sixx Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 titteln snakker vel for seg selv... Hvem produserer de sort og oransje gummi krokodillene?? Har fått en ganske alvorlig feilvare og vil derfor klage... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 har du fått en deformert krokodille nå? eller kom det en ekte en og beit deg i nesa? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Lutti står det på posen min. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen jeg kjenner eier en kiosk hvor de selger det. Jeg kan spørre dem. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Lutti lager nå hvertfall krokodiller, men om de har lagd dine vet jeg ikke, hvis du ikke kjøpte en pose med dem. De kommer jo som smågodt også. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Lutti lager nå hvertfall krokodiller, men om de har lagd dine vet jeg ikke, hvis du ikke kjøpte en pose med dem. De kommer jo som smågodt også. 7205120[/snapback] er det da samme produsent som lager smågodt og de i pose? feilen på produktet er misfarging:P den ser ikke ut:P skal prøve å skaffe et kamera å ta bilder og sende inn klage:P Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 er det da samme produsent som lager smågodt og de i pose? feilen på produktet er misfarging:P den ser ikke ut:P skal prøve å skaffe et kamera å ta bilder og sende inn klage:P 7205143[/snapback] Jeg vet ikke om det er samme produsent, men problemet hørtes høyst udigg ut. Hvilke farger er det snakk om? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Husk at de også finnes i grønn/rød også da, så du ikke tar feil Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 er det da samme produsent som lager smågodt og de i pose? feilen på produktet er misfarging:P den ser ikke ut:P skal prøve å skaffe et kamera å ta bilder og sende inn klage:P 7205143[/snapback] Jeg vet ikke om det er samme produsent, men problemet hørtes høyst udigg ut. Hvilke farger er det snakk om? 7205193[/snapback] her snakker vi om to farger på en krokodille! både orasnj OG svart Var smågodt jeg har kjøpt...så det blir nok candy king som får svi! Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis du har kjøpt dem i løsvekt, så kan det være forskjellige produsenter. Det har også kommet krokodiller i løsvekt i andre farger enn orange og sort. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Herregud som folk whiner ass.... Buhu fucking hoo, du har fått en krokkis med 2 farger på, by'n å grin... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 titteln snakker vel for seg selv... Hvem produserer de sort og oransje gummi krokodillene??Har fått en ganske alvorlig feilvare og vil derfor klage... 7205091[/snapback] Står det ikke på posen da? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Hva består feilen i? EDIT: Så du hadde skrevet det, ja... I beste fall får du en ny krokodille med riktig farge. I verste fall må du betale omkostninger for surret ditt... Endret 2. november 2006 av Fidel_Castro Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Vil si du sliter ganske hardt, hvis du vil gjøre en SAK ut av noe så tullete som dette. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Man får jo gjerne litt godsaker som plaster på såret da... hehe, hyggelig det Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 her snakker vi om to farger på en krokodille! både orasnj OG svart Var smågodt jeg har kjøpt...så det blir nok candy king som får svi! 7205235[/snapback] Og problemet er? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Og bruker mere penger og energi på å ringe rundt, skrive brev, klage og syte, enn å bare dra på butikken og kjøpe noen poser selv. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 her snakker vi om to farger på en krokodille! både orasnj OG svart Var smågodt jeg har kjøpt...så det blir nok candy king som får svi! 7205235[/snapback] Og problemet er? 7205357[/snapback] Kan jo ikke ha en krokkodille med 2 smaker. Er du gal man Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Og bruker mere penger og energi på å ringe rundt, skrive brev, klage og syte, enn å bare dra på butikken og kjøpe noen poser selv. 7205368[/snapback] Svert så apatisk folk var i dag da:P Her snakker vi et prinsipp. Tenkt hvis du kjøper bil åsså viser det seg at du har kun 4 sylindere når du har betalt for 6?? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Og bruker mere penger og energi på å ringe rundt, skrive brev, klage og syte, enn å bare dra på butikken og kjøpe noen poser selv. 7205368[/snapback] Svert så apatisk folk var i dag da:P Her snakker vi et prinsipp. Tenkt hvis du kjøper bil åsså viser det seg at du har kun 4 sylindere når du har betalt for 6?? 7205479[/snapback] jaaaaa.... For det er veldig sannsynlig.... Og dessuten koster nok en bil noe mer enn en godtekrokodille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå