Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Da tar jeg bikkja 7225858[/snapback] Din syke mann, kan jeg være med? 7225871[/snapback] ... For å gå tur med. Jeg savner bikkja mi Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 hva faar jeg for 12 M&M's 7 Nonstop 1 Litago 23 cent 1 Hershey sjokolade bit og kan kansje fikse noen som kan snakke med en sexy colorado dialekt vist ønsket 7223941[/snapback] Alt for sjokolademelk jeg ass. Og slenger du på 27 cent er jeg din for alltid Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du kan ikke bare TA den. Du må jo gi noe for den? 7225991[/snapback] Den trenger noen til å passe på seg. Jeg kan gi tilgang til ubegrensede mengder Frolik og Hundemat. Du kan sikkert få betaling du også.. Skal vi si 5 gamle kvitteringer, en strømregning på 2200 kroner og en klem? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Og jeg er nok solgt til clvn med løfte om enorme mengder av både Cola og kos Jeg kan tilby enorme mengder med Cola og masse kos..24/7 :!: Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Og jeg er nok solgt til clvn med løfte om enorme mengder av både Cola og kos Jeg kan tilby enorme mengder med Cola og masse kos..24/7 :!: 7226075[/snapback] Jeg ser og høyner med en pakke menthos Ingen som vil kjøpe meg? Se annonse på forrige side Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Beskjed fra hallik-jarmo, hold dere til menneskehandel og ikke mer SO% prat.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Og jeg er nok solgt til clvn med løfte om enorme mengder av både Cola og kos Jeg kan tilby enorme mengder med Cola og masse kos..24/7 :!: 7226075[/snapback] Jeg ser og høyner med en pakke menthos 7226087[/snapback] Tror dere har misforstått litt. Ida er solgt til meg. Hun er ikke til salgs. Ever. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tror dere har misforstått litt. Ida er solgt til meg. Hun er ikke til salgs. Ever. 7226165[/snapback] One day... And that day may never come.. I will call upon you to do me a favor. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 har naa fatt care-package hva faar jeg for en eske IFA og en pose non-stop? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tror dere har misforstått litt. Ida er solgt til meg. Hun er ikke til salgs. Ever. 7226165[/snapback] Fornemlig Zethyr: Hva skal det bety? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Zethyr: Hva skal det bety? 7241323[/snapback] Det kan hende at vår venn klovnen har relativt store problemer med å våkne en dag, om han fortsetter med den instillingen at man ikke deler på godene. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ser ut til at du vant auskjonen, bazukh Når kan du hente meg? Jeg er din Lenke til kommentar
nerval Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kjønn: Gutt Fødselsår: 1985 Høy: seff, er jo tatt i Amsterdam.. Med på: Alt, så lenge du supplerer med alkohol! Pris: 2 pakker Skittles og en helflaske Tequila.. (Helafter hvis du har med salt og sitron ) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hold dere fortrinnsvis til folk som synes det er greit å være "til salgs her". Hvis noen ikke ønsker sitt bilde her er det selvsagt bare å rapportere innnlegget så kommer Miami Vice til unnsetning. Geir Lenke til kommentar
nerval Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Legger herved inn bud Sonny. 1 par hvite sokker til den matchende dressen! Lenke til kommentar
Ping_vin Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Pent brukt pervopingvin til salgs Kjønn: Pingvin Født: 88 Høyde: 165 Vekt: Nei fisk.. Med på: Jeg er Svein, og jeg er med på alt (ok, den var gammel og dårlig) Trenger: Spænk me til you kom dot com Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg hadde håpet jeg skulle finne Ueland til salgs her, men den gang ei - jeg nøyer meg med å tilby spesielle rettigheter for tillatelse for å bedrive hallikvirksomhet her inne EDIT: om jarmo er til salgs, er han min Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kjønn: PingvinFødt: 88 Høyde: 165 Vekt: Nei fisk.. Med på: Jeg er Svein, og jeg er med på alt (ok, den var gammel og dårlig) Trenger: Spænk me til you kom dot com 7248557[/snapback] Oooh, jeg har alltid ønsket meg en pingvin ! Jeg kjøper ! You name a price. Om noen andre prøver seg å by over så får jeg bruke mine undergrunnskontakter til det de er verdt; du vet denne bransjen er hard så man må venne seg til å leve tøft. Trenger: Spænk me til you kom dot comGår ridestøvler og pisk bra? Jeg har faktisk dette. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Plass til litt konkurranse om denne pingvinen? Betaling: Litt spesielle rettigheter Behov: Jeg dekker det meste av dine behov Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Plass til litt konkurranse om denne pingvinen? 7248637[/snapback] Nei. Uansett hva du har å tilby kan det overgåes. Everybody's got a price, but some time you can't afford it. Think about it. (Og med de setningene snakket jeg om deg, ikke om pingvinen.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå