Jotun Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Er knapt her, så hvertfall ikke på VG.... 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 Hallais! Dere som skriver i denne tråden, er dere i Viking-tråden på VGD også? denne er jo nesten helt dau, så jeg synes alle burde samles på en plass. Er nok ikke det du. Leser vg daglig (er litt bedre enn Dagbladet derfor) men kommentatorene og forumfolk der holder jeg meg borte fra. Så takk for tilbudet men nei takk. Lenke til kommentar
politikkeksamen:( Skrevet 5. september 2015 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Mr.Duklain: men kommentatorene og forumfolk der holder jeg meg borte fra. Så takk for tilbudet men nei takk. Haha, daså! Endret 5. september 2015 av Viking-fk Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Mr.Duklain: men kommentatorene og forumfolk der holder jeg meg borte fra. Så takk for tilbudet men nei takk. Haha, daså! Må jo være ærlig Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Fantastisk seier i dag Forsvaret vårt var jævla tamt i andre omgang saltstøtter hele gjengen, men ellers helt ok Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Er Bødvarsson på utgåene kontrakt? For en spiller Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Jepp han går til FC Kaiserslautern neste år Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Har knapt sett internasjonale spillere med så mye fart med ball en Bødvarsson. blir et gigantisk tap for et kontre lag som Viking.. Endret 13. september 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Dadi er knall han men er erstattelig... Den som er uerstattelig er samuel adegbenro.... FY FAEN for en spiller han er Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Dadi er knall han men er erstattelig... Den som er uerstattelig er samuel adegbenro.... FY FAEN for en spiller han er Uenig der ass, han andre negrianeren e bedre. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Da tror jeg ikke vi har sett samme kampene. Abdullahi scort mer mål ja men adegbenro er mest kreative spilleren vi har i viking. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 Der var vi ute av cupen ja Helvete... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) Ingen overraskelse at Viking svikter når det gjelder som mest.. Trodde kampen mot Vålerenga skulle være den kampen der vi skuffet skikkelige. Men ventet heller til i dag... Å gratulerer med dagen til han som tok avgjørelsen med å hente Kiefer Moore, ny flopp? Sett et par andre tilfeller der disse spissen på rundt to meter ikke akkurat får til stort, ja det er fortsatt tidlig med han men disse; Mame Niang, Björn Andersson, Osita Chikere sier historien sitt om. Endret 24. september 2015 av Bister Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 24. september 2015 Del Skrevet 24. september 2015 (endret) .. Å gratulerer med dagen til han som tok avgjørelsen med å hente Kiefer Moore, ny flopp? Sett et par andre tilfeller der disse spissen på rundt to meter ikke akkurat får til stort, ja det er fortsatt tidlig med han men disse; Mame Niang, Björn Andersson, Osita Chikere sier historien sitt om. Får også en dårlig følelse av han Moore ja. Men jeg kan jo ta feil. Endret 24. september 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Nja.... Det er jo nå viking gjør det viking må.... Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ingen overraskelse at Viking svikter når det gjelder som mest.. Trodde kampen mot Vålerenga skulle være den kampen der vi skuffet skikkelige. Men ventet heller til i dag... Å gratulerer med dagen til han som tok avgjørelsen med å hente Kiefer Moore, ny flopp? Sett et par andre tilfeller der disse spissen på rundt to meter ikke akkurat får til stort, ja det er fortsatt tidlig med han men disse; Mame Niang, Björn Andersson, Osita Chikere sier historien sitt om. Bjørn Andersson ble hentet som stopper, men brukt som spiss i noen kamper. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Moore kom vel hvertfall til en sjanse da? Utrolig at bodvarson fikk spille 120... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ingen overraskelse at Viking svikter når det gjelder som mest.. Trodde kampen mot Vålerenga skulle være den kampen der vi skuffet skikkelige. Men ventet heller til i dag... Å gratulerer med dagen til han som tok avgjørelsen med å hente Kiefer Moore, ny flopp? Sett et par andre tilfeller der disse spissen på rundt to meter ikke akkurat får til stort, ja det er fortsatt tidlig med han men disse; Mame Niang, Björn Andersson, Osita Chikere sier historien sitt om. Bjørn Andersson ble hentet som stopper, men brukt som spiss i noen kamper. Ja, ingen tvil om det. Men det var nok en spiller med samme utgangspunkt som ble prøvd der. Moore kom vel hvertfall til en sjanse da? Utrolig at bodvarson fikk spille 120... Abullahi burde heller fått 120 enn Dadi ja! Mye farligere frempå ved flere anledninger. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 25. september 2015 Del Skrevet 25. september 2015 Ingen overraskelse at Viking svikter når det gjelder som mest.. Trodde kampen mot Vålerenga skulle være den kampen der vi skuffet skikkelige. Men ventet heller til i dag... Å gratulerer med dagen til han som tok avgjørelsen med å hente Kiefer Moore, ny flopp? Sett et par andre tilfeller der disse spissen på rundt to meter ikke akkurat får til stort, ja det er fortsatt tidlig med han men disse; Mame Niang, Björn Andersson, Osita Chikere sier historien sitt om. Bjørn Andersson ble hentet som stopper, men brukt som spiss i noen kamper. Ja, ingen tvil om det. Men det var nok en spiller med samme utgangspunkt som ble prøvd der.Moore kom vel hvertfall til en sjanse da? Utrolig at bodvarson fikk spille 120...Abullahi burde heller fått 120 enn Dadi ja! Mye farligere frempå ved flere anledninger. Akkurat det jeg tenkte også. Helt håpløst å spille med bodvarson som hadde spilt helt elendig. Få sjanser elendig første touch og touch generelt. Mistet mye troen på scoring da abdullahi ble tatt ut. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. september 2015 Del Skrevet 26. september 2015 (endret) Enig Bodvarson burde vært byttet ut etter 45min. Veldig dårlig kamp av han. Men ja å være Viking supporter er som en berg og dalbane går opp og ned også opp igjen og ned igjen og opp igjen. Endret 27. september 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå