Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Planleggingen frem mot neste sesong er allerede i gang, Tror Austbø er en god "utfordrer" til Østbø på keeperplassen, og er nok ikke umulig om han også overtar plassen utover i sesongen om Østbø ikke gjør sakene sine godt. Jørgensen er vel en grei nok forsterkning, spennende å se hva han kan komme med. I tillegg er jo også Sverrison klar fra 1 januar så dette kan bli spennende, tror neste års lag kan se noe sånn ut utifra spillerne som er i troppen nå:

Berisha
Olsen---Thioune---De Lanlay
Sverrisson----Jørgensen
Bertelsen-Sigurdsson-Skogseid-Danielsen/Landu Landu
Østbø
Kan bli spennende! :)
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...

Starter bra for så å bli mer og mer tragisk utover sesongen.

Dette stemmer dessverre 100%. Ikke faen om viking gjør det bra I år ass

Hvis vi mister Veton frykter jeg det kan bli slik, ja. Han har en enorm arbeidskraft og skaper sjanser. Men synes Viking ser bedre ut enn på veldig lenge og det er nå hvertfall positivt. De to nye nigerianerne (19 og 26) har vært meget gode. Har ikke fått sett alle Viking kampene så langt, men synes jevnt over Viking har spilt bra og eneste spilleren jeg har noe å utsette på må være Danielsen. Synes ikke han har vært spesielt god i de kampene jeg har sett.

Lenke til kommentar

Jeg synes at mine spådommer som jeg skrev før sesongen har blitt innfridd. Viking har blitt mye bedre denne sesongen. Har hørt og sett relativt lite av Magne Hoseth, så ja jeg mener enda han var et tabbe kjøp. Nigerianere gjør en bra jobb. Det gjør også Bresha. 

Hvem som er best av han og broren er vanskelig å si.

Lenke til kommentar

Jeg synes at mine spådommer som jeg skrev før sesongen har blitt innfridd. Viking har blitt mye bedre denne sesongen. Har hørt og sett relativt lite av Magne Hoseth, så ja jeg mener enda han var et tabbe kjøp. Nigerianere gjør en bra jobb. Det gjør også Bresha. 

Hvem som er best av han og broren er vanskelig å si.

Nja, nå ligger de vel på en femteplass da, som jeg vil si er litt høyere enn midt på. Synes forøvrig ingen av lagene bak Viking, heller ikke Odd, har imponert særlig denne sesongen. Om Viking greier å spille noenlunde stabilt så skal topp 5 være innen rekkevidde ved sesongslutt. 3. og 4. kan bli vanskelig å ta.

Kom ikke Hoseth gratis forresten? Synes ikke han har vært veldig god, nei.

Lenke til kommentar

Det blir uansett rundt 8 plass når sesongen er ferdig.

Uheldigvis, ja. Og som alltid så er det fordi Viking tuller det skikkelig til, ikke fordi andre lag er noe bedre. Selv om jeg ønsker, og faktisk til og med tror på topp 5, så frykter jeg at den harde realitet nok en gang vil slå oss i fleisen... :/

Lenke til kommentar

Der har du rett,  han kom gratis :) men han spiller ikke gratis :p får jo lønn. 

Men ja tror på bedre enn 11. plass. jeg vil tippe fra 4. til 8. plass i år. Det kan bli litt rusk litt senere i sesongen som kan føre de til 7.-8. plass men tror realistisk på 5. eller 6. hvis de holder på slik de gjør nå. Blir de enda litt bedre får de 4. men tviler litt på det.

Lenke til kommentar

Der har du rett,  han kom gratis :) men han spiller ikke gratis :p får jo lønn. 

Men ja tror på bedre enn 11. plass. jeg vil tippe fra 4. til 8. plass i år. Det kan bli litt rusk litt senere i sesongen som kan føre de til 7.-8. plass men tror realistisk på 5. eller 6. hvis de holder på slik de gjør nå. Blir de enda litt bedre får de 4. men tviler litt på det.

Stemmer det at han får lønn, men vil ikke tro at det er altfor mye mtp. at han ikke hadde klubb før han kom til Viking. Men hadde vært verre om vi faktisk hadde kjøpt ham. 

Uheldigvis så frykter jeg at tabellplassering våre ligger i hendene til Veton, skulle han finne på å dra kan det bli tøft å holde seg så høyt oppe som vi er nå. Hadde helt glemt ut dette og om han drar tror jeg 7.-8. som du sier er mer realistisk. La oss håpe han blir og vi greier topp 5 :)

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Jau.. dessverre.. så vi blir nok å ende opp med 9-12 plass. 

De har jo ikke tenkt å erstatte ham heller. 

Jon dadi putter ikke nok, Y.E.D treffer sjeldent mål. 

Jeg kunne tenkt meg Steinthor Thorsteinsson på topp jeg.. tror han har potensiale som han ikke får vist. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...