Gå til innhold

TES: Hva er det dummeste du har gjort i TES: Oblivion?


Anbefalte innlegg

Har ikke funnet noen andre tråder som ligner på dette, så jeg tenkte jeg kunne starte en: Hva er det dummeste du har gjort i TES: Oblivion? Kan ta et eksempel jeg har gjort:

Sto på et "stup" over vannet like utafor Imperial City og tenkte at jeg kunne hoppe ned i vannet, (ganske langt ned for min char som ikke hadde høy acrobatics) men det jeg ikke visste var at det var en jordflekk der...og dum som jeg var hadde jeg ikke sava på lenge :whistle: og da kan dere vel tenke hva som skjedde? Joda, var 5 cm fra å lande i vannet, men splatta utover stranda. Hadde ganske bra ting og...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at jeg hadde brukt nærmere tre timer på å lage en figur som skulle ligne på meg selv, fant jeg plutselig ut at det ikke var mulig.

 

Ganske idiotisk å bruke tre verdifulle gamingtimer på fjas.

 

 

Brukte også en del timer på unødvendig trasking før jeg fant ut at det var mulig med fast travel.

Lenke til kommentar
Etter at jeg hadde brukt nærmere tre timer på å lage en figur som skulle ligne på meg selv, fant jeg plutselig ut at det ikke var mulig.

 

Ganske idiotisk å bruke tre verdifulle gamingtimer på fjas.

 

 

Brukte også en del timer på unødvendig trasking før jeg fant ut at det var mulig med fast travel.

7211880[/snapback]

 

:!: Ja, jeg husker når jeg begynte med det, så var jeg ikke klar over fast travel. Jeg var så ivring med å spille! :p

Lenke til kommentar

Jeg har gjort mye dumt i Oblivion... og har funnet ut at å spille når man er litt småtrøtt ikke er no all verden,det er som regel da dumme ting blir gjort. Gikk bort til en vakt en gang etter bare å ha virra rundt og idet jeg står foran han,så skal jeg til å trykke ned rullehjulet på musa slik at jeg får byttet kameravinkel,men bommer og trykker venstre musknapp som resulterer i at jeg lapper til vakta med ei svær slegge. Akkurat det ble ikke særlig godt mottatt. Det ble vann og brød.

 

En annen gang sitter jeg på en hest i full firsprang igjennom skogen,alt er fryd og gammen og idet vi kommer løpende ut av skogen så får jeg hesten til å hoppe uten å vite at det gikk loddrett ned ved utgangen av skogen. Både jeg og hest får en luftetur som ingen av oss overlever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...