Datasmurf Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hjalp nok å skifte trener. ^^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Kan virke som noe har fått en slags effekt hvertfall. Viking har vunnet kamper tidligere, men hva skjer med målscoringen?? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 9 mål på 2 kamper, Har blitt MYE mer effektiv etter Hareide gikk av. 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Kan bli spennende i morgen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ja, håper på seier, men det kan gå begge veier på Lerkendal. Det beste hadde selvfølgelig vært om vi vant. Da skulle jeg gnidd deg inn i trynet på alle venna mine og arbeidskollegaene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 FUCK! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 NEI NEI NEI!!!!!!!! Den hadde de fortjent! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Er egentlig ganske fornøyd, selv om det selvfølgelig er surt. Hadde maksimalt flaks på målet! Lenke til kommentar
Qake Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Viking hadde virkelig fortjent og vinne i dag. Som vanlig vinner RBK med flaks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ja. Jævla utligningsfitter. Jeg avskyr virkelig RBK. Gjort det helt siden jeg ble tvangsflytta til Trøndelag i '88. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Viking gjør det igjen ja Taper viktige poeng mot slutten av kampen. Så selv ikke kampen, men ifølge VG var det markeringsfeil, noe som absolutt IKKE skal skje når det er to minutter igjen av ordinær tid. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 14 siste kamper: 9-4-1. Ganske utrolig med tanke på at Jonevret bare har hentet en spiller siden han kom. Kraftig forbedring siden den begredelige sesongstarten Hva tror dere om neste år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Ser virkelig frem til neste sesong jeg. Håper vi kan fortsette den gode formen. Så kan vi kanskje kjempe helt.i toppen. Begynne å bli noen år siden sist. Jonevret har virkelig fått sving guttene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Eg tror på neste sesong når eg ser den.... Blir som oftest noe vas som ødelegge moroa.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Tipper RBK er ute etter svensken deres. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Vel, fuck RBK med ei hekkesaks. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Er redd for at Viking blir spådd en god sesong med medalje og da, som vanlig, ikke greier å leve opp til forventningene. Hvor mange ganger har ikke det skjedd? Håper virkelig at vi greier å bryte den forbannelsen. Synes Viking spiller bra fotball fortiden og greier de de ikke greide før, nemlig det å vinne jevne fotballkamper og ha marginene på sin side. Vil tippe at vi hadde enten tapt eller spilt uavgjort om kampen i går hadde blitt spilt i vår. Endret 5. november 2012 av HawkeyeFtw Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Er også redd for at vi ikke greier å leve opp til forventningene, men jeg er mer optimist nå enn på lenge! Synes vi spiller bra og underholdende under Jonevret, og grunnstammen i laget er ungt i tillegg. Positivt at det er flere som scorer mål, også! Tror Jonevret kan ta oss til Europa neste år Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Er også redd for at vi ikke greier å leve opp til forventningene, men jeg er mer optimist nå enn på lenge! Synes vi spiller bra og underholdende under Jonevret, og grunnstammen i laget er ungt i tillegg. Positivt at det er flere som scorer mål, også! Tror Jonevret kan ta oss til Europa neste år Håper også på det samme, men må også huske på at vi hadde en god sesongoppkjøring (var det ifjor eller året før?) og ble spådd en pallplassering. Men er riktignok mer positiv enn hva jeg har vært før mtp. det Jonevret har greid og den entusiasmen som er i laget. Mye god offensiv fotball og føler også at de spiller mer som et lag (både med og uten ball). Får virkelig håpe at de greier å forsette slik som de har gjort nå for da blir det topp 3. Om vi har flyten i tillegg kan det bli gull, men virker litt urealistisk mtp. hva vi har prestert de siste årene. Man vet aldri 1 Lenke til kommentar
hjefre Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Nå må folk kjøpe boka til ASLAK på www.newjelly.com Viking ligger nede på fjerde plass. Haugesund på topp.Det liker jeg dålig;( Vi har jo den kuleste forfatteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå