Sirslask Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Hun er min Aalton... hvis ikke du lar henne være min så må minne menn med stripete dresser og bowlerhatter og tommyguner til huset ditt en sen høstkveld med regnvær Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Hunksa må ikke ha så mye kroppshår, det er litt turnoff, rynker er et minus det og. Se på Wentworth Miller, han er et fint utgangspunkt! Men nå, back to the topic! Hvem vil ha Aalton? 7271313[/snapback] Jeg har mye kropshår eller rynker *vinke* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Demille selger meg, jeg trenger ikke å kjøpe henne, hun kommer til meg om hun har lyst Hunksa må ikke ha så mye kroppshår, det er litt turnoff, rynker er et minus det og. Se på Wentworth Miller, han er et fint utgangspunkt! Men nå, back to the topic! Hvem vil ha Aalton? 7271313[/snapback] Jeg tenkte å forslå Jarmo, men han er vel bare en "hunk" for de som er glad i store mengder med skog på marken og dype sprekker Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Yay jeg har flest inlegg i tråden PimP Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Ingen jenter vil ha en hallik vet du - jeg sitter og ser på demille nå Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Ingen jenter vil ha en hallik vet du - jeg sitter og ser på demille nå 7272138[/snapback] din gamle gris... hadde du bare vært noen år eldre kunne jeg kalt deg det Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Gammel er jeg nok ikke - og hun kom til meg, demille er faktsik verdt å by mye for Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Hvem vil vell ikke ha Demille? Argh... det er bare fordi du er eldre hun kommer til deg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Patrick til leie. Kjønn: Mann Fødselsår: 1989 Høyde: 182cm +/- Fetish: Jaffakjeks og saft Egenskaper: God i heavyjoik, singstar og smisking Er med på: Det meste Pris: 750,- i timen. Kontakt: Ida/Aidskake Pent brukt - god som ny! 7207957[/snapback] Jeg minner dere på han heitingen her! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Jeg slettet innlegg i tråden som ikke hadde noen spesiell mening og ble oppfattes som unødvendig bruk av store bokstaver, etc. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Ønskes solgt ASAP: Kjønn: Mann Prod. År: 1990 Interesser: Deg Med tøff tatovering, kjellerstue og betalt jobb Kun jenter kan by. Minstebud: 1 flaske Cola, 50 cl 7271237[/snapback] Vi bumper den her. Kom igjen, jeg vil se bud Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Til salgs: - Navn: Gunnar - Kjønn: Mann med stor "M" - Høyde: 191 cm - Hår: langt brunt - Øyne: brune? (er ikke sikker) - Er med på: Så lenge det ikke er dyr innblandet så skal det gå greit. - PRIS: Som alltid den som byr mest. Og til dere som lurer på kvaliteten: Gunnar er kulest og best. Og hottest. Endret 13. november 2006 av MemorY Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Det var ikke så mye annet jeg fikk lyst til å by på her Jeg tenker meg jeg prøver å selge jarmo igjen jeg; Pris: Dette kan diskuteres, og det krever 0% i advarsel Bruksområde:Vel, dette er så mye, han er et fint leketøy. Kjøpes av:Det er desverre ikke alle som får by dette leketøyet, men kun vanlige brukere får lov til å by på denne godsaken. Funksjoner: Du kan bruke hans moderator status på forumet, du kan få flere frynsegoder, og iukke minst gjøre hva du selv ønsker på forumet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Minner om at disse fortsatt er til salgs: Kjønn: Gutt? *titte i bokseren* a'a Fødselsår: 1986 Høyde: 179 om sommeren, 180 om vinteren Med på: Det meste, så lenge det inneholder romlemantisk tur nede ved elva og stjerneklar natt og titting på månen og masse bilder Samt sensuell tåslikking. Pris: Selges til høystbydende jente som nyter Guinness, Pink Floyd og div. nerdete tendenser Triks: Jeg kan bøye tommelen langt bakover, få pekefingeren til å gå fra normalt til misfosteraktig og div. annet med hendene. Kallenavn: Vaage, smurf, bitch OBS: Åpne på eget ansvar, jeg tar ikke ansvar for permanent / midlertidig blindhet som evt. forekommer ved å se disse bildene 7207647[/snapback] Selger Sinnerboy! Kjønn: Gutt Fødselsår: En gang mellom 1980 og 1989 Høyde: Høyere enn Silas og Jamal i How High Med på: Det meste unntatt lær, så lenge Zappa og / eller Afzelius spilles for full guffe. Pris: Kontakt meg for pris. Triks: "Den sorte baron", "den røde baron" og "den blå baron som egentlig er grå". Samt "smårips er også bær-spesialen" Kallenavn: Biatch, wægg de teil, django 7208574[/snapback] Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Til salgs: - Navn: Gunnar - Kjønn: Mann med stor "M" - Høyde: 191 cm - Hår: langt brunt - Øyne: brune? (er ikke sikker) - PRIS: Som alltid den som byr mest. Og til dere som lurer på kvaliteten: Gunnar er kulest og best. Og hottest. 7272976[/snapback] Jeg gir hva som helst for denne karen! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Jeg ville ha smurfen men han er kun for jenter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Vi kan sikkert gjøre et unntak om du ser ut som Nicolas Cage, Heath Ledger, James Dean, Kristoffer Joner eller en kombinasjon av disse hotte mannfolka Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Jeg vil gjerne kjøpe noen bilder av Datasmurf som jeg kan bruke til å skremme små barn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 LarsP, de får du gratis sjekk her: http://www.sjurvaage.com/bilda/div%20sjur og http://www.bilder.0l.no/view/Datasmurf/ego nok til å skremme en hel generasjon! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 AHhhh! Antonine Plague, 165–180 The Black Death, started 1300s Datasmurf Plague, started 2006 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå