Dataprob Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Tja.. Hvorfor ikke Kjønn: Mann Fødselsår: 1990 Høgd: 180 cm Vekt: normal tenker jeg Med på: Du kan ta på meg kjole og kalle meg Bjørgvor Triks: Jeg kan Sitte, rulle rundt og gi labb på komando Pris: Er ikke så kravstor.. gi bud Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Så jeg vant? Jay! Jeg har en ire! Use me in any way you wish. Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Mann '84 mellom 170 og 180 mellom 75 og 80kg mørkt for øyeblikket kort hår stabil livssituasjon mtp jobb og bo Har: Inntekt, bil og leilighet(eid, ikke leid), mer enn nok venner og sosialt liv Mangler: Kjerring, unger, volvo stasjonsvogn og enebolig. Lukter relativt godt, fordel om du også gjør det. Vaskes daglig, fullt servicehefte. Får jevnlig kjærlig smøring i form av øl Oppgraderes jevnlig via multimedia og papir Nebbete/spydig, men som regel med et glimt Ekspert på innynding hos svigerforeldre, og dermed tilsynelatende svigermors drøm Ønsket bud: Nattlig selskap med sovepupp(med det menes et kvinnelig bryst man kan holde løst rundt v/søvn.) PS! En røver på selvkomponerte, ugjenkjennelige oppskrifter på kjøkkenet(flykræsj) Endret 23. februar 2008 av toth Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Kjønn: Jente Fødselsår: 1992 Høyde: 161cm Med på: ALT (Dette innebærer ikke dyr, avføring eller deepthroat) Pris: Tar ikke imot kontanter Triks: Jeg kan stå på hodet Kallenavn: Det kan du velge selv.. Ps: Er minor Endret 23. februar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Kjønn: MannFødselsår: 1991 Høgd: 178 cm Vekt: Normal Med på: Låvedans, romantiske kveldar i høystålet Triks: Kan få kalvar til å drite, human avliving av kattar Pris: Ein ny kjeldress Kjøper deg for to arvede underbukser. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Kjønn: MannFødselsår: 1991 Høgd: 178 cm Vekt: Normal Med på: Låvedans, romantiske kveldar i høystålet Triks: Kan få kalvar til å drite, human avliving av kattar Pris: Ein ny kjeldress Kjøper deg for to arvede underbukser. Ja det er greit Er det bestemortruser foresten? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Ja det er greit Er det bestemortruser foresten? Både og. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Kjønn: JenteFødselsår: 1989 Høyde: 176 cm Med på: Alt som ikke innebærer barn, avføring eller dyr. Pris: Selges til høystbydende. Antall hull: 15 Kallenavn: Hva enn du foretrekker. Pent brukt. Byr en halv lypsyl, en halvspist pose påskemarsipan og Led Zepplin Discografi på minnepenn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Kjønn: JenteFødselsår: 1989 Høyde: 176 cm Med på: Alt som ikke innebærer barn, avføring eller dyr. Pris: Selges til høystbydende. Antall hull: 15 Kallenavn: Hva enn du foretrekker. Pent brukt. Byr tre par valgfrie plugger fra valgfrie sider, organiske, i str. 34mm. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Kjønn: JenteFødselsår: 1992 Høyde: 161cm Med på: ALT (Dette innebærer ikke dyr, avføring eller deepthroat) Pris: Tar ikke imot kontanter Triks: Jeg kan stå på hodet Kallenavn: Det kan du velge selv.. Ps: Er minor Jeg byr deg verden. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Kjønn: Mann Årsmodell: 1990 Kroppsbygning: Kraftig, bred over skuldrene (yarr!) Er med på: Det meste Har: Hybel, hår på brystet, skjegg, dårlige vaner, en ok datamaskin, flott hardware ( ) og TV. Selges på heltid til høyeste bud. Er stueren og kan få tak i det meste (alkohol, røyk +++++) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Kjønn: Mann Årsmodell: Sliten 1989, da bærelager og reimer ikke har blitt skiftet. Bulker og skjønnhetsfeil: Mange Er med på: Alt som ikke har noe med barn, dritt og dyr. Har: Mye sprit, snus, brøsthår og skjegg. IKKE stueren. Selges for høystbydende over en CD-plate. Endret 24. februar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Kjønn: JenteFødselsår: 1992 Høyde: 161cm Med på: ALT (Dette innebærer ikke dyr, avføring eller deepthroat) Pris: Tar ikke imot kontanter Triks: Jeg kan stå på hodet Kallenavn: Det kan du velge selv.. Ps: Er minor Solgt! Håper du tar imot 3 pærer og 1 eple som betaling, ellers kan pris diskuteres. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Solgt!Håper du tar imot 3 pærer og 1 eple som betaling, ellers kan pris diskuteres. Pærer er utelukket. Dessuten må du slå denne: Jeg byr deg verden. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Universet? Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Solgt!Håper du tar imot 3 pærer og 1 eple som betaling, ellers kan pris diskuteres. Pærer er utelukket. Dessuten må du slå denne: Jeg byr deg verden. Toppern med å si at du får meg Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Kjønn: Intetkjønn? neida... gutt fødeår: 1991 Høyde: litt for lav... Lengde: litt for lang... Med på: Doh! ganske mye! så lenge jeg får ligge øverst xD Pris: Kan diskuteres... Annet: kan sprute langt! ta med vernebriller... "holder egentlig mest på med data da...." Endret 24. februar 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Solgt!Håper du tar imot 3 pærer og 1 eple som betaling, ellers kan pris diskuteres. Pærer er utelukket. Dessuten må du slå denne: Jeg byr deg verden. No problem. Velger du meg, skal jeg gi den hele Melkeveien til odel å eie:) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Kjønn: MannÅrsmodell: Sliten 1989, da bærelager og reimer ikke har blitt skiftet. Bulker og skjønnhetsfeil: Mange Er med på: Alt som ikke har noe med barn, dritt og dyr. Har: Mye sprit, snus, brøsthår og skjegg. IKKE stueren. Selges for høystbydende over en CD-plate. Jeg byr to utgaver av Hard Dance Mania. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Kjønn: JenteFødselsår: 1992 Høyde: 161cm Med på: ALT (Dette innebærer ikke dyr, avføring eller deepthroat) Pris: Tar ikke imot kontanter Triks: Jeg kan stå på hodet Kallenavn: Det kan du velge selv.. Ps: Er minor jeg tilbyr stabile arbeidsforhold, og 10kr dagen Kjønn: MannÅrsmodell: 1990 Kroppsbygning: Kraftig, bred over skuldrene (yarr!) Er med på: Det meste Har: Hybel, hår på brystet, skjegg, dårlige vaner, en ok datamaskin, flott hardware ( ) og TV. Selges på heltid til høyeste bud. Er stueren og kan få tak i det meste (alkohol, røyk +++++) 15kr Kjønn: MannÅrsmodell: Sliten 1989, da bærelager og reimer ikke har blitt skiftet. Bulker og skjønnhetsfeil: Mange Er med på: Alt som ikke har noe med barn, dritt og dyr. Har: Mye sprit, snus, brøsthår og skjegg. IKKE stueren. Selges for høystbydende over en CD-plate. En signert cd fra Mangard, kan også få en trommestikke om ønskelig Endret 25. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå