Arinomi Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 En Marlboro-sigarett Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Legges ut for salg igjen, selv om tidligere eiere(aidskake og eplefe?) fortsatt kan bruke meg. Hvem som har førstevalget etter handler er mitt valg. MITT VALG!11! Kjønn: Herremann Fødselsår: 1988 Høyde: 1.87 Lengde: Kommer ann på hvor heit du er Med på: Alt Pris: Gratis Kallenavn: Gummitarzan Spesialitet: Røff sex. Dessuten er jeg en jævel på å skjenke pils, koble stereoanlegg og snuse! Jeg er ganske brukervennlig, brukervennlig i den settingen at flere gjerne kan by på meg. Jeg blir med alle. Lenge siden sist, så jeg tar det jeg får. Jeg var bra brukt en gang i tida, men begynner å bli endel måneder siden, så jeg kan sikkert ljuge på meg en jomfrudom \o/ Dessuten har jeg klipt meg i dag!(derfor ille bildet tatt i speilet -.-) Let's go you whore's! edit: og ja, jeg kan kile dere på innsiden av låret med skjegget mitt. Endret 2. november 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 *snip* Jeg tar deg mer enn gjerne, barsken! Dette er forresten meg: Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du og jeg kan dele, Jonas? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Dere kan dele hele gjengen! Gjerne by flere av dere! \o/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 jeg byr en sixpack Aass Clasic Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg tar deg gjerne Nyhus. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Høres bra ut snublefot og lars. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Husk at jeg og aidskake fremdeles har førsteretten, dere kommer i andre rekke. Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hva er det her for en tråd..? EDIT: Det legges skumle planer for hvordan Binko skal behandles. Endret 2. november 2007 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Prostitusjonstråden, åpenbart =D Lenke til kommentar
binko Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja. Åpenbart. Nå skal jeg bare bevege meg mot døren.. sakte nå... Hvis jeg står stille, kanskje dere bare snuser på meg og går videre? Håper dere ikke er av den nysgjerrige sorten. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg legger meg ut på markedet for en flaske julebrus fra Lillehammer og Hamar bryggeri. (And you know of what I speak) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg legger meg ut på markedet for en flaske julebrus fra Lillehammer og Hamar bryggeri. (And you know of what I speak) skulle ikke du feire semi-on-off-relationship 1,5 års jubilee? Det BURDE bety at du ikke er på markedet Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Han er gått lei. Nå trenger han litt lovin. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Han er gått lei. Nå trenger han litt lovin. Bekreftet. L4r5: Jeg kjører ting til helvete når jeg ikke engang er sammen med jenter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg byr TRE flasker julebrus. O.o Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvem vil by på meg, da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva er specsa dine da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå