Bister Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 hei jeg skal nedover til stavanger den siste serierunden og se Viking - vålerenga. noen som vet hva som er nærmeste hotel til Viking Stadion? Lenke til kommentar
olus Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Viking skulle hatt en maskott på kampene sine. Slik som rosenborg har et troll og lillestrøm har kanarifugelen skulle også viking hatt en. :!: Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da gikk viking på et flaut 5-2 tap mot brann, som spiller fantastisk. Stabæk vant sin kamp, og dermed ligger de på sølvplass. Vi får bare håpe på hjelp fra Strømsgodset i siste serierunde, og at viking slår VIF. hei jeg skal nedover til stavanger den siste serierunden og se Viking - vålerenga. noen som vet hva som er nærmeste hotel til Viking Stadion? Er ikke sikker, men det går vel båt/buss direkte fra byen til stadion? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 jada, har funnet hotel et sted inne i byen, så det gikk fint, ja Viking tapte fullt fortjent i dag, vis vi slår VIF i siste serierunde må stabæk spille uavgjort eller tape. håper virkelig på sølvet Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Viking skulle hatt en maskott på kampene sine. Slik som rosenborg har et troll og lillestrøm har kanarifugelen skulle også viking hatt en. Akkuratt det jeg har tenkt på i lang tid Kunne jo hatt den hunden som Hordene bruker i Hordenebanneret Endret 28. desember 2013 av medlem-122769 Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Viking skulle hatt en maskott på kampene sine. Slik som rosenborg har et troll og lillestrøm har kanarifugelen skulle også viking hatt en. Akkuratt det jeg har tenkt på i lang tid Kunne jo hatt den hunden som Hordene bruker i Hordenebanneret Jeg komme å være viking og slakte alle motstaneder suppoterne med den store hammeren og øksa mi ) Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 jaja, hehe, deilig at Viking tok bronsje ihvertfall dritgøy å være på stadion Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 så hvor mange skriveleifer jeg hadde nå heheh Lenke til kommentar
olus Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Viking skulle hatt en maskott på kampene sine. Slik som rosenborg har et troll og lillestrøm har kanarifugelen skulle også viking hatt en. Akkuratt det jeg har tenkt på i lang tid Kunne jo hatt den hunden som Hordene bruker i Hordenebanneret Den jeg å tenkte på Eller kansje en rar karikaturfigur av en viking Kunne stått i den heisegreia Hans Petter Hansen står i når han synger Adle ska ver me". Bare leit de skal slutte med det Lenke til kommentar
olus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hva syns dere om Austnes overgangen? Selv vet jeg ikke så mye om han så får vente og se Lenke til kommentar
Bister Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 håper det blir en bra overgang for Viking. blir vel kant eller spissplass på han i et 4-4-2 system kansje. håper hvertfall han blir en hit. Lenke til kommentar
olus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 håper det blir en bra overgang for Viking. blir vel kant eller spissplass på han i et 4-4-2 system kansje. håper hvertfall han blir en hit. Vil ha Pinpong mer med. Syns det var sykt leit at han aldri fant seg til rette i fjord Lenke til kommentar
Bister Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ja, det er jeg forsåvidt også enig i, rösler burde bruke pimpong mer, han har en syk fart og et ganske godt bein faktisk. Han kunne eventuelt prøvd pimpong som spiss sammen med ijeh i en treningskamp i vinter:) Lenke til kommentar
olus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ja, det er jeg forsåvidt også enig i, rösler burde bruke pimpong mer, han har en syk fart og et ganske godt bein faktisk. Han kunne eventuelt prøvd pimpong som spiss sammen med ijeh i en treningskamp i vinter:) De ville utfylle hverandre bra. Pimpong med farten og teknikken, mens ijeh har avslutteregenskapene Lenke til kommentar
olus Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fillo i boks Blir han en suksess? Får hvertfall håpe d Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 påtide endelig var det i boks. jeg tror Fillo kan bli en suksess, man skal jo være rimelig god for of være kaptein på det tsjekkiske u21 landslaget. enenste er om det tar lang tid før han vender seg til tippeligaen, men det får vi ikke håpe på. Lenke til kommentar
olus Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 påtide endelig var det i boks. jeg tror Fillo kan bli en suksess, man skal jo være rimelig god for of være kaptein på det tsjekkiske u21 landslaget. enenste er om det tar lang tid før han vender seg til tippeligaen, men det får vi ikke håpe på. Spørsmåle er vell kansje om han passer inn i spillstilen. Se på Razak. Han er jo jævla go men passer ikke så godt inn i Viking Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 pimpong kunne ha funka med Ijeh på topp i en 4-4-2 formoasjon som jeg har skrevet før, synes det hadde vært spennende kombinasjon:) Lenke til kommentar
olus Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 pimpong kunne ha funka med Ijeh på topp i en 4-4-2 formoasjon som jeg har skrevet før, synes det hadde vært spennende kombinasjon:) hverfall gi han mer spilletid. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 ja, jeg synes han fortjener mere spilletid, han er god nok for Viking, han har farten og teknikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå