Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

Ijeh, eller hvordan man staver det noe utradisjonelle navnet, har ingen ting i norsk fotball å gjøre.

Ja, det skrives ingen ting.

8885702[/snapback]

Unnskyld meg, men denne Ijeh har mer i norsk fotball enn det hele Strømsgodset har. Strømsgodset er jo det laget som spiller desidert kjedligst fotball.

8949164[/snapback]

Hvor kommer Strømsgodset inn i bildet?

9153870[/snapback]

Soler sa at strømsgodset ødla norsk fotball med sin spillestil viss jeg har rett? :hmm:

9154347[/snapback]

Det var vel heller en Morgan Andersen, men hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har da ingenting med Viking og gjøre, tror nok Viking slår Start i Morgen, Viking har vært fryktelig gode på hjemmebane i år. Tipper gaarde og ijeh putter 1 hver ^^ det hadde hvertfall vært ypperlig. :) Også vært gøy om Samuelsen eller Danielsen hadde satt et. Heia Viking!

Endret av Bangern1991
Lenke til kommentar
Dette har da ingenting med Viking og gjøre, tror nok Viking slår Start i Morgen, Viking har vært fryktelig gode på hjemmebane i år. Tipper gaarde og ijeh putter 1 hver ^^ det hadde hvertfall vært ypperlig. :) Også vært gøy om Samuelsen eller Danielsen hadde satt et. Heia Viking!

9163598[/snapback]

Viking kommer til å gi Stavanger en deilig seier! :evil:

Lenke til kommentar
Katastrofal dømming av dommeren I kampen mot Fredrikstad!

Dommerteamet hadde jo nesten ikke en riktig avgjørelse.

9265169[/snapback]

Nei jeg skjønner faktisk ikke åssen i granskauen at den dommeren virkelig var det utalte seg for å være, blir jo rett og slett tatt fra seier pågrunn av dommeren, verste dommeren i historien etter min mening!

Lenke til kommentar
Viking har seg selv og takke at det ikke blei seier idag.

Men dommeren var katastrofal og mistet grepet tiflig i første omgang.

Gaarde skulle helt klart hatt mål.

9265551[/snapback]

Ja, men samtidig er det bare 1 av 20 dommere som dømmer på det Shaban gjør i forkant av straffen. Så dere skal egentlig ikke klage, det er flere situasjoner i årets tippeliga der det samme har skjedd men ingen har blåst.

Lenke til kommentar
Viking har seg selv og takke at det ikke blei seier idag.

Men dommeren var katastrofal og mistet grepet tiflig i første omgang.

Gaarde skulle helt klart hatt mål.

9265551[/snapback]

Ja, men samtidig er det bare 1 av 20 dommere som dømmer på det Shaban gjør i forkant av straffen. Så dere skal egentlig ikke klage, det er flere situasjoner i årets tippeliga der det samme har skjedd men ingen har blåst.

9266779[/snapback]

Er ikke Viking sin feil at kun 1 av 20 dommere følger regel boka på straffer da.

Står klart og tydeligt at keeperen skal stå på streken til straffe er tatt ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...