MaX [NOR] Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Cup kamp i dag mot Sandnes Ulf. Det har allerede hengt lyse blå flagg ned i byen og over statuen på madlaveien i flere dager. Tipper på at det en noen som vil ta skalpen til storebror. Satser på at det ikke skjer, da jeg allerede har nok pes fra overkjekke Bryne-fans. Tipper kampen i dag blir jevn, men at Viking tilslutt i andre ekstraomgang skårer vinnermålet. Kampen vises på NRK sine web sider. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Mitt tips er at Viking sikrer avansement i dag med 2-1 iløpet av ordinær tid Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Mitt tips er at det blir nok en skuffende kamp av Viking. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Stemte ganske godt det Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Aha! Såg først nå at du skrev det i går Vel, mine fordommer mot klubben er i hold Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Herlig kveld på stadion i går. Mye bra spill fra Viking, håper bare de kan holde dette oppe nå. Også kjekt at Viking har aldri tapt på mot Brann de få gangene jeg har vært der Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Mye bra spill er vel en påstand med modifikasjoner? Noe bra spill og bedre enn forrige kamp f.eks er vel mer korrekt. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ventet lenge på denne seieren nå, var sinnsykt deilig! Får håpe bare vi fortsetter å ta poeng nå, for nå MÅ noe begynne å skje. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Første omgang var ikke så veldig bra, selv om vi skårte to mål, men omgangen var uansett bedre enn på lenge. Andre omgang var årsbeste spillemessig. Vi presset Brann så det sang, og det er utrolig at vi ikke fikk mål før helt i slutten av kampen. Nå er det bare å glede seg til kveldens kamp mot Stabæk, og håpe at innsatsen og givet er tilstede i kveld også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hadde eg levert inn 10 bonger der viking var med på alle bongene hadde eg tippet tap på samtlige. De vinner ikke i kveld, ALDRI i livet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Av og til er det ganske digg å ta feil! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hehe! God innsats i dag også. Dette var en kamp som kunne vippet begge veier, og da er innsatsen viktig! Den unge midtbanen vår (med snittalder 19,4 år) jobber og sliter. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Dere har egentlig oppsummert god innsats, jevn kamp Håper virkelig det her snur nå, påtide å begynne å plukke poeng nå, og cupavansement på onsdag hadde heller ikke vært å forakte Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ting skjer jo. Ikke fullt like ille som tidligere, men fortsatt et stykke igjen... Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Bare jeg som gruer meg skikkelig til sesongstart nå? Oldebarn Ulf vinner 8-0, og Viking vet egentlig ikke hvor de ligger etter varierende resultater. Håper på en kongestart på sesongen av fjorårets to store talenter, og at de får gått til en klubb der de kan utvikle seg riktig. Hadde vært fantastisk å komme på en europacup-plass i år, men tviler egentlig litt på det. Det som var irriterende med fjoråret var at du aldri visste hvilen taktikk viking skulle benytte, og kreativiteten var på et lavnivå. Føltes som om spillerne ikke hadde vunnet om de hadde spilt mot stillestående pappfigurer til tider. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Gruer meg alltid til Viking kamper, for som regel suger de. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Bare jeg som gruer meg skikkelig til sesongstart nå? Du er ikke alene. Jeg er redd for å bli ydmyket på samme måte SULF har gjort med motstanderne sine i oppkjøringen. Det verste som kan skje er at vi får en dårlig start på sesongen i år igjen. For vi klarer aldri å komme aldri tilbake igjen. Et stortap mot SULF vil være en dårlig start. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg gleder meg noe veldig til Tippeligastart Men har ikke samme optimismen i år som tidligere år. Vi har hentet inn spennende spillere, men utifra treningskampene er det ikke noe å juble veldig mye for foreløpig. Men blir spennende å se når sesongen endelig kommer igang Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Herlig å knuse trønderne Gir meg litt optimisme foran sesongstart, selv om jeg ennå ikke vet om disse kalassifrene er et resultat av et meget godt viking eller et ræva RBK som kommer til å fremstå som dumpekandidater denne sesongen. Ja takk begge deler! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Optimisme? Verste din kunne skje. Nå blir det tidenes dårligste start garantert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå