lamial Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jøsses, så mye fint man kan få gjort hjemme når man har en skoleoppgave som henger over en. I dag har jeg gjort rent marsvinbur, tatt oppvaska, vaska masse klær for hånd, lest alle forum som fins, lest masse nyheter, osv.. Men alt dette er bare for å utsette det viktigste: jeg må levere en novelleanalyse i morra Klarer ikke å begynne.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har heller ikke gjort leksa mi Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har en oppgave som skal leveres inn, men jeg føler ikke for å starte på den. Ikke enda i alle fall. :/ Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Klarer ikke å begynne.. 7205320[/snapback] Sultne barn i Afrika: Taste some real problems. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Har hele naturgas planen igjen + naturfags rapport jeg må gjøre ferdig Wey, får vel drøye litt til da Endret 2. november 2006 av esel-vender-tilbake Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette kan du ta i SO5. stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg