Jotun Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Herregud, vært borte i 3 uker uten mulighet for internet eller å sjekke kampene Hvor i all videste verden har du vært? Mistenker at det har mer med "eg gidder ikke stresse nok til å skaffe meg tilgang" Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Herregud, vært borte i 3 uker uten mulighet for internet eller å sjekke kampene Hvor i all videste verden har du vært? Mistenker at det har mer med "eg gidder ikke stresse nok til å skaffe meg tilgang" Hahahhaha, du vet Men uavgjort mot RBK i en ellers elendig periode! Forran kampen hadde jeg sagt meg ekstremt fornøyd med et poeng, men litt surt an sjansene ikkje ble satt da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Typisk Viking Såg bare høydepunktene og reiv meg godt i håret... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 RBK var heldige som fikk ett poeng, hadde tatt uavgjort mot Rosenborg borte før kampen, men det endret seg etter å ha sett kampen Men sånn er fotballen... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Så kjapt på tabellen, og terminlisten til Kongsvinger. Tilsynelatende etter kjapp hodetelling, så vil Viking komme gunstig ut av det om Kongsvinger går konkurs, strøket av tabellen og poengutdelingene reversert. Selvsagt fordi Viking spilte uavgjort mot Kongsvinger! Men så er det jo bortimot trist om det er det som skal sende Viking på medaljejakt igjen! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Skjer mye på overgangsmarkedet rundt Viking nå, Fillo har dratt, Børre stikker antageligvis til Molde, og vi har skaffet Bjørn Andersson fra GAIS og er interesert i to finske midtstoppere. Dette i tillegg til at Bengt Sæternes signerte rundt juletider. Hva tror dere om disse overgangen, eller hva slags andre spillere mener dere vi trenger? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har ikke de store forhåpningene før neste sesong. Har alltid gått for topp4 men nå er det litt mer pessimistisk anslag. Forhåpentligvis kan Hareide nå fått lang nok tid til å sette preg på troppen, slik at den kan fungere som en H-tropp skal. Nedjusterer til topp 6. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Nå har det vært dødt her lenge nok har det ikke? Nå er det kun dager til seriestart så nå synes jeg vi skal begynne å diskutere Viking litt her igjen. Hva tror dere om sesongen? Selv tror jeg vi kan kjempe i toppen, men det har jeg trodd mang en gang før. Spenende blir det ihvertfall når vi spiller vår første Tippeligakamp i 2011 mot Vålerenga på lørdag Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Eg tror Viking havner på plassen sin. Midt på tabellen med store ambisjoner. Drittlei laget. De skuffer alltid. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Personlig tror jeg ikke vi kommer noe høyere enn 6. plass, vil nok hvertfall kjempe rundt her. Men igjen, jeg er evig pessimist når det kommer til Viking - da de alltid har skuffet meg tidligere Håper Berisha og De Lanley tar steget opp i år og imponerer. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Tror nok både Berisha og De Lanlay kan ta steget i år, de kommer antageligvis til å være litt ustabile, men man kan jo ikke regne med noe annet av spillere i den alderen. Blir nok ikke like god førstesesong som Henriksen, men det er jo bare å drømme om, men viktige bidragsytere er det liten tvil om at de kommer til å bli Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Eg tror Viking havner på plassen sin. Midt på tabellen med store ambisjoner. Drittlei laget. De skuffer alltid. Alltid er nå å ta litt hardt i. Tok vi ikke gull i cupen i '01? Og vant vi ikke serien i '91? Og hvem kan kan vel glemme de gylne syttiåra? Greit, jeg var ikke født i syttiåra, men jeg fikk det drilla inn i oppveksten, og lever med håpet om å se noe slikt igjen. Samt å se RBK rykke ned. Gjerne samtidig. Nå har jeg ikke fulgt med Viking noe særlig de siste årene, sist jeg var interessert var da Hannu og Toni var våre fantastiske midstoppere, men tenkte å sette meg inn i laget og følge hver en kamp igjen i år. Interessant å se Sæternes på laget, og så lenge Nevland spiller som han en gang gjorde, er det nok for meg. Jarstein derimot ... Der har du en fyr jeg har lite trua på. Overbevist om at han saboterer med vilje når Viking møter RBK og han er i mål. Jeg får fnatt av gutten! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fnatt av Jarstein ja, du viser klart og tydelig at du ikke har følgt med på Viking i det siste Du vet han spillte stort i treningskampen mot RBK nå for litt siden, ikke sant? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Som Egersunder må jeg si det er ganske kult at det nå er 4 spillere fra min lille by i Viking! Berisha-brødrene, Johan Lædre og Bengt Sæternes. Har stor tro på Berisha-brødrene. Ganske forskjellige i spillestilen, men noen vanvittige talenter begge to. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Fnatt av Jarstein ja, du viser klart og tydelig at du ikke har følgt med på Viking i det siste Du vet han spillte stort i treningskampen mot RBK nå for litt siden, ikke sant? Nope. Har ikke sett en eneste fotballkamp siden Viking-Rosenborgs 1-1 hvor han irriterte meg til grunne. Jeg liker ikke gutten. Jeg likte ham ikke i RBK, jeg likte ham ikke i Ålesund. Jeg er mer interessert i Arild Østbø. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Tenker du mener Odd Grenland, men ser poenget ditt Selv tar jeg Jarstein over Østbø any day, dette pga han er en bedre keeper. 1 Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 "Et tap på torsdag betyr ikke slutten for Hareide" sistat viking bloggen på Stavanger aftenblad. Men kan vi forvente mer en uavgjort mot Tromsø og dermed få 3 uavgjorte kamper på rad ? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Forventer alltid tap når Viking drar til Tromsø, men har blitt overasket de to siste årene med 1-0 seier begge gangene Kanskje vi kan få en seier der oppe i år også? Det trengs hvertfall... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Har ikke de store forhåpningene før neste sesong. Har alltid gått for topp4 men nå er det litt mer pessimistisk anslag. Forhåpentligvis kan Hareide nå fått lang nok tid til å sette preg på troppen, slik at den kan fungere som en H-tropp skal. Nedjusterer til topp 6. HAHAHA! Har i det minste evnen til å le av meg selv....... Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Viking må drille inn en fast formasjon istedenfor å skifte hele tiden, samt få inn en disiplinert og ekstremt streng trener som kan skremme livskiten ut av spillerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå