Tore Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvor lenge skal jeg vente og hvilke håp har jeg om pakken er borte i posten... Pakken ble over 400kr (dvd-box) så den må innom tollen, men det er nå godt over 20dager siden jeg bestillte... Sist jeg bestillte noe som gikk gjennom tollen kom pakken ferdig tollet på 6dager.... Nå er jeg redd denne har blitt bort i posten... Skal jeg vente mye lengre før jeg sier fra.? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg bestilte noen varer fra japan, tok vel ca 1 uke å ankomme norge, og deretter over 1 mnd i påvente av fortolling:( Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Må kanskje vente en uke til da før jeg etterlyser den... At det skal være mulig og bruke 1mnd på å se på lappen, skrive ut en faktura for så å sende det fra seg igjen er et evig mysterium.... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 At det skal være mulig og bruke 1mnd på å se på lappen, skrive ut en faktura for så å sende det fra seg igjen er et evig mysterium.... 7206420[/snapback] De har mer enn en lapp å se på. Og de må ofte sjekke innhold også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Eg antar du har fått leveringsbekreftelse på den? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Eg antar du har fått leveringsbekreftelse på den? 7207150[/snapback] Selvfølgelig, tror den kom samme dag som bestillingen til og med... Bare noen uker før jeg bestillte denne, bestillte jeg en dvd-box som måtte tolles den kom på 6dager... Men om 1mnd ikke er uvanlig så må jeg vel holde ann litt lengre på å etterlyse... Masse penger jo... Får vente EN uke til, men ikke mere... Endret 2. november 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Kaareir Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kan du har sendingsinformasjon slik at du kan sjekka hos posten? Eg har vondt for å tru at pakken ikkje har vorte sendt frå play.com dersom du har fått sendingsbekreftelse. Eg kjøper ofte hos play.com og har aldri hatt problem (men eg held meg til pakkar under kr 200). Sist eg fekk pakke var i går ... då hadde eg bestilt på laurdag Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Play bruker ikke sporing på pakkene, tror jeg... Jeg har orderenr. så i løpet av neste uke sender jeg de en mail å spørr om de har sporing på pakker over en verdi... Men er det som folk sier at tolltull kan ta en mnd så er vel ikke dette noe stort mysterium.. (enda) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg mener det var en del tull med play.com i sommer. Send dem en mail saa fort som mulig og forklar problemet. Kan regne med at en ny film blir sendt til deg da.. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 I dag kom det påminnelseslapp fra posten om jeg ikke skulle hente pakken snart.! Grrr.... De har da tydeligvis ikke klart å levere ut hentelapp, hvor lenge den faktisk hadde ligget der vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Phortex Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 I dag kom det påminnelseslapp fra posten om jeg ikke skulle hente pakken snart.! Grrr.... De har da tydeligvis ikke klart å levere ut hentelapp, hvor lenge den faktisk hadde ligget der vet jeg ikke... 7234467[/snapback] No er jeg komt i samme situasjon som deg. Jeg bestilte en pakke fra Play.com(GTA VCS) og en litt billigere pakke fra amazon.co.uk. Dette var da for 3 uker siden. Hvor lenge ventet du på at du skulle få påminnelseslappen/hentelappen fra når du bestilte den? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg venter også på pakke som ble bestilt for godt over to uker siden =/ Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 I dag kom det påminnelseslapp fra posten om jeg ikke skulle hente pakken snart.! Grrr.... De har da tydeligvis ikke klart å levere ut hentelapp, hvor lenge den faktisk hadde ligget der vet jeg ikke... Den skal ligge på postkontoret i 14 dager hvis jeg ikke husker feil, mulig det er 3 uker. Da sender de først purring, så går det ca en uke til før den sendes i retur... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Nå er det en ny twist... LOTR 12disk boxen hadde ÈN dvdplate som skulle vært siste filmen men er i stede en Tysk utgave av en ekstramateriale dvd.! Hvordan i *banning* går det ann å produsere en hel 12disk box å så legge inn feil dvd.?? (har saknr å det blir vel ordnet.) De 3 siste filmene brukte 3virkedager fra bestilling til levering i postkassen.! Play har alltid levert, problemene starter når pakkene kommer til norge å posten får kloa i dem......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå