Nstin Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 jeg elsker siggen din mixel. Flaringo har sine gullkorn Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Beste hunken coming up ^^ Kjønn: Gutt Fødselsår: 1990 Høyde: 190cm Med på: Alt. Bortsett fra noe som involverer andre gutter Pris: I do hot chicks for free Eller en boks snus. 7214443[/snapback] Jeg vil kjøpe deg og gi deg til en venninne som julegave. Hva sier du til en boks med snus? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) jeg elsker siggen din mixel. Flaringo har sine gullkorn 7214477[/snapback] Heh. Har bare lest den som er i siggen, men så mye som jeg lo når jeg leste den. edit: Aidskake: Im in En boks med Nick n Johny og jeg er din/hennes. Endret 4. november 2006 av Mixel Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Flaringo har sagt me bra trur jeg, men jeg ler hver gang jeg ser den hehe:D Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Shit, føler Kristin glipper i hendene mine nå.*Prøve å skrape sammen mer penger* Noen som vil leie meg for penger, anyone? 7211327[/snapback] Jeg gir deg en grunnlønn på 150kr og du får 50øre i sekundet før tillegg 7213857[/snapback] Timelønn på kr. 1800 er da ikke så verst. Her er man oppe i ekte hore-priser Det er så mye flott her at det går rundt for meg. Er vel kanskje frøken uniform som frister mest, er ikke bare menn som kler uniform! Har dessverre ingen penger, kan bare tilby nye opplevelser som, dessverre for Kristin, kan være avhengighetsdannende. Jeg oppleves på eget ansvar, skal ikke ha noe grining når det er over 7214394[/snapback] hehe ligger litt beregning der ja, vanligvis koster det 3-500kr for å tilfredsstille noen, det vil si per kunde timer som er lik et kvarter. Ikke glem tillegg da, men det ser ut som hun gikk for neppe nå :cry: Endret 4. november 2006 av Chakl Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Shit, føler Kristin glipper i hendene mine nå.*Prøve å skrape sammen mer penger* Noen som vil leie meg for penger, anyone? 7211327[/snapback] Jeg gir deg en grunnlønn på 150kr og du får 50øre i sekundet før tillegg 7213857[/snapback] Der var Juliess solgt, så jeg byr på bikkja! Godbit og private kurs i kjellern bør være en grei pris, ikke si du ikke slår til? Og jeg forventer bikkja skal svare, ikke deg, Julie. Har sluttet som prostutiert, så jeg selger heller kompisen min... Kjønn: Gutt/Viking! Navn: Fittenissen! Fødselsår: 1987 Høyde: 1.80 Lengde: Mer enn nok! Med på: ALT! Spesialitet: Homer Simpson Style Prisanntydning: Varierer litt... høst/vinter er dyre pga fuktighet og kulde... Derimot vår/sommer sessongene er billige... Stand: Meget Jentekjørt Utgifter: Årsavgift betalt 7213617[/snapback] Forresten så liker jeg eldre gutter. Du sier du er betalt? Jeg sper på med ekstra skum uansett jeg! Endret 4. november 2006 av Killerquo Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) [ARGH! Dubbel! Endret 4. november 2006 av Killerquo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Tråden ser mer og mer ut som en kontaktannonse.. Her skal det kun være rå prostitusjon!! Skjerpings 7214378[/snapback] Ja, mindre kiss on lips, mer etisk forkastelig virksomhet. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 HAH Genial tråd! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Flott med denne tråden, siden jeg har prosjekt om prostitusjon nå så passer dette fin fint Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Flott med denne tråden, siden jeg har prosjekt om prostitusjon nå så passer dette fin fint 7217927[/snapback] Ser det for meg: "..Kort fortalt er prostitusjon personer som selger sex for penger, eller legger ut annonser på diskusjon.no" Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 "..vi kan blandt annet se eksempler på at prostisusjon foregår via anerkjente medier, som for eksempel Dagbladets annonsesider, eller via forumet til Hardware-nettverket, Diskusjon.no, eksempler på dette følger [...]" Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 "..vi kan blandt annet se eksempler på at prostisusjon foregår via anerkjente medier, som for eksempel Dagbladets annonsesider, eller via forumet til Hardware-nettverket, Diskusjon.no, eksempler på dette følger [...]" 7218756[/snapback] Få det inn i Wikipedia for faen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Blir bare slettet. Har prøvd lignende før. http://no.wikipedia.org/wiki/Prostitusjon#Prostitusjonstyper Er ingen proff med wikipedia. Endret 4. november 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Soundtracket til denne tråden må være: Turbonegro - Sell Your Body.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 "..vi kan blandt annet se eksempler på at prostisusjon foregår via anerkjente medier, som for eksempel Dagbladets annonsesider, eller via forumet til Hardware-nettverket, Diskusjon.no, eksempler på dette følger [...]" 7218756[/snapback] Få det inn i Wikipedia for faen 7218820[/snapback] Neeei, der blir det fjerna. ikkepedia Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Litt artig tråd dette..jeg er med... Men jeg selger ikke og jeg kjøper ikke.. Jeg gir og får..altså beregnet til kvinner altså..hehe..duuh Ser på meg selv som en callman..men jeg er gratis...glede og nytelse for oss begge Du må nesten bo i Bergen Endret 4. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 "..vi kan blandt annet se eksempler på at prostisusjon foregår via anerkjente medier, som for eksempel Dagbladets annonsesider, eller via forumet til Hardware-nettverket, Diskusjon.no, eksempler på dette følger [...]" 7218756[/snapback] Få det inn i Wikipedia for faen 7218820[/snapback] Neeei, der blir det fjerna. ikkepedia 7219281[/snapback] Det BLE fjerna. Piss-side. Mekk det du. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Hvorfor prøver du å legge det inn på wiki? Det hører ikke hjemme der, og du bryter sannsynligvis retningslinjene på siden. Det er slike som deg som er wiki sitt største problem. Skam deg. Ellers oppfordrer jeg til følgende: Ja, mindre kiss on lips, mer etisk forkastelig virksomhet. 7217594[/snapback] Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 I´ll work for bandwidth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå