SurfingElite Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Viking har seg selv og takke at det ikke blei seier idag. Men dommeren var katastrofal og mistet grepet tiflig i første omgang. Gaarde skulle helt klart hatt mål. 9265551[/snapback] Ja, men samtidig er det bare 1 av 20 dommere som dømmer på det Shaban gjør i forkant av straffen. Så dere skal egentlig ikke klage, det er flere situasjoner i årets tippeliga der det samme har skjedd men ingen har blåst. 9266779[/snapback] Er ikke Viking sin feil at kun 1 av 20 dommere følger regel boka på straffer da. Står klart og tydeligt at keeperen skal stå på streken til straffe er tatt ikke sant? 9266963[/snapback] Ta en ditt på det Bengt Eriksen sa om det på tv2 i dag du, så forstår du det nok bedre. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Dømminga idag var rett og slett den verste jeg har sett NOENSINNE! Raymond Kviskvik burde hatt minst 3 gule kort. Hvordan Stockholm får det gule kortet skjønner jeg lite av. Forstår heller ikke hvorfor Ijeh fikk gult kort for å bli slått ned (var det filming han fikk gult kort for?) Det at straffen måtte tas på nytt, mener jeg også er feil dømt. For ikke å snakke om Vikings annulerte mål. Rett og slett grusomt. Til slutt runder dommer Tom Harald Hagen det hele av med å blåse av kampen 2 minutter før slutt. Ett siste ord: tragisk. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Haha, skjønner du ikke hvorfor Ijeh fikk gult kort? Selvsagt var det på grunn av den tåpelige filmingen hans. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Haha, skjønner du ikke hvorfor Ijeh fikk gult kort? Selvsagt var det på grunn av den tåpelige filmingen hans. 9267627[/snapback] Han sa vell at han var imot den regelen eller noe lignende? Er fortsatt en regel.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Haha, skjønner du ikke hvorfor Ijeh fikk gult kort? Selvsagt var det på grunn av den tåpelige filmingen hans. 9267627[/snapback] Han sa vell at han var imot den regelen eller noe lignende? Er fortsatt en regel.. 9267737[/snapback] Eh, brukte du feil quote nå? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Haha, skjønner du ikke hvorfor Ijeh fikk gult kort? Selvsagt var det på grunn av den tåpelige filmingen hans. 9267627[/snapback] Han sa vell at han var imot den regelen eller noe lignende? Er fortsatt en regel.. 9267737[/snapback] Eh, brukte du feil quote nå? 9267778[/snapback] Ja, det skulle sefføleglig vært til det du sa før det. Uansett: I formiddag forteller Grue-dommeren at han også dømte korrekt da han lot Vikings Nikolaj Stockholm forsøke to ganger fra straffemerket. Dansken scoret på det andre forsøket til 2-1, Rami Shaaban reddet første gang. - Shaaban gikk for tidlig, og det er det vi dømmer på. Han gjør målet mindre. - Men man ser ofte keepere som gjør det? - Det er mulig. Men regelverket er ganske klart på dette. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som tar turen til Skien da med hordene? Skal selv da på min første bortekamp =) gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Noen som tar turen til Skien da med hordene? Skal selv da på min første bortekamp =) gleder meg som en unge. 9274464[/snapback] Jeg kommer da fra Oppland, så er ikke allverdens langt så skal prøve på det ^^ Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Forstår heller ikke hvorfor Ijeh fikk gult kort for å bli slått ned (var det filming han fikk gult kort for?) 9267463[/snapback] Hahahahahahaahahahahahahahaha..... Greit at Ijeh er deres store Gud i Stavanger, men det er da ikke mulig å være så blind? Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 1-0 til Viking på straffe. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 2-1 til Odd Grenalnd! Synted Odd var klart bedre enn Viking i dag og fortjente semifinaleplassen. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 2-1 til Odd Grenalnd! Synted Odd var klart bedre enn Viking i dag og fortjente semifinaleplassen. 9310214[/snapback] Hvorfor spilte Myhre istedenfor Austbø? Jeg mener Austbø har vært en av Vikings beste denne sesongen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 2-1 til Odd Grenalnd! Synted Odd var klart bedre enn Viking i dag og fortjente semifinaleplassen. 9310214[/snapback] Hvorfor spilte Myhre istedenfor Austbø? Jeg mener Austbø har vært en av Vikings beste denne sesongen. 9313283[/snapback] Fordi Myhre har bedre lederegenskaper enn Austbø Ja, Austb har vert god men Myhre er nok en bedre keeper enda. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 må da få litt liv i denne tråden igjen, hehe. ja imorgen er det Lillestrøm som kommer på besøk til stavanger. noen som har noe formeninger om hva resultatet kommer til å bli? selv tror jeg som Steenslid 2-0 til Viking. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg tror desverre viking kommer til å tape Lillestrøm har vært utrolig sterke i det siste. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg tror desverre viking kommer til å tape Lillestrøm har vært utrolig sterke i det siste. 9404127[/snapback] Vi får være optimister, pluss at Viking ikke har tapt på hjemmebane i år. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tror viking tar denne, tror dere har en god sjanse til gullet og. Dere har mange hjemmekamper igjen også, og der er dere sterke Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ser at norsk tipping at viking som favoritt, men oddsen er jevn. H 2,30 U 2,80 B 2,60 Håper, men blir ikke skuffet om viking går på tap idag. Lillestrøm har vært sterke i det siste. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kampen starter nå. Tror Viking tar denne med en 1-0. Holder med rogalendingene her. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Da ble det uavgjort! Er i grunnen ganske fornøyd med dette siden jeg trodde at viking skulle tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå