Gå til innhold

RAM til Dell inspiron4150, traadlost netverkskort, FSB overk


schelvan

Anbefalte innlegg

Hei, er i planleggningsfasen av et laptop innkjop..

Vurderer en Dell Inspiron 4150, og lurer paa om det er mulig aa kjope minne til denne maskinen billigere noe annet sted enn gjennom dell.. Har tidligere hatt to Toshiba maskiner som var relativt vanskelig aa faa minne til fra andre en Toshiba.. Og hvis det er mye aa spare saa kan man jo fort kjope litt mer minne for den samme prisen... :smile:

 

En annen ting, dette "Internal mini-PCI TM 1180 Wireless (+580 kr)" er dette noe tess?? Hvis man velger denne "optionen" maa man da kjope et PCMCIA "fastnetverk kort" for aa komme paa vanlig nettver? Det virker paa bestilling siden at man ikke kan ha begge deler som intern kort.. NOen erfaringer???

 

Enda en ting.. Er det mulig aa bytte bios i laptopper til en bios som lar deg "fikse" paa fsb'en..? Har ikke set noen laptop BIOS med denne featuren..

 

Have a nice day... :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei..

 

Ja, det går ann å få tak i tredjepart minne. Det er mye billigere.

 

Internal mini-PCI TM 1180 Wireless

Er trådløst nettverks kort som er i en av mini pci portene inne i maskina. Dvs, du bruker ikke oppe noen pcmcia port. Og, du slippre å ha noen antenne stikkende ut, pga den er inne i maskina. Det lønner seg å ta med det.

 

Har selv Dell Truemobile 1150 Series Mini PCI Card. Har kun brukt det vanlige nettverkskortet i maskina foreløpig.

 

Vanlig nettverks kort / analogt modem er integret i maskina, du får dette som standard.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-10 16:11, skrev spetter:



Ja, det går ann å få tak i tredjepart minne. Det er mye billigere.



 

Hvor faar man det..? Er vel 256 som er standard i maskinen. Blir det unodvendig med 768 ram i en lap? Har det i min desktop, og jeg foler vel aldri at jeg faar veldig bruk for all minnet, men jeg vet jo aldri. Kanskje jeg bare ikke tror jeg bruker alt sammen noen gang...

 

Anyways...

Cheers..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...