Itw Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Heisann Plages en del med at jeg ikke får opp hastigheten når jeg overfører via det trådløse nettet. Jeg kjører 108mbps trådløst nett mellom en maskin å en router, som igjenn er kobla til en annen maskin ved kabel 1gbps. Men når jeg kopierer i fra den kablete maskinen til den som er koblet til trådløst så får jeg ikke mere enn ca 2000-3000kb/s i overførings hastighet. Bruker TotalCopy til å overføre med. Skulle da tro jeg ville klare mere via 108mbps nettet? Har 4 av 5 i dekning/signalstyrke så det skulle jo ikke være problemet da.. Router: D-Link DGL-4300 Trådløst PCI D-link kort Noen som har noen forslag til hva jeg kan prøve for å få opp hastigheten? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Nyeste på router ja.. Glemte å nevne at jeg kun har macfiltrering ingen WEP eller WPA Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sjekk hastigheten på dlink korte... Det er veldig ømfintelig ved litt dårlig signaler. (ett hakk) Den setter da ned og opp hastigheten i hytt og pine.... var slikt da jeg hadde dlink. En fin grunn til å kaste og kjøpe nytt fra annen produsent. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Ser bare der de to skjermene blinker å der sier det 108mbps heletiden... Men tror du at det kan være et elendig PCI kort da, og det er grunnen til at hastigheten er så lav.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Nå har jeg montert en 5Dbi antenne enda på det trådløse nettverkskortet. men det ga meg ingenting i hastighet.. Ligger fortsatt på 3000kb/s på overføringer fra 100mb lan til en pc med 108mb trådløs tilkobling.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå