Bister Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 jaja, da gikk kjøpet av Espen Ruud i vasken, dårlig av Odd synes jeg, og holde igjen en spiller som ikke vil være der, ingen unggutter som kommer til og signere for odd igjen sikkert ;P Lenke til kommentar
olus Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 jaja, da gikk kjøpet av Espen Ruud i vasken, dårlig av Odd synes jeg, og holde igjen en spiller som ikke vil være der, ingen unggutter som kommer til og signere for odd igjen sikkert ;P Bare glad Odd tro nord å ned. Når de behandle unguttane sine sånt, fortjene de addecco spel Lenke til kommentar
Bister Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 enig med deg i det, de kan ikke behandle andre mennesker sån. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen her som tror at Ijeh faktisk går til lyn? selv tror jeg nok at han blir i Viking, også, hvor mange ganger må Østenstad si at Ijeh ikke er til salgs? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Om han selv vil dra så tror jeg ikke at østenstad er mannen som holder han igjen. Men lite troligt. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Østen er nok ikke den som vil holde igjen noen nei, tror nok ikke Ijeh går til Lyn, ingen andre i Norge som elsker Ijeh så mye som oss Viking-supportere, og om han så går så er det minst et to-sifret beløp Viking skal ha for han. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har mer tro på at han i tilfellet reiser til utlandet, da først og fremst Sverige der familien bor (skyt meg hvis jeg tar feil). Håper derimot at han tar en sesong til i viking, for årets lag lukter det gull av! Lenke til kommentar
olus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Drar han til en Norsk klubb klikker jeg. Helt utenkeli å se Vikings redningsmann i Rosemborg eller Lilliestørm Spyr når jeg fårestiller meg han i svart å hvit Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 er nok bare å slappe av, han drar nok ikke til et av topplagene i norge, tror han reiser utenlands vis han reiser noe sted. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Østen er nok ikke den som vil holde igjen noen nei, tror nok ikke Ijeh går til Lyn, ingen andre i Norge som elsker Ijeh så mye som oss Viking-supportere, og om han så går så er det minst et to-sifret beløp Viking skal ha for han. Så altså noen å nitti-kroner for han maks da? La nå fyren gå tenker jeg. Det var først når Ijeh var på perm i fjor at laget våknet. Virket litt som at resten av gutten fikk øynene opp for at også andre kunne skyte på mål! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vis Ijeh selges så burde det være et tosifret beløp for han, også må Viking kjøpe en ny spiss som de er sikre på kommer til å score mye mål, da ville jeg vært fornøyd, men de må ikke selge Ijeh så lenge de ikke har en annen goalgetter på plass. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 jaja, da har lyn lagt inn et bud på 7 millioner på Ijeh, men det er vist for lite for Viking som krever minst 10 millioner, kilde vis han ikke vil være i Viking får han gå, men hvem skal kunne erstatte Ijeh? Lenke til kommentar
olus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Da får hvertfall Pinpong prøve seg mærr Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja, det hadde han, men han scorer neppe så mange mål som Ijeh iløpet av en sesong. Lenke til kommentar
olus Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nei. Men viking ville nok mest sansynli skaffa seg en ny spiss åg. ( goalgetter) . Ijeh kan en ting. Stå på rett sted til rett ti. Ellers brenner han jo 3/4 av de store sjansene hans. Heldivis er han så god at han skaffer seg nok sjanser til å putte noen mål i hver kamp :!: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Helt ærligt så er det bare fint om Ijeh går. Liker ikke spillestilen og måten han er på. Han kan sette seg på en krakk midt på banen uten å gjøre noe hele kampen, for så å springe et løp og avgjøre det hele. Gi litt mer innsats for trøya. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ijeh fisker litt mye, og han kunne godt ha jobbet litt mer, leste på SA om Rade Prica som hadde et ganske greit scoringssnitt, hadde scort 31 mål på 59 kamper, kunne kansje fått inn han og Erik Nevland, det hadde jeg likt litt kjenner jeg, hehe :!: Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da var ijeh historie....trolig lyn som stikker av med seieren..skulle helst sett ijeh i en utenlandsk klubb og at viking får minst 13 mill for han....helt utrolig...i begynnelsen av desember hadde jeg alrdi trodd dette...at viking selger sin beste spiller...Men en spiller skal ikke sette seg foran klubben...det er ikke viking tjent med....derfor får vi håpe på en god erstatter som kan score minst 12 mål og så får midtbanespillerne begynne å score mer...Fillo er jo en måltjuv...da kan savnet etter ijeh bli mindre... Lenke til kommentar
olus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Er jo litt rart da. Helt uten videre begynner Peter å klage over at han vil bort. Ingen hadde hørt noe om at han ikke likte seg i stavanger før nå nettopp. Mye trøbbel e det me den gutten ja. Rasismesaken, utvisning mot Lillestøm for munbruk, slage mot Tromsøkeeperen ( tror nok han hadde fått rødt kort, hadde d ikke vært for filmingen etterpå), andre tilfeller av ufint spill . Men likevell skal han ha takk for masse fine mål, å en novemberkvell jeg aldri glemmer Endret 9. januar 2008 av olus Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 sportslig sett er vel ijeh en av tidenes beste signering...40 mål på 52 kamper.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå