Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 JEG har Charizard i glins. Og en god del andre, men ikke faen om noen GUTT er verdt dem >< Ikke.... ikke meg engang? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Etter å ha kontakta flere på PM så kan jeg bekrefte at det her IKKE er en tulletråd.. Jeg har ikke fått noen PMs enda . Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Premium og Dynabel: Har dere noen spesielle triks? er en jævel med tunga, gir meg ikke før det går kan squirting teknikken Endret 9. januar 2008 av dynaBel Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Premium og Dynabel: Har dere noen spesielle triks? Nei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 JEG har Charizard i glins. Og en god del andre, men ikke faen om noen GUTT er verdt dem >< Ikke.... ikke meg engang? Jeg byr en jigglypuff for dine tjenester ut livet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Med dagens bensinpriser ser jeg meg nødt til å senke på prisen. Jeg går til førstemann som vifter med et bensinkort (og som betaler regningen). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Med dagens bensinpriser ser jeg meg nødt til å senke på prisen. Jeg går til førstemann som vifter med et bensinkort (og som betaler regningen). Oooh! Jeg har et sånt et! Eller.. Storebror har. xD Han betaler sikkert for at jeg skal få et moderatorleketøy! *vifte med* Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 fredrik, fredrik, fredrik.. Kom da, kom da, kom da. Jeg har alt du trenger.. Jeg eier til og med Statoil A/S! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 fredrik, fredrik, fredrik.. Kom da, kom da, kom da. Jeg har alt du trenger.. Jeg eier til og med Statoil A/S! Det er det ingenting som heter, din løgnhals. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 JEG har Charizard i glins. Og en god del andre, men ikke faen om noen GUTT er verdt dem >< Ikke.... ikke meg engang? Jeg byr en jigglypuff for dine tjenester ut livet. Jeg har mew2! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 fredrik, fredrik, fredrik.. Kom da, kom da, kom da. Jeg har alt du trenger.. Jeg eier til og med Statoil A/S! Det er det ingenting som heter, din løgnhals. Okok, der tok du meg kornet.. eller skal jeg si.. løken? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Navn: Mikkel "slask" Kjønn: Gutt Model: 1991 Erfaring: Heller lite Slitasje: Minimal Special move: Bli sjernert og gå å gjemme seg i et hjørne Pris: H.b.o et fungerende tastatur til en Latitude D600 Endret 18. januar 2008 av Mikkel Slask Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Kjønn: Gutt Fødselsår: 1992 Høyde: 173cm (tror jeg) Med på: veldig lite egentlig Triks: jeg kan lage merkelige lyder med fingerene mine Pris:En kasse med HEIAP (hvis du vet hva det er) eller 50 000 kroner cirka Endret 18. januar 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Kjønn: Mann Fødselsår: 1985 Høyde: 179 Med på: Litt av hvert Triks: Tja. Det vet fredrik. Pris: Kan leies ut om det er et behov for en klem, fotmassasje og lignende. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Kjønn: Mann. Alder: 16. Høyde: 194. Med på: Her er det ikke jeg som setter begrensninger^^. Triks: Tja, vi får vell finne det ut^^. Pris: Bud. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Kjønn: MannFødselsår: 1985 Høyde: 179 Med på: Litt av hvert Triks: Tja. Det vet fredrik. Pris: Kan leies ut om det er et behov for en klem, fotmassasje og lignende. Jeg har.. en pakke c-vitaminer, en pakke spiderman-plaster og 2 billetter til The Cure. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har.. en pakke c-vitaminer, en pakke spiderman-plaster og 2 billetter til The Cure. "I've got two tickets to paradise, Won't you pack your bags, we'll leave tonight" - Eddie Money Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Kjønn: Kvinne Alder: 20 Høyde: 167 cm Med på: Det meste Triks: Det får man nesten finne ut sammen Bra med litt spenning. Pris: Bud. Bilde av meg på fest for omtrent to måneder siden: Endret 14. februar 2008 av Teovina Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 *snip* Jeg byr 200kr, en flaske Martini Bianco og en romantisk gåtur på brygga Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 16. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg byr et heiskort i skibakken, hjemmelaget middag og plass under dyna mi (men du kan bare glemme å ligge innerst... det står så kaldt fra gulvet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå