Jotun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ja det skal eg ikke si noe på, men det er likevel middelhavet. Å være Viking supporter er nesten som å være Liverpool supporter. NESTE år... Men nå skal det jo spilles en del kamper enda, og kanskje Åge får sving på maskineriet! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det skal jo sies at vi var ikke spesiellt mye dårligere enn Vålerenga. De scorte de få sjansene de hadde, mens vi bommet på de vi hadde. Vi skulle hatt straffe, og tror ikke Høiland sin scoring var offside(Var litt vansklig å se fra der jeg satt på Ullevaal). Skal ikke skylde på dommeren da vi hadde flere sjanser til å score, men synes heller ikke han hadde en god dag på jobben. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ja, litt sånn Bryne/Pool takter over Viking nå de siste årene. Men i går etter hva jeg hørte så hadde vi et spillemessig overtak, mens Moa var heller ustoppelig. Var på jobb, så fikk ikke med meg kampen. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er som du sier at Viking hadde spillemessig overtak, spesiellt i første omgang. Andre omgang var mer jevn, men Moa var forskjellen i går, og den følelsen er helt forferdelig.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Etter første omgang var stillingen fullstendig ufortjent. Men for meg var kampen i går et klart bilde på problemet til Viking; få ballen i mål.... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Ja, slet med det samme som de har gjort i vinter. Men så det allerede på oppvarmingen, da de avsluttet med en avslutningsøvelse (ja den der var litt klein ) Alle hadde vel 2 skudd vær, og tror at det kun ble 2 mål på alle skuddene, det må terpes på avsluttninger fram mot brannkampen. I tillegg til at det må jobbes med forsvaret. Edit: Spillet går også altfor sakte framover til tider, i går lot vi Vålerenga jobbe hjem og organisere seg slik at det blir vanskligere for oss. Endret 16. mars 2010 av Bister Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Men de har hatt en vinter, og problemet dukket ikke opp denne uken heller. Leser at Moa har kjørt egentrening hver gang han kan løpet av vinteren. (Med faren til Soko...) db.no Å terpe på skudd viste seg jo å gi avkastning i går! Og hva er greien til Viking for å kjøpe ryggskadete keepere?! Men for all del, det var et mer spenstig lag i går enn hva jeg har sett på lenge. Det var jo tross alt lenge en underholdene kamp! Endret 16. mars 2010 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Tror det kunne sett litt annerledes ut vis Fillo hadde spillt. Danielsen var helt borte i går virket det ut som, og mener det var feil å bytte ut Ulland for Austnes, mener heller Ødegaard burde ha gått ut, dette burde forsåvidt ha skjedd tidligere i kampen. Men nå må vi bare se fra mot Brann-kampen Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Viking imponerer. Synd min gamle nabo Valon Berisha ikke er på benken, tror han kan bli vanvittig god. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Skjønner ikke helt hva som skjer! Men tror dette er en kamp vi må nyte, tviler på det blir mange slike i år Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Fy søren, jeg elsker det som skjer nå! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 For ein syyyyk fotball dag. United seier over Liverpool, Chelsea avgir poeng og Viking GRUSER Brann! Eg må si som sambygdingen min: ÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅ! Kan eg ha det bedre enn eg har det nÅ???? Viking imponerer. Synd min gamle nabo Valon Berisha ikke er på benken, tror han kan bli vanvittig god. Han kom nå innpå nå... Så.... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Viking imponerer. Synd min gamle nabo Valon Berisha ikke er på benken, tror han kan bli vanvittig god. Berisha ikke på benken sa du? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Meget imponert over det spillerne viser utpå her, spesielt med tanke på at Soko og Fillo ikke er på banen. Ellers er det fint at Huseklepp lærer litt om karma. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Fantastisk kamp! Jeg har ikke ord! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Viking imponerer. Synd min gamle nabo Valon Berisha ikke er på benken, tror han kan bli vanvittig god. Berisha ikke på benken sa du? Så han ikke på Viking sin nettside. Kjempeflott at han fikk debutere. Endret 21. mars 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
Bister Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Dette var deilig! Fullt fortjent, vi overkjører Brann i 1. omgang og tidvis i 2. Får bare håpe det gode spillet og effektiviteten fortsetter. Viking for ALLTID! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Herlig kamp. Det er et slikt Viking lag jeg vil se fremover. At Ulland Andersen ikke fikk mer spilletid under Røsler er meg en gåte. Godt at vi viser at vi kan bøtte inn med mål uten Fillo og Sokolowski. Men jeg ble litt skuffet over fansen på stadion idag, var dødt til tider, selv om vi rundtspilte Brann. Og 12 000 er ikke noe å skryte av på første hjemmekamp, laget må støttes! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Fantastisk kamp og sterkt imponert! Det viser at det ligger mye i laget som ikke har fått kommet frem før! Fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå