relsafus Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei, Ved en feiltagelse har jeg fått en slik CPU og ser at dette er en CPU beregnet på Server/Workstation markedet fra Intel. Det er en 3Ghz Dual Core med 4Gb Cache og 1333MHz FSB, Sokkel er LGA 771. Er det noe bunnkort som jeg bør hive denne inn i og hva slags minne bør den ha mht. mulig OC. Noen som har erfaring med denne til Spill / HTPC bruk ? /L Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Hei, Ved en feiltagelse har jeg fått en slik CPU og ser at dette er en CPU beregnet på Server/Workstation markedet fra Intel. Det er en 3Ghz Dual Core med 4Gb Cache og 1333MHz FSB, Sokkel er LGA 771. Er det noe bunnkort som jeg bør hive denne inn i og hva slags minne bør den ha mht. mulig OC. Noen som har erfaring med denne til Spill / HTPC bruk ? /L 7205248[/snapback] Fant ut at det er veldig begrenset støtte for disse CPUène til "normalt" bruk. Asus har noen "Server HK" sok f.eks.: http://www.asus.com.tw/products4.aspx?l1=9...210&modelmenu=1 CUPèn koster ca 8K så den duger nok den, men så er det å samle "resten" da og hva et oppegående system vil ligge på.. Noe idee om hva jeg bør gjøre (får ikke returnert varen ;( /L Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du har jo alltids bruktmarkedet, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå