iChristian Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva tror du egentlig du får ut av dette? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 jeg har fått to nye skjokolade plater da...siden jeg kjøpte en som var feilprodusert så jeg ser da fordelen med å skaffe gratis krokodiller:P Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Sorry, men dette er kinda idiotisk. Er dette virkelig mulig? Å klage på at en gummi-krokodille, som man attpåtil har plukket _selv_, er missformet/missfarget.... Splitte mine brannseil! Endret 2. november 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
Ostemann Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hehe, fikk meg en god latter når jeg leste dette ja. Jeg sier bare stå på videre... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Stå på krava dine! De vil kanskje by noen poser som et plaster på såret. Dette skal du, gråtkvalt, ta imot. Kanskje jeg skal sende en klage om en chilinøtt som var grundig stekt. Ødela nesten tanna mi ... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Og jeg skal klage på at en seigdame jeg fikk hadde alt for stor pupper i forhold til de andre seigdamene.. Herregud så tåpelig! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg liker de i pose best... De i løsvekt er litt seige.... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 jeg har fått to nye skjokolade plater da...siden jeg kjøpte en som var feilprodusert så jeg ser da fordelen med å skaffe gratis krokodiller:P 7205552[/snapback] Stå på, sier jeg. Du har da ingenting å tape Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Og jeg skal klage på at en seigdame jeg fikk hadde alt for stor pupper i forhold til de andre seigdamene.. 7209744[/snapback] Sant! De kan umulig være naturlige! *sende mail til Ottar* Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 kanskje du får en hel godterikrokodille som erstatning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå