Killerquo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg byr 3 glasscola! Skal gi deg i gave til Stefan. edit: Sorry, smurf. Stefan sier: jeg vil ikke motta noen gutter som ikke heter petter eller mathias. 8847605[/snapback] Elzker vi den spinkle gutten? Åjadda! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Alt funka mye bedre før når man kunne kjøpe en basskuk og en jonas og ha de som turtelduer i vinduskarmen... 8847814[/snapback] Nye tider nå (; Hotel California på grammofonen mens jeg akkompagnerer på munnharpe (må kjøpe ny først, den forrige knakk da jeg skulle åpne øl med den), og 6 Aass øl av valgfri type (0,33). ? 8859614[/snapback] Munnharpe? Aass? Mja. Heilage eier dere alle ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Pent brukt gutt søker sugar-mama Søker en kvinne mellom 16 og 50. Vil du spandere en liten smak av luksus på meg så kan du få lov til å utnytte meg seksuelt. Hemningene mine står i stil med hva du er villig til å ut med. Har du den rette lommeboken så er de så og si ikke-eksisterende. Venter spent på svar Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Wtf 9516897[/snapback] Nei det finnes ikke moral. Jeg er til salgs igjen. Any takers? Jeg spiller gitar og synger. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Pent brukt Hylo selges til høystbydende Spesifikasjoner: Mørkhåret Distrè Lettdrevet Sprek Stor E-penis Frekk Digg Det er dog mulig at disse spesifikasjonene er noe tvetydige og ukorrekte. Objektet har nemlig en fæl vane med å streke. Bør få vedlikehold og stell. Flerer sider faller fra hverandre. Selges til høystbydende over en whiskeyflaske. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tar du hvilken som helst whisky? Og gjør du husarbeid? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tar du hvilken som helst whisky? Og gjør du husarbeid? 9517400[/snapback] Kun skotsk. Husarbeid er ikke med i prisen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Da står jeg over... Skotsk whisky går greit, men når du ikke gjør husarbeid så får noen andre ta deg Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Da står jeg over... Skotsk whisky går greit, men når du ikke gjør husarbeid så får noen andre ta deg 9517474[/snapback] Jeg er for spesielt interesserte. I'm ZpeZial Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hylo: Du kan få en helt fin kortstokk, et blodig nesepapir, en halv insulinpenn og lillesøstera mi? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hylo: Du kan få en helt fin kortstokk, et blodig nesepapir, en halv insulinpenn og lillesøstera mi? 9517496[/snapback] Lillesøsteren din kan random Hobøl-dudes få =D Insulinpenn er dog virkelig fristende. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hylo: Du kan få en helt fin kortstokk, et blodig nesepapir, en halv insulinpenn og lillesøstera mi? 9517496[/snapback] Hadde gått for bare sistnevnte jeg Hylol Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Lillesøsteren din kan random Hobøl-dudes få =D Insulinpenn er dog virkelig fristende. 9517507[/snapback] Lillesøsteren min kan deles på av flere =D Kan slenge Depeche Mode - Some Great Reward LP-en min på salget! Hva sier du, kan jeg utvide deg for det? --- Thewiz: Loveræi, du vikke de azza! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Eh, okay. Kanskje jeg bør droppe det da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Lillesøsteren din kan random Hobøl-dudes få =D Insulinpenn er dog virkelig fristende. 9517507[/snapback] Lillesøsteren min kan deles på av flere =D Kan slenge Depeche Mode - Some Great Reward LP-en min på salget! Hva sier du, kan jeg utvide deg for det? 9517532[/snapback] Du kan stappe et spett i ræva mi for den LP-en. Hobøl-gutta tar seg av det med nettverk av voldtektsforbrytere. Skal ikke du på jobb imorgen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Lillesøsteren din kan random Hobøl-dudes få =D Insulinpenn er dog virkelig fristende. 9517507[/snapback] Lillesøsteren min kan deles på av flere =D Kan slenge Depeche Mode - Some Great Reward LP-en min på salget! Hva sier du, kan jeg utvide deg for det? 9517532[/snapback] Du kan stappe et spett i ræva mi for den LP-en. Hobøl-gutta tar seg av det med nettverk av voldtektsforbrytere. Skal ikke du på jobb imorgen? 9517555[/snapback] Om jeg får stikke et spett i ræva di for den LP-en, hva får jeg da om jeg slenger med Pendulum - Blood Sugar/Axle Grinder LP-en, som fortsatt lukter nypresset vinyl? Ja, jeg skal på jobb i morra stfu lulz :---( Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Om jeg får stikke et spett i ræva di for den LP-en, hva får jeg da om jeg slenger med Pendulum - Blood Sugar/Axle Grinder LP-en, som fortsatt lukter nypresset vinyl? Ja, jeg skal på jobb i morra stfu lulz :---( 9517564[/snapback] Da kan du gjøre hva du vil, for min del. Epic win. Jeg misunner deg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg legger meg selv ut for salg igjen. I god form, pent brukt (noen hardhendte eiere tidligere, men det er en stund siden). Har fast deltidsjobb, kan flytte inn i sengen din om ønskelig. Selges helst til folk med innovertiss, selv om unntak forekommer. Bud starter på en flaske Eventyrbrus og en mabbe. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jammen jeg vet jo ikke hva en mabbe er Odin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå