Eplefe Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jay =D Any limitations, btw? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jay =DAny limitations, btw? Tja... Hva er det du er ute etter? For you, everything. (nesten) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Tja, jeg har kattekostyme og håndjern. Pluss massasjeolje med eplesmak og is =D Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Tja, jeg har kattekostyme og håndjern.Pluss massasjeolje med eplesmak og is =D .... Deter ikke beyond limitations. Det er rett og slett sexehtiem! Call me. ;D Du vinner nok denne lett, om ikke ett annet hunnkjønn byr over. Og det betviler jeg at de klarer. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Menmen, jeg er naken wheeeeeeeeey Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Menmen, jeg er nakenwheeeeeeeeey *stjele* Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Kjønn: Mann Født: 1991 Høyde: 193 Lengde: Vent og se Med på: Jeg er med på alt Pris: Bud Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Du vinner nok denne lett, om ikke ett annet hunnkjønn byr over. Og det betviler jeg at de klarer. Jeg byr meg selv for Fisk1. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Mikachu er sikkert hannkjønn, ikke fall i fellen hans, Fisk1. Vi som kan ha det så morro! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg byr meg selv for Fisk1. Fristende! Men hva sier Linda? O_o Mikachu er sikkert hannkjønn, ikke fall i fellen hans, Fisk1. Vi som kan ha det så morro! Mikachu er nok hankjønn ja, we go way back. Og ja, jeg tror nok vi kan ha det morro. Men, kan vi ha det enda mer morro alle tre sammen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 I'm a one-man-woman. For det meste. Jeg kan til nød ta med en annen jente, hvis jeg får lov å ha henne i fred store deler av kvelden, men ikke ekstra gutter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Syntes Fisker kunne selge seg, jeg. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 I'm a one-man-woman. For det meste. Jeg kan til nød ta med en annen jente, hvis jeg får lov å ha henne i fred store deler av kvelden, men ikke ekstra gutter. Hm. Da så! Ikke ofte jeg har så vanskelige valg. Hva skal man gjøre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg kan gå med på Mikachu på én betingelse. Jeg får ta med kameraet mitt. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg kan gå med på Mikachu på én betingelse. Jeg får ta med kameraet mitt. Mhm! Hva sier du, Mikachu? (Hoho, rim) Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Syntes Fisker kunne selge seg, jeg. Har du en flybillett til Oslo og et sted å sove, er jeg solgt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hva sier du, Mikachu? (Hoho, rim) Jeg er helttent på det, jeg, så det blir jeg med på. Du og Eplefe er liksom min type ... type. Endret 1. januar 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg er helttent på det, jeg, så det blir jeg med på. Du og Eplefe er liksom min type ... type. Haha, Skogtur-quoten er uslåelig i sånne situasjoner. Jamen da er vi down da! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Kjønn: Mann Født: 1992 Høyde: 175 Lengde: like lang som igår Med på: spørs hva som betales Pris: Pokemon-kort, glins er best:p Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg byr et Pokemonkort! (Diglett, glins) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå