jon67 Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 ... Jeg kan tilby delvis møblert hybelleilighet, stilling som praktikant for 2-åring og forebyggende vaksinasjonsprogram. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg byr et heiskort i skibakken, hjemmelaget middag og plass under dyna mi (men du kan bare glemme å ligge innerst... det står så kaldt fra gulvet ) Etter nærmere etterforskning i forumkaféen i natt legger jeg til fri tilgang på stua mi: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10583328 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 Kjønn: Mann. Alder: 16. Høyde: 184 eller noe i den duren. Med på: Alt mellom himmel og jord Triks: Jeg kan spille norge rundt på munnharpe og beatboxe bæ, bæ lille lam. Pris: Ny munnharpe + en 10 pakning med vanish (vaskepulver). Jeg er også åpen for andre bud. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *snip* Jeg byr 200kr, en flaske Martini Bianco og en romantisk gåtur på brygga Hahaha. Du har vel hatt sjangsen din. Now back off. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 *snip* Jeg byr 200kr, en flaske Martini Bianco og en romantisk gåtur på brygga din sjanse er over ja... jeg byr 250kr, 2 pakker tyggis, og en blå balong doneres til Mikkel slask om jeg vinner 1 Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) -- tilbyr å dele en smågodt pose, og selvføgelig mitt selskap.. Endret 18. februar 2008 av Inverno Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Kjønn: Gutt Fødselsår: 1992 Høyde: 1.80 Med på: Voldtekt og ting som ikke inneholder dyr. Triks: Lillefingeren min står litt ut til venstre. Vekt: 70kg ++ Pris: Selges til høystbydende! Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Kjønn: GuttFødselsår: 1992 Høyde: 1.80 Med på: Voldtekt og ting som ikke inneholder dyr. Triks: Lillefingeren min står litt ut til venstre. Vekt: 70kg ++ Pris: Selges til høystbydende! Byr sesong 1 av MacGyver på minnepenn. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 HELLO. Jeg heter Knut og har kledd meg ut. Det virker som folk liker meg grunnet at jeg sjeldent er sen. Jeg har også mange lærfletta bøker i bokhylla og leiligheten min dufter rik mahogny. CALL ME. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg tilbyr mintstenger, månedskort på bussen og pannekakefrokost for evig og alltid!! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg tilbyr mintstenger, månedskort på bussen og pannekakefrokost for evig og alltid!!Det er en DEAL. Hå. Dobbel-deal. Hå. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg tilbyr mintstenger, månedskort på bussen og pannekakefrokost for evig og alltid!!Det er en DEAL. Hå. Dobbel-deal. Hå. Fnisfnis. Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg og vil ha Trygve: Byr to biletter til Raumarock for KE. En er riktignok reservert til meg To for en? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Kjønn: GuttFødselsår: 1992 Høyde: 1.80 Med på: Voldtekt og ting som ikke inneholder dyr. Triks: Lillefingeren min står litt ut til venstre. Vekt: 70kg ++ Pris: Selges til høystbydende! Byr sesong 1 av MacGyver på minnepenn. be carefully, Håks! det er en vesentlig stor sjangs for at dette er piratkopiert... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Kjønn: Gutt Fødselsår: 1990 Høyde: 183,7 Med på: Alt som er lovlig Triks: Jeg har syk kontroll på tungen min. Vekt: 66,6kg (nei, jeg tuller ikke) Pris: Selges til høystbydende. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Kjønn: MANN Født: ikke i går! Høyde: Spiller det noen rolle, vi skal jo ikke tilbringe så mye av tiden vertikalt.. Vekt: 89 kg, om du syns det er for mye, ligger jeg gjerne under. Pris: avtales på forhånd. Kvantums rabatt og bonus kort ved flittig bruk. Tilbud denne uken: weekend på firmaets hytte (se beskrivelse under) ta med cola og polly peanøtter, så koser vi oss.. Jeg har Grandiosa i fryseren. Hytta ligger ved Glomeshaugen.. bare noen få timers gange fra Glomfjord sentrum.. Hytta er en sjarmerende gammel jakthytte, men fasinerende historikk.. ikke lagt inn vann eller strøm.. hytta er for tiden uisolert.. men ingenting er bedre enn litt kroppsvarme Varmekolbe har jeg (til enhver tid med meg), og holder konstand 37.5 C Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Kjønn: Mann Fødselsår: 1991 Høgd: 178 cm Vekt: Normal Med på: Låvedans, romantiske kveldar i høystålet Triks: Kan få kalvar til å drite, human avliving av kattar Pris: Ein ny kjeldress Endret 22. februar 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Kjønn: GuttFødselsår: 1990 Høyde: 183,7 Med på: Alt som er lovlig Triks: Jeg har syk kontroll på tungen min. Vekt: 66,6kg (nei, jeg tuller ikke) Pris: Selges til høystbydende. Jeg byr grønn og svart hårfarge, irsk folkpunk og halve sengen min, mat og drikke, lange romantiske turer hvor vi ser på solnedgangen og du får fri tilgang til 360'en, Wii'en og resten av konsollene mine (men du må spørre før du tar NES'en i bruk). Vant jeg? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg byr grønn og svart hårfarge, irsk folkpunk og halve sengen min, mat og drikke, lange romantiske turer hvor vi ser på solnedgangen og du får fri tilgang til 360'en, Wii'en og resten av konsollene mine (men du må spørre før du tar NES'en i bruk). Vant jeg? Beste bud ever da! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Så jeg vant? Jay! Jeg har en ire! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå