Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

Cup kamp i dag mot Sandnes Ulf. Det har allerede hengt lyse blå flagg ned i byen og over statuen på madlaveien i flere dager. Tipper på at det en noen som vil ta skalpen til storebror. Satser på at det ikke skjer, da jeg allerede har nok pes fra overkjekke Bryne-fans. :hmm:

 

Tipper kampen i dag blir jevn, men at Viking tilslutt i andre ekstraomgang skårer vinnermålet. :w00t:

 

Kampen vises på NRK sine web sider.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Første omgang var ikke så veldig bra, selv om vi skårte to mål, men omgangen var uansett bedre enn på lenge. Andre omgang var årsbeste spillemessig. Vi presset Brann så det sang, og det er utrolig at vi ikke fikk mål før helt i slutten av kampen. Nå er det bare å glede seg til kveldens kamp mot Stabæk, og håpe at innsatsen og givet er tilstede i kveld også.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Bare jeg som gruer meg skikkelig til sesongstart nå? Oldebarn Ulf vinner 8-0, og Viking vet egentlig ikke hvor de ligger etter varierende resultater. Håper på en kongestart på sesongen av fjorårets to store talenter, og at de får gått til en klubb der de kan utvikle seg riktig. Hadde vært fantastisk å komme på en europacup-plass i år, men tviler egentlig litt på det. Det som var irriterende med fjoråret var at du aldri visste hvilen taktikk viking skulle benytte, og kreativiteten var på et lavnivå. Føltes som om spillerne ikke hadde vunnet om de hadde spilt mot stillestående pappfigurer til tider.

Lenke til kommentar

Bare jeg som gruer meg skikkelig til sesongstart nå?

Du er ikke alene. Jeg er redd for å bli ydmyket på samme måte SULF har gjort med motstanderne sine i oppkjøringen. Det verste som kan skje er at vi får en dårlig start på sesongen i år igjen. For vi klarer aldri å komme aldri tilbake igjen. Et stortap mot SULF vil være en dårlig start.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg gleder meg noe veldig til Tippeligastart :D Men har ikke samme optimismen i år som tidligere år. Vi har hentet inn spennende spillere, men utifra treningskampene er det ikke noe å juble veldig mye for foreløpig. Men blir spennende å se når sesongen endelig kommer igang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...