Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Nå må vi få litt aktivitet her igjen da :) Har vært mange skuffende kamper nå, 5 poeng på seks kamper er for dårlig med de midlene vi tok i bruk før sesongen. Skader må selvfølgelig ta en del av skylden, men vi burde ha slått tromsø i går, Lillestrøm og faktisk muligens fått en uavgjort mot Aalesund, jeg føler dette har vært sånn fra starten av, vi var godt med i kampene mot VIF og Strømsgodset og syntes vi fortjente et hvertfall i begge disse. Men som så mange ganger før er fotballen rund og det er ikke alltid fortjente resultater. Håper det snur snart...

Endret av Bister
Lenke til kommentar

Bertelsen synes jeg rett og slett har vært forferdelig, synes ikke han er god nok. Men vi har jo ingen andre, så da må det nesten bli sånn. I morgen bør det bli seier mot Hønefoss, men kan ikke være for sikker, vi presterer ikke om dagen, og Hønefoss kommer nok til å gå hardt ut, de må ha en seier veldig snart.

Lenke til kommentar

Det har du jo rett i!

Ødegård starter mot hfk.

 

Edit:

Viking stiller med følgende lag mot Hønefoss:

 

4-3-3: Rune Almenning Jarstein – Håkon Skogseid, Børre Steenslid, Indridi Sigurdsson, Trond Erik Bertelsen – André Danielsen, Tomasz Sokolowski, Stefan Gislason – Vidar Nisja, Patrik Ingelsten, Alexander Ødegaard.

Endret av Fin Skjorte
Lenke til kommentar

Har fått en dårlig start, ingen tvil om det, men vet av vi kommer sterkere tilbake. Martin Fillo og Birkir Bjarnason hadde jeg stor tro på etter ansettelsen av Hareide. Fillo fordi jeg vet at Hareide vil bruke han der han er best, som en offensiv midtbane, og Birkir fordi jeg tror at han vil vokse enda mer. Så starter 2010-sesongen og begge blir skadet... Ikke rart vi ikke får det til offensivt.

 

Det hjelper ikke mer at Sokolowski også blir skadet (og dermed de tre beste midtbanespillerne våre). Og mot Aalesund var begge våre faste midtstoppere ute. Dermed ligger vi der vi gjør, med 5 poeng på 6 kamper. Men sesongen har nettopp startet og det er lenge igjen. Ingelsten virker god og skårer nok enda mer når Fillo og Bjarnason er tilbake. I sommer kommer Nevland og jeg kan allerede se for meg Ingelsten og Nevland springe de stakkars forsvarerne i senk.

 

Angående dagens kamp tror jeg det enten blir en kjedelig 0-0-kamp som kan tippe begge veier eller storseier av Viking. Håper på det siste og tipper 3-0 til Viking.

Endret av Alkjeks
Lenke til kommentar

Og det ble en kjedelig og sønvdyssende 0-1-seier til Viking. Det kunne likesågodt vært Hønefoss som hadde vunnet.

 

Vi hadde ingen plan i det offensive spillet. Kan heller ikke forstå hvor vanskelig det kan være å slå innlegg inn i boksen. Selv ikke på hjørnespark.

Endret av Alkjeks
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...