Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Herregud, vært borte i 3 uker uten mulighet for internet eller å sjekke kampene

 

Hvor i all videste verden har du vært?

 

Mistenker at det har mer med "eg gidder ikke stresse nok til å skaffe meg tilgang" :p

Hahahhaha, du vet :innocent:

 

Men uavgjort mot RBK i en ellers elendig periode! Forran kampen hadde jeg sagt meg ekstremt fornøyd med et poeng, men litt surt an sjansene ikkje ble satt da.

Lenke til kommentar

Så kjapt på tabellen, og terminlisten til Kongsvinger.

Tilsynelatende etter kjapp hodetelling, så vil Viking komme gunstig ut av det om Kongsvinger går konkurs, strøket av tabellen og poengutdelingene reversert.

 

Selvsagt fordi Viking spilte uavgjort mot Kongsvinger!

 

Men så er det jo bortimot trist om det er det som skal sende Viking på medaljejakt igjen!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Skjer mye på overgangsmarkedet rundt Viking nå, Fillo har dratt, Børre stikker antageligvis til Molde, og vi har skaffet Bjørn Andersson fra GAIS og er interesert i to finske midtstoppere. Dette i tillegg til at Bengt Sæternes signerte rundt juletider. Hva tror dere om disse overgangen, eller hva slags andre spillere mener dere vi trenger? :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nå har det vært dødt her lenge nok har det ikke? :p Nå er det kun dager til seriestart så nå synes jeg vi skal begynne å diskutere Viking litt her igjen. Hva tror dere om sesongen? Selv tror jeg vi kan kjempe i toppen, men det har jeg trodd mang en gang før. Spenende blir det ihvertfall når vi spiller vår første Tippeligakamp i 2011 mot Vålerenga på lørdag :)

Lenke til kommentar

Tror nok både Berisha og De Lanlay kan ta steget i år, de kommer antageligvis til å være litt ustabile, men man kan jo ikke regne med noe annet av spillere i den alderen. Blir nok ikke like god førstesesong som Henriksen, men det er jo bare å drømme om, men viktige bidragsytere er det liten tvil om at de kommer til å bli :)

Lenke til kommentar

Eg tror Viking havner på plassen sin. Midt på tabellen med store ambisjoner.

 

Drittlei laget. De skuffer alltid.

Alltid er nå å ta litt hardt i.

Tok vi ikke gull i cupen i '01?

Og vant vi ikke serien i '91?

Og hvem kan kan vel glemme de gylne syttiåra?

 

Greit, jeg var ikke født i syttiåra, men jeg fikk det drilla inn i oppveksten, og lever med håpet om å se noe slikt igjen. Samt å se RBK rykke ned.

Gjerne samtidig.

 

Nå har jeg ikke fulgt med Viking noe særlig de siste årene, sist jeg var interessert var da Hannu og Toni var våre fantastiske midstoppere, men tenkte å sette meg inn i laget og følge hver en kamp igjen i år.

Interessant å se Sæternes på laget, og så lenge Nevland spiller som han en gang gjorde, er det nok for meg.

 

Jarstein derimot ... Der har du en fyr jeg har lite trua på. Overbevist om at han saboterer med vilje når Viking møter RBK og han er i mål. Jeg får fnatt av gutten!

Lenke til kommentar

Fnatt av Jarstein ja, du viser klart og tydelig at du ikke har følgt med på Viking i det siste :) Du vet han spillte stort i treningskampen mot RBK nå for litt siden, ikke sant?

Nope. Har ikke sett en eneste fotballkamp siden Viking-Rosenborgs 1-1 hvor han irriterte meg til grunne.

 

Jeg liker ikke gutten. Jeg likte ham ikke i RBK, jeg likte ham ikke i Ålesund.

Jeg er mer interessert i Arild Østbø.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har ikke de store forhåpningene før neste sesong. Har alltid gått for topp4 men nå er det litt mer pessimistisk anslag.

Forhåpentligvis kan Hareide nå fått lang nok tid til å sette preg på troppen, slik at den kan fungere som en H-tropp skal.

 

Nedjusterer til topp 6.

 

HAHAHA!

Har i det minste evnen til å le av meg selv.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...