Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da gikk viking på et flaut 5-2 tap mot brann, som spiller fantastisk. Stabæk vant sin kamp, og dermed ligger de på sølvplass. Vi får bare håpe på hjelp fra Strømsgodset i siste serierunde, og at viking slår VIF.

hei :) jeg skal nedover til stavanger den siste serierunden og se Viking - vålerenga. noen som vet hva som er nærmeste hotel til Viking Stadion?

Er ikke sikker, men det går vel båt/buss direkte fra byen til stadion?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-122769

Viking skulle hatt en maskott på kampene sine. Slik som rosenborg har et troll og lillestrøm har kanarifugelen skulle også viking hatt en. laugh.gifnew_yes.gif

Akkuratt det jeg har tenkt på i lang tid laugh.gif

Kunne jo hatt den hunden som Hordene bruker i Hordenebanneret hmm.gif Endret av medlem-122769
Lenke til kommentar

Viking skulle hatt en maskott på kampene sine. Slik som rosenborg har et troll og lillestrøm har kanarifugelen skulle også viking hatt en. laugh.gifnew_yes.gif

Kunne jo hatt den hunden som Hordene bruker i Hordenebanneret hmm.gif

Jeg komme å være viking og slakte alle motstaneder suppoterne med den store hammeren og øksa mi smile.gif:))
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kunne jo hatt den hunden som Hordene bruker i Hordenebanneret hmm.gif

Den jeg å tenkte på inv_biggrin.gif Eller kansje en rar karikaturfigur av en viking tongue.gif Kunne stått i den heisegreia Hans Petter Hansen står i når han synger Adle ska ver me". Bare leit de skal slutte med det tongue.gif
Lenke til kommentar
ja, det er jeg forsåvidt også enig i, rösler burde bruke pimpong mer, han har en syk fart og et ganske godt bein faktisk. Han kunne eventuelt prøvd pimpong som spiss sammen med ijeh i en treningskamp i vinter:)

De ville utfylle hverandre bra. Pimpong med farten og teknikken, mens ijeh har avslutteregenskapene :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
påtide :) endelig var det i boks. jeg tror Fillo kan bli en suksess, man skal jo være rimelig god for of være kaptein på det tsjekkiske u21 landslaget. enenste er om det tar lang tid før han vender seg til tippeligaen, men det får vi ikke håpe på. :)

Spørsmåle er vell kansje om han passer inn i spillstilen. Se på Razak. Han er jo jævla go men passer ikke så godt inn i Viking

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...