Sameboe Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Det er noen frimerker som ligger i ei skuff, helt regular. Men de knappene er veldig fine da, og kan slenge med alle 4chan bildene mine også... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 For 4chanbilder, frimerker og knapper kan du få en klem, en nuss og en meningsfull opplevelse på skolen sin do Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 For 4chanbilder, frimerker og knapper kan du få en klem, en nuss og en meningsfull opplevelse på skolen sin do DA har vi en avtale da.... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Men jeg ligger fremdeles ute for salg, folkens, dette er kun snakk om én avtale, jeg har plenty med tid nå (PS: Jobber ikke i jula) Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 eplefe: Jeg byr halvparten av senga mi og døgnåpent kjøleskap. Samt nøkkel til huset:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Want-to-buy: Sexy massøse som er flink med stive ryggmuskler. Kan tilby 1,5 liter Trio julebrus samt en halv pose med Malaco Satlsild. Deler av betalingen kan bli gjort i natura Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Så langt har conzeed og Nie de klart beste tilbudene. Jeg skal se om jeg får presset andre bestillinger inn, men nå er de hovedeiere i hvert fall, og så får de komme til en ordning seg i mellom. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Vel, jeg vet ikke hva mer jeg skal by. Du har døgntilgang på kjøleskapet allerede. Nøkkel hadde jeg faktisk tenkt å se om jeg kunne skaffe deg, begynner å bli lei av å åpne døra. Jeg kan slenge på... Ehm. Jeg kan slenge på sånn deig som du likte så godt? xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Oooh. Cookiedeig. O_o Okei, da blir det en slik fordeling Hovedeie: 58 - Nie 42 - Conzeed Oppdatert: fikk nettopp høre at Conzeed er villig til å flytte seg til Vestlandet, og med min forkjærlighet for vestlandet, så blir jeg nok nødt til å gjøre det half and half igjen. Fremdeles timeshare mulig! Endret 27. november 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg slenger på peanøttsmør til den deigen, for jeg vil ha mer. oO Om jeg slenger på en peis til dere to, får jeg noen prosent mer da? xD Endret 27. november 2007 av Nie Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Om peanøttsmøret er grovt. Men om man skal ha peanøttsmør snakker vi ganske store mengder cola og julebrus her, for det henger seg fast i ganen. Oo (Og ikke cola zero/light) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Trist du er "tainted" Eplefe, ellers skulle jeg lagt inn bud som ville knust alle disse nissene. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 middels stygg gutt til salgs jeg behersker masasje, og er en meget god pute selges til høyestbydene Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Stor slask med egen leilighet og flere par sko til salgs. Billig! Bill. Merk: Slask Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Kommer med 10 piercinger, sangstemme, DVD-er, morbid humor, store muligheter for latterkramper, røyk, to store fordeler, såpebobler, full garderobe, pulearmbånd, nagler og diverse leketøy. Batterier ikke medfølgende. Hva slags to store fordeler er det snakk om? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Stor slask med egen leilighet og flere par sko til salgs. Billig! Bill. Merk: Slask Jeg byr en julebrus. =D Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Hvordan type julebrus? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Lerum eller Hansa. =D Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Sexy pære, med egen kjellerhybel og sofa selges billig. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 28. november 2007 Rapporter Del Skrevet 28. november 2007 Liten tass med, la meg sitere min gode venninne Vicky; "Stort hår og store lår", går for en billig penge eller tre. PS: Er desp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå