Jotun Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Oi. Hentet opp 2-0 nå da! Nei nå må VG Live ha klikket. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Planleggingen frem mot neste sesong er allerede i gang, Tror Austbø er en god "utfordrer" til Østbø på keeperplassen, og er nok ikke umulig om han også overtar plassen utover i sesongen om Østbø ikke gjør sakene sine godt. Jørgensen er vel en grei nok forsterkning, spennende å se hva han kan komme med. I tillegg er jo også Sverrison klar fra 1 januar så dette kan bli spennende, tror neste års lag kan se noe sånn ut utifra spillerne som er i troppen nå: Berisha Olsen---Thioune---De Lanlay Sverrisson----Jørgensen Bertelsen-Sigurdsson-Skogseid-Danielsen/Landu Landu Østbø Kan bli spennende! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Hva tror folk om årets sesong? Jeg tror at vi komme til å gjøre det bedre i år enn i fjor. Men mener at kjøp av Magne Hoseth kan ha vært en tabbe. Endret 31. mars 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Tipper det blir en standard Viking-sesong. I beste fall topp 5. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Tipper det blir en standard Viking-sesong. I beste fall topp 5. Ja regner med midt på tabellen i år jeg også men tror fortsatt at det blir bedre enn forrige sesong som var en begredelig 11 plass Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Hvilke islendinger har dere skaffet dere i år da? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Hvilke islendinger har dere skaffet dere i år da? Må ikke disse Islendingene er gode de . Viking har ikke hentet noen nye til denne sesongen så langt jeg vet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Starter bra for så å bli mer og mer tragisk utover sesongen. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Starter bra for så å bli mer og mer tragisk utover sesongen. Dette stemmer dessverre 100%. Ikke faen om viking gjør det bra I år ass Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Starter bra for så å bli mer og mer tragisk utover sesongen.Dette stemmer dessverre 100%. Ikke faen om viking gjør det bra I år ass Hvis vi mister Veton frykter jeg det kan bli slik, ja. Han har en enorm arbeidskraft og skaper sjanser. Men synes Viking ser bedre ut enn på veldig lenge og det er nå hvertfall positivt. De to nye nigerianerne (19 og 26) har vært meget gode. Har ikke fått sett alle Viking kampene så langt, men synes jevnt over Viking har spilt bra og eneste spilleren jeg har noe å utsette på må være Danielsen. Synes ikke han har vært spesielt god i de kampene jeg har sett. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg synes at mine spådommer som jeg skrev før sesongen har blitt innfridd. Viking har blitt mye bedre denne sesongen. Har hørt og sett relativt lite av Magne Hoseth, så ja jeg mener enda han var et tabbe kjøp. Nigerianere gjør en bra jobb. Det gjør også Bresha. Hvem som er best av han og broren er vanskelig å si. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg synes at mine spådommer som jeg skrev før sesongen har blitt innfridd. Viking har blitt mye bedre denne sesongen. Har hørt og sett relativt lite av Magne Hoseth, så ja jeg mener enda han var et tabbe kjøp. Nigerianere gjør en bra jobb. Det gjør også Bresha. Hvem som er best av han og broren er vanskelig å si. Nja, nå ligger de vel på en femteplass da, som jeg vil si er litt høyere enn midt på. Synes forøvrig ingen av lagene bak Viking, heller ikke Odd, har imponert særlig denne sesongen. Om Viking greier å spille noenlunde stabilt så skal topp 5 være innen rekkevidde ved sesongslutt. 3. og 4. kan bli vanskelig å ta. Kom ikke Hoseth gratis forresten? Synes ikke han har vært veldig god, nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Det blir uansett rundt 8 plass når sesongen er ferdig. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Det blir uansett rundt 8 plass når sesongen er ferdig. Uheldigvis, ja. Og som alltid så er det fordi Viking tuller det skikkelig til, ikke fordi andre lag er noe bedre. Selv om jeg ønsker, og faktisk til og med tror på topp 5, så frykter jeg at den harde realitet nok en gang vil slå oss i fleisen... :/ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Kom ikke Hoseth gratis forresten? Synes ikke han har vært veldig god, nei. Der har du rett, han kom gratis men han spiller ikke gratis får jo lønn. Men ja tror på bedre enn 11. plass. jeg vil tippe fra 4. til 8. plass i år. Det kan bli litt rusk litt senere i sesongen som kan føre de til 7.-8. plass men tror realistisk på 5. eller 6. hvis de holder på slik de gjør nå. Blir de enda litt bedre får de 4. men tviler litt på det. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 (endret) Kom ikke Hoseth gratis forresten? Synes ikke han har vært veldig god, nei. Der har du rett, han kom gratis men han spiller ikke gratis får jo lønn. Men ja tror på bedre enn 11. plass. jeg vil tippe fra 4. til 8. plass i år. Det kan bli litt rusk litt senere i sesongen som kan føre de til 7.-8. plass men tror realistisk på 5. eller 6. hvis de holder på slik de gjør nå. Blir de enda litt bedre får de 4. men tviler litt på det. Stemmer det at han får lønn, men vil ikke tro at det er altfor mye mtp. at han ikke hadde klubb før han kom til Viking. Men hadde vært verre om vi faktisk hadde kjøpt ham. Uheldigvis så frykter jeg at tabellplassering våre ligger i hendene til Veton, skulle han finne på å dra kan det bli tøft å holde seg så høyt oppe som vi er nå. Hadde helt glemt ut dette og om han drar tror jeg 7.-8. som du sier er mer realistisk. La oss håpe han blir og vi greier topp 5 Endret 29. juni 2015 av HawkeyeFtw Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Ja, jeg håper virkelig Veton blir. Viking trenger ham virkelig, noe jeg håper ledelsen forstår etter hvert, også. Selv om det jeg leser i Aftenbladet og RA ikke virker positivt. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Virker som om Celtic vil ha Veton. Det ideelle hadde da vært å signert Veton og latt ham være på lån til Viking ut sesongen.. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Virker som om Celtic vil ha Veton. Det ideelle hadde da vært å signert Veton og latt ham være på lån til Viking ut sesongen.. Håper også det . Det beste er jo om han blir. Men det er dessverre tvilsomt. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jau.. dessverre.. så vi blir nok å ende opp med 9-12 plass. De har jo ikke tenkt å erstatte ham heller. Jon dadi putter ikke nok, Y.E.D treffer sjeldent mål. Jeg kunne tenkt meg Steinthor Thorsteinsson på topp jeg.. tror han har potensiale som han ikke får vist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå