Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal jo sies at vi var ikke spesiellt mye dårligere enn Vålerenga. De scorte de få sjansene de hadde, mens vi bommet på de vi hadde. Vi skulle hatt straffe, og tror ikke Høiland sin scoring var offside(Var litt vansklig å se fra der jeg satt på Ullevaal). Skal ikke skylde på dommeren da vi hadde flere sjanser til å score, men synes heller ikke han hadde en god dag på jobben.

Lenke til kommentar

Ja, slet med det samme som de har gjort i vinter. Men så det allerede på oppvarmingen, da de avsluttet med en avslutningsøvelse (ja den der var litt klein :p ) Alle hadde vel 2 skudd vær, og tror at det kun ble 2 mål på alle skuddene, det må terpes på avsluttninger fram mot brannkampen. I tillegg til at det må jobbes med forsvaret.

 

Edit: Spillet går også altfor sakte framover til tider, i går lot vi Vålerenga jobbe hjem og organisere seg slik at det blir vanskligere for oss.

Endret av Bister
Lenke til kommentar

Men de har hatt en vinter, og problemet dukket ikke opp denne uken heller.

Leser at Moa har kjørt egentrening hver gang han kan løpet av vinteren. (Med faren til Soko...) db.no

Å terpe på skudd viste seg jo å gi avkastning i går!

 

Og hva er greien til Viking for å kjøpe ryggskadete keepere?!

 

Men for all del, det var et mer spenstig lag i går enn hva jeg har sett på lenge.

Det var jo tross alt lenge en underholdene kamp!

Endret av Fin Skjorte
Lenke til kommentar

Tror det kunne sett litt annerledes ut vis Fillo hadde spillt. Danielsen var helt borte i går virket det ut som, og mener det var feil å bytte ut Ulland for Austnes, mener heller Ødegaard burde ha gått ut, dette burde forsåvidt ha skjedd tidligere i kampen. Men nå må vi bare se fra mot Brann-kampen :)

Lenke til kommentar

For ein syyyyk fotball dag.

 

United seier over Liverpool, Chelsea avgir poeng og Viking GRUSER Brann! Eg må si som sambygdingen min:

 

ÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅ! Kan eg ha det bedre enn eg har det nÅ????

 

Viking imponerer. Synd min gamle nabo Valon Berisha ikke er på benken, tror han kan bli vanvittig god. :)

Han kom nå innpå nå... Så....

Lenke til kommentar

Herlig kamp. Det er et slikt Viking lag jeg vil se fremover. At Ulland Andersen ikke fikk mer spilletid under Røsler er meg en gåte. Godt at vi viser at vi kan bøtte inn med mål uten Fillo og Sokolowski.

 

Men jeg ble litt skuffet over fansen på stadion idag, var dødt til tider, selv om vi rundtspilte Brann. Og 12 000 er ikke noe å skryte av på første hjemmekamp, laget må støttes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...