøkkenutstyr, vaskeremedier må vi gå over sammen. Du skal selvsagt ikke slite unødig -Romslig matbudsjett -Flere vindusflater som trenger en shine -Lover å spise middagen du har klar når jeg kommer fra jobb, uansett hva -Hver fredag rydder jeg bort min egen tallerken -Litt mer kos enn du faktisk behøver -Nyoppusset bad, lett vedlikeholdt -Ekte "United" støvsuger (149,- , kjøpt sammen med kaffetrakter, totalsum 948,-) -Derav god kaffe -Stor seng m/flere tilhørende sengesett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Kan man forresten legge ut generelt bud, og se om noen lar seg selge?Isåfall byr jeg; -Møblert hjem, mi casa es su casa -Det ypperste i kjøkkenutstyr, vaskeremedier må vi gå over sammen. Du skal selvsagt ikke slite unødig -Romslig matbudsjett -Flere vindusflater som trenger en shine -Lover å spise middagen du har klar når jeg kommer fra jobb, uansett hva -Hver fredag rydder jeg bort min egen tallerken -Litt mer kos enn du faktisk behøver -Nyoppusset bad, lett vedlikeholdt -Ekte "United" støvsuger (149,- , kjøpt sammen med kaffetrakter, totalsum 948,-) -Derav god kaffe -Stor seng m/flere tilhørende sengesett Fristende, jeg liker å lage mat. Meeen. Jeg gidder ikke være den eneste som rydder. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ukens tilbud: Pent brukt ungkar. EU-godkjent uten feil eller mangler 2007. Selges med alt utstyr til høystbydende over vrakpant... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 29. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2008 Ukens tilbud: Pent brukt ungkar. EU-godkjent uten feil eller mangler 2007. Selges med alt utstyr til høystbydende over vrakpant... hvilken modell og farge er det på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå