chokke Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Trenger en ny skjerm, min forrgie ser ut til å være ødelagt. Derfor lurte jeg på om dere kunne anbefale en LCD skjerm, helst widescreen , relativt stor. God kvalitet og ikke for dyr. Regner med at 5000 er nok til en skjerm etter å sett fort gjennom prisguiden. Skjermen skal brukes til film/spill men jeg er ikke superkresen på etterslep. Klarte meg med Nec 1760NX i div. spill uten problemer. Takk på forhånd Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Legger du i litt mer så får du 24" med 1920 x 1200 oppløsning, det ville absolutt vært mitt valg når det likevel er snakk om høy prisklasse. Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei. I prisklassen under 4000 er gjerne Samsung SyncMaster 225BW noe å satse på. Har gode fysiske justeringsmuligheter i forhold til prisen, og er ikke så dum å se på synest jeg... Det jeg har lest om den er positivt, med unntak av litt mye lekasje av baklyset. Så hvis du har mye mørke bilder på skjermen, kan det bli noe sjenerende for enkelte. Ellers har du jo et par skjermer fra ViewSonic til rundt 4-5000 som sikkert er brukbare, men jeg har ikke lest noe tester av de. Skal du over på neste størrelse som er 24" blir prisen fort over 6500 for en bra skjerm. I så fall kan jeg anbefale Acer AL2423W Nettulf Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 vil helst ikke betale så himla mye for en skjerm, men kanskje jeg skal droppe "kravet" om widescreen. Så en skjerm på rundt 21" uten å kutte noe på prisen eller er det altfår mye eller lite? Uansett, takk for forslagene Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du får jo en 20 tommers widescreen til 2800, eller blir skjermen da for liten? Prisguide LG Denne skal jeg kjøpe meg iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå