Jotun Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Aslak er en idiot. Flau bismak at han er viking mann til sin hals. Men boka er kanskje grei den. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Tenkte jeg skulle kjøpe boka , men jeg styrer unna alt med pay-pal. Får se om den dukker opp i butikkene isteden. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hva tror folk om sesongen? Rakk dessverre ikke kampen i dag, men hører at det var bra spill til tider. Blir spennende å se om vi eventuelt kan melde oss på i kampen om en medalje i år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Da blir det action om litt over en time. Satser på hjemmeseier mot de forbannede trollungene i kveld! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Lite aktivitet her! Sulimani kommer nok til å bli en stor hit i Stavanger og Viking. For en syk goalgetter! Skulle ønske Brann og hadde en sånn spiller Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Ja er ikke så mye aktivitet her som man skulle håpe på. Jeg håper Viking tar bronsen i år. Jeg mener vi har en fair sjanse til å få til dette. Det som gleder meg er at Bjørdal har sagt at han ønsker å bli værende i Viking. I tillegg håper jeg Sulimani blir signert fortløpende, samt at situasjonen med Jarstein blir oppklart kjapt. Jeg gleder meg til å se Sverrisson i aksjon på nyåret, og drømmer om edelt metall sesongen 2014! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Kult at Johan tilsynelatende gjør det så bra (jfr landslagsinnkalling). Husker han var en jævel å spille mot når vi spilte interne treningskamper mot eldre Egersund-lag, i gutteårene. Endret 3. september 2013 av OKMarius Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Sees på søndag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Flott dag for fotball. Odd gruste Aalesund og vi slo Enga, så da ble det tredjeplass, hurra! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Deilig med seier over Vålerenga og steget opp på bronseplass! Hadde ikke trodd det skulle være innenfor rekkevidde allerede i år, men moro at vi er der oppe! Sverrisson blir spennende på nyåret som du sier Galexon, satser på at vi signerer Sulimani også selv om han ikke har klart å følge opp den knallstarten han fikk, ikke at det var å forvente heller Synd at Jarstein drar etter sesongen (aller mest sannsynlig) og at vi ikke får noe igjen for han. Blir vel Østbø i neste års sesong da regner jeg med, blir jo spennende det 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Men er Østbø god nok? Jeg har aldri hatt noe til overs for Jarstein, men han er jo en jævlig god keeper, etter dagens nordiske standard. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Blir nok veldig vanskelig for Viking å erstatte Jarstein.. bare en keeper i TL som er bedre enn Jarstein og han heter Piotr Leciejewski Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Ikke sant? Vi trenger en ny Thorstvedt. Bø eller Myhre. Ikke for det, jeg likte Ødegård også, men jeg har en forkjærlighet for Viking og spillerne på 80- og 90-tallet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Sees på søndag Velkommen tilbake neste år Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Velkommen tilbake neste år Satser på tur da også, forhåpentligvis billigerer fly, evt slipper å være der kl 10. Men det er jo en fin by. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Spørs vel om Østbø er god nok, men han er vel lovet å bli satset på dersom Jarstein forsvinner. Så blir nok han frem til han eventuelt ikke har vist seg god nok. Bjørdal kan se ut som om forsvinner, det samme med Ingelsten, mulig Thioune også drar. Mange usikre kort for øyeblikket med tanke på neste sesong. Men denne sesongen skal selvfølgelig spilles ferdig først, og mulig flere ombestemmer seg om det skulle bli en 3. plass i år, noe som hadde vært veldig moro! Blir spennende de seks siste rundene når vi har igjen Aalesund(h) Rosenborg(b) og Tromsø(b) selv om sistnevnte ikke har vært spesielt gode i år har vi slitt der mange av de foregående årene. I tillegg er jo lokaloppgjør mot Sandes Ulf om to uker Endret 25. september 2013 av Bister 1 Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Det irriterer meg grenseløst for tiden dette med Lædre Bjørdal. Dette er en spiller som Viking har behov for, og som Viking har strukket seg maksimalt for å tilfredsstille hva kontraktforhandling angår. At han fikk tilbudet om å bli Vikings best betalte spiller, men takket nei, det irriterer meg. Nå er det sjeldent at man som supporter sitter med alle detaljene, og om det er utenlandske klubbers interesse som gjør at Bjørdal har takket nei, og han har muligheter for å prøve seg utenlands, så ønsker jeg han lykke til. Men om han derimot går til Rosenborg, da må jeg si som Hans Petter Jørgensen, blogger for Stavanger Aftenblad, at det vil ta lang tid å komme til hektene igjen. Jeg er også enig i at hele opplegget rundt Bjørdal sårer hardt prøvede Viking-supportere. For øvrig er det synd at vi mister Jarstein, men vi visste alle at det kom til å skje før eller senere. Ingelsten går vel også, men her har vi gode alternativer. Alt i alt, jeg tar en kamp av gangen, og kommer til å leve lenge på en eventuell bronsemedalje. Håper bare at laget kan reise seg og bli enda sterkere i neste års sesong, tross frafallet av nøkkelspillere. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Er som Jonevret sa før matchen mot Hønefoss at det finnes andre spillere. Men Bjørdal har blitt blant de beste stopperne i ligaen i tiden sin i Viking og også spilt seg inn på landslaget, ingen lett jobb å erstatte en så god spiller. Synes det er veldig irriterende selv at han ikke skriver under, virker ut som om det er en del av han som har lyst til å fortsette i Viking, men er vel muligens agenten som sitter bak dette å prøver å få til en bedre avtale for Johan. Problemet foran neste sesong kan jo bli at store deler av sentrallinja blir borte, og vi må "begynne litt på nytt". Men med Jonevret som trener tror det kan bli bra uansett! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Enig i at Jonevret kan få til det meste! Er glad for at han gir Djurgårdens interesse en kald skulder. Får håpe at laget klarer å konsentrere seg og gi 110% innsats i innspurten her nå, slik at vi sikrer oss bronsen og dermed noen ekstra millioner i kassen. Da skal det ikke være noe problem å styrke sentrallinja. Men selv om det absolutt ikke ser lyst ut, så sitter jeg fremdeles med et håp om enighet i forhandlingene med Bjørdal. Og skal han først gå, så vær så snill ikke til Rosenborg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Hva i all faen er det som har feilet Viking de siste kampene? :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå