Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredbånds modem på og av.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ett problem. Når jeg skal prøve å laste ned filer eller sufe ned noe tungt, så kobler internettet seg av og modemet prøver å koble seg på igjen. Dette skjer hver gang jeg prøver å gjøre noe å begynner å gå meg på nervene. Noen som har samme problem eller noe lignenes samt noen som har noe svar? Har en speedtouch 546T. Telenor kommer jeg ikke i kontakt med siden hvis jeg ringer 05000 får jeg bare en data som ikke har planlagt å sette meg over til en konsulent.

Mvh. Drittlei Neo aka mrX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du prøvd å resette routeren?

Datamaskinen har ingen tanker om å sette deg til en konsulent?

Da lurer jeg litt på hva du taster, med tanke på at det pleier å være ganske lett å komme igjennom der, selv om det kan være litt ventetid

7205381[/snapback]

Ja jeg har prøvd å resette routeren og ha den avslått i 6timer i strekk med en romtempratur på ca 5 Grader.

Jeg svarer på alt jeg behøver å svare på og så legger den på. Jeg fikk IKKE noe form for kontakt med noe menneske eller spørsmål om å komme i kontakt.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har akkurat samme problemet. Jeg har faktisk prøvd med 2 forskjellige modemer av samme type speedtouch, uten at det hjalp. Og probleme er der fortsatt. Men det kan variere

fra minutter til timer av og til dager før modeme detter ut. Virker som det går i perioder.

Er rimelig frustrert jeg og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...